Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huomannut 40+ ikäisenä että moni koulukaverimies josta aiemmin et ollut yhtään kiinnostunut onkin nykyään ihan varteenotettava mies parisuhteeseen?

Vierailija
06.03.2022 |

Mistäköhän tämä johtuu, itsellä ainakin näin useamman miehen kanssa käynyt ja muutamaa jopa tapaillutkin

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on sikäli oikeassa, että ne jotka hoitivat koulunsa hyvin, pärjäävät 40 vuotiaina huomattavasti paremmin kuin koulunsa kesken jättäneet. Mun parasta koulukaverit kiusattiin pahasti koulussa, koska oli sai kymppejä kokeista. Nyt hän tienaa reilut 300 000 euroa vuodessa ja hänen luokka”kaverit” on kodittomia deekuja.

Vierailija
42/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitkä ei ole se miehen kukoistus, kun eivät ole näin viisikymppisenä kyllä oikein varteenotettavia enää.

Olisinhan kyllä nuorena kelpuuttanut heistä jonkun, mutta ei minusta kukaan ollut kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotenkin miehille ominaista käytöstä jumittua nuoruuteen?

Vierailija
44/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nämä kouluaikoina ei niin kiinnostavat ovat hankkineet kunnon ammatin ja oikean työn. Ne jotka teininä kiinnosti ovat työttömiä tai vankilassa.

Hampurilaisketju Carrolls mainosti aikoinaan seuraavasti: kasva isoksi, älä aikuiseksi.

Osa omista koulukavereista otti mainoksen ilmeisen kirjaimellisesti.

Vierailija
45/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaus on selvästi kalasteluyritys, missä koulussa ei niin kovin suosittu poika toivoo saavansa vastauksia, missä naiset ylistävät miten upeita luokan nörtit ovat nykyisin ja katuvat, miten jättivät heidät aikoinaan huomiotta. Ei mulla mitään nörttejä vastaan ole ja tottahan se, että monista on varmasti tullut kunnon kansalaisia. Mutta tämä on nyt niin läpinäkyvää että tunnustusta pitäisi saada niiltä vanhoilta koulukavereilta. Suomessa hyvin harva näkee luokkalaisiaan sen koommin kun koulu loppuu, ellei sitten tule jotain luokkakokousta joskus, jolloin lähinnä ihmetellään miten kaikki on keski-ikäistyneet siihen verrattuna miltä näyttivät alle parikymppisinä.

En tiedä onko kalasteluyritys, mitä jos onkin? Jokunen kuukausi sitten kirjoitin itsekin aloituksen samasta asiasta (olen nainen). Ja kyllä minä törmään useinkin vanhoihin koulukavereihin, varsinkin nykyään kun asumme lapsuudenpaikkakunnallani. Lapsen päiväkotiryhmässä on yhden vanhan luokkalaiseni lapsi, ja viime vuosina on samassa päiväkodissa ollut monen muunkin koulukaverin lapsia. Nyt suurin osa on kyllä jo koulussa. Päiväkodin ja koulun henkilökuntaan kuuluu useita entisiä luokkakavereita ja koulukavereita, ja sattumalta myös useita entisiä opiskelukavereita yliopistolta. Törmään vanhoihin koulukavereihin jatkuvasti Prismassa, uimahallissa ja kuntosalissa. Yksi kollegoistani on naimisissa entisen luokkakaverini kanssa, ja vähän aikaa sitten paljastui, että yksi harrastuksesta tuttu on naimisissa toisen entisen luokkakaverini kanssa. Yksi vanha luokkakaveri on aktiivinen kunnallispolitiikassa, ja siksi usein esillä mediassa. Ei noita tunnu pakoon pääsevän. Ja tämä on 40 000 asukkaan kunta, niin ei kuitenkaan mikään ihan minipaikkakunta.

Vierailija
46/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suppea on elinpiiri ja elämä kokonaisuudessaan, jos on yhtään missään tekemisissä koulukavereidensa kanssa.

Avaatko ap vähän tarkemmin, millainen opiskelijaelämä sinulla oli, minne päädyit elämääsi aikoinaan aloittamaan ja miten on mahdollista että siellä on suurissa määrin kouluaikaisia tuttujasi?

Vierailija
47/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika suppea on elinpiiri ja elämä kokonaisuudessaan, jos on yhtään missään tekemisissä koulukavereidensa kanssa.

Avaatko ap vähän tarkemmin, millainen opiskelijaelämä sinulla oli, minne päädyit elämääsi aikoinaan aloittamaan ja miten on mahdollista että siellä on suurissa määrin kouluaikaisia tuttujasi?

Haha. TÄMÄ!

Vierailija
48/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parikymppisenä kaunis tuleva lähihoitaja ei katsellut sitä matikkaneroa päinkään, nyt nelikymppisenä ylipainoisena yksinhuoltajana se 10k kuussa tienaava matikkanero katselee ihan erilaisia naisia

Vierailija
49/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias vasta parin vuoden päästä mutta vastaan silti. En ole huomannut koska en ole tavannut heistä ketään vuosikymmeniin ja nykyään en edes asu Suomessa, joten tuskin tulevat vastaan jatkossakaan. En ole myöskään miettinyt asiaa koska elän onnellisesti pitkässä avioliitossa. Peruskoulu- tai edes lukioaikana en ollut kiinnostunut seurustelusta kuten niin monet muutkaan. Puoliso löytyi opintojen parista kuten lähes kaikilla tuntemillani saman ikäluokan pareilla on käynyt.

Vierailija
50/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on naisen elämänvaiheista.

Nuorena tekee mieli niitä porukasta erottuvia rohkeita ja jänniä poikia.

Vanhempana halutaan turvaa, ja sitä tarjoaisi luotettava perusmies jolla on nyt vakaa ammatti ja säästöjä.

Vierailija
51/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksut on juostu, seinä tullut vastaan ja nyt kiinnostaa ne nuorena alempaa tasoa olleet miehet? Voi vaan olla, että niitä kiinnostaa enemmän kolmekymppiset naiset.

Vierailija
52/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole muuten edes nähnyt vuosiin yhtään vanhaa koulukaveria, en edes jotain rinnakkaisluokalla ollut ja edes vahingossa. Mutta se on kai ihan normaalia, kun asuu Helsingissä.

Vierailija
53/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Ei mitään kiinnostavaa silloin. Eikä ole edelleenkään.

Vierailija
54/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi näistä miehistä.

Jo puolisen tusinaa entistä koulukaveria on lähestynyt romanttisessa mielessä. Kaksi näistä sellaisia joista olin itse kiinnostunut silloin, saamatta kuitenkaan vastakaikua.

En ole matikkanero tai rikas, ihan tavallisessa työssä ja rahatilanne kohtuullisen hyvä mutta ei selleinen että luksuselämää olisi luvassa.

Herää kysymys että mikä tässä on eniten muuttunut: minä, he, vai heidän elämäntilanteensa?

Vierailija
55/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut. Ei mitään kiinnostavaa silloin. Eikä ole edelleenkään.

Jep, ne kiinnostavimmat löytyy toisella kierroksilla olevista.

Aloittaja ei kiinnosta yhtään. Ei hän mikään nainen ole vaan kuvitelmissaan elävä takarivin taavi.

Vierailija
56/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppsenä miehekkäänä miehenä olen vasta saanut ensimmäisiä kiinnostuksenosoituksia naisilta.

Ei niitä nuorempana saanut keneltäkään.

Ja ei, en huoli ketä hyvänsä.

Vierailija
57/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että ei ole ikinä käynyt mielessäkään, vaikka ihan komeiksi on osa yläkouluaikaisista luokkakavereista varttunut. Se yksi rinnakkaisluokalla ollu, johon olin tosi ihastunut joskus  on elämässäni löyhästi mukana, viestitellään joskus ja fb-kavereita ollaan mutta ei olla saatu aikaiseksi tavata eli nähty ei olla kymmeniin vuosiin toisiamme paitsi kuvissa. On muuten miehen kanssa liitossa nykyään

Vierailija
58/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Useamman entisen koulukaverin kanssa seurustellut? Olette ehkä tuttuja ja sinulta vaikuttaa irtoavan.

En ole huomannut, että juuri entisissä koulukavereissa olisi mitään erityisen kiinnostavaa.

Vierailija
59/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus on selvästi kalasteluyritys, missä koulussa ei niin kovin suosittu poika toivoo saavansa vastauksia, missä naiset ylistävät miten upeita luokan nörtit ovat nykyisin ja katuvat, miten jättivät heidät aikoinaan huomiotta. Ei mulla mitään nörttejä vastaan ole ja tottahan se, että monista on varmasti tullut kunnon kansalaisia. Mutta tämä on nyt niin läpinäkyvää että tunnustusta pitäisi saada niiltä vanhoilta koulukavereilta. Suomessa hyvin harva näkee luokkalaisiaan sen koommin kun koulu loppuu, ellei sitten tule jotain luokkakokousta joskus, jolloin lähinnä ihmetellään miten kaikki on keski-ikäistyneet siihen verrattuna miltä näyttivät alle parikymppisinä.

En tiedä onko kalasteluyritys, mitä jos onkin? Jokunen kuukausi sitten kirjoitin itsekin aloituksen samasta asiasta (olen nainen). Ja kyllä minä törmään useinkin vanhoihin koulukavereihin, varsinkin nykyään kun asumme lapsuudenpaikkakunnallani. Lapsen päiväkotiryhmässä on yhden vanhan luokkalaiseni lapsi, ja viime vuosina on samassa päiväkodissa ollut monen muunkin koulukaverin lapsia. Nyt suurin osa on kyllä jo koulussa. Päiväkodin ja koulun henkilökuntaan kuuluu useita entisiä luokkakavereita ja koulukavereita, ja sattumalta myös useita entisiä opiskelukavereita yliopistolta. Törmään vanhoihin koulukavereihin jatkuvasti Prismassa, uimahallissa ja kuntosalissa. Yksi kollegoistani on naimisissa entisen luokkakaverini kanssa, ja vähän aikaa sitten paljastui, että yksi harrastuksesta tuttu on naimisissa toisen entisen luokkakaverini kanssa. Yksi vanha luokkakaveri on aktiivinen kunnallispolitiikassa, ja siksi usein esillä mediassa. Ei noita tunnu pakoon pääsevän. Ja tämä on 40 000 asukkaan kunta, niin ei kuitenkaan mikään ihan minipaikkakunta.

Minä asun tuotakin pienemmässä kunnassa, samassa, jossa kävin koulut. En edes muista, kuinka monta vuotta on siitä, kun edes näin jotain vanhaa koulukaveria. Ei niitä tullut vastaan edes lasten tarha- tai kouluvuosina. Pari on aika ajoin paikallislehdessä, mutta en heitä ole elävässä elämässä tavannut.

Vierailija
60/126 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi näistä miehistä.

Jo puolisen tusinaa entistä koulukaveria on lähestynyt romanttisessa mielessä. Kaksi näistä sellaisia joista olin itse kiinnostunut silloin, saamatta kuitenkaan vastakaikua.

En ole matikkanero tai rikas, ihan tavallisessa työssä ja rahatilanne kohtuullisen hyvä mutta ei selleinen että luksuselämää olisi luvassa.

Herää kysymys että mikä tässä on eniten muuttunut: minä, he, vai heidän elämäntilanteensa?

Tuo on kyllä todella erikoista. Puolisen tusinaa? Minä en ole koskaan nähnytkään puolta tusinaa entistä koulukaveria, mistään koulusta, edes toisia naisia. Ehkä ne naiset on olleet jo kouluaikana sitä mieltä että olet ihan jees. Tytöt on suurin osa todella ujoja, ja varsinkin siinä mielessä että pitäisi vastakkaiselle sukupuolelle jotain puhua koulussa.

Esimerkiksi minä olin nuorena todella ujo, eikä kellään pojalla josta olisin voinut olla kiinnostunut ollut varmasti harmainta hajua että olisin tykännyt jos he olisivat jotenkin huomanneet minut ja tulleet juttelemaan. Olisin vähintäänkin ysillä jo harrastanut seksiäkin jos olisi joku tullut vokottelemaan josta olisin kiinnostunut. Mutta ei. Kukaan ei koskaan "tykännyt" musta yläasteella, eikä varmaan toisella asteellakaan. Myöhemmin olenkin opiskellut niin että olen ollut varattu, ja toki suurin osa muistakin, että siellä ollaan sitten kaveripohjalla, ei romanttiset asiat mielessä. Yläasteella ne tytöt joilla  oli oikeasti "vientiä" olivat joko niitä joilla oli kymppi joka aineesta, heitä ihailivat kaikki, ja vielä ihan nättejäkin, tai sitten niitä joita pidettiin kevytkenkäisinä tyrkkyinä bimboina, suosittuja poikien keskuudessa, mutta ei tyttöjen. Kaikki näiden väliltä olevat keskitason tytöt olivat pojille aikalailla ilmaa, kaikki mukavat kaseja ja ysejä kokeista saavat ihan nätit tytöt saivat oleilla keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi