Oletko huomannut 40+ ikäisenä että moni koulukaverimies josta aiemmin et ollut yhtään kiinnostunut onkin nykyään ihan varteenotettava mies parisuhteeseen?
Mistäköhän tämä johtuu, itsellä ainakin näin useamman miehen kanssa käynyt ja muutamaa jopa tapaillutkin
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kypsyy myöhemmin
Niin tai naiset rupsahtaa ja alkaa se "kypsäkin" kelpaamaan, eikä pelkät jännät fuckboyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä menee ihan markkina-arvoteorian mukaan. Parikymppinen kasin nainen on nelikymppisenä kutonen, maksimissaan seiska. Ja se seiskan poika on edelleen seiska, tai jos on hankkinut hyvän työn ja varallisuutta, niin kasi tai ysi. Ei ihme että ikääntyvät naiset kiinnostuvat. Mies kuitenkin siirtää katseensä nuorempiin.
Että kaljuuntuminen ja vatsakummun kasvu eivät vaikuttaisi miehen tasoon :D Ihan sokeitako te miehet olette sille rupsahtamisellenne?
"Jos meidän taso laskee niin sitten laskee teidänkin, läl läl lää!"
Eivät vaikuta samalla tavalla kuin ikääntyminen vaikuttaa naisten tasoon.
Asia on todistettu:
- kaiken ikäisten miesten silmissä kauneimpia ovat 21-vuotiaat naiset
- naisten silmissä komeimpia ovat n. oman ikäiset miehet. Nuorten naisten silmissä muutamaa vuotta vanhemmat (+3-5v)Samaan lopputulokseen ovat päätyneet niin deittipalvelut kuin yliopistotkin.
Olen eri, mutta en tajua joidenkin miesten tarvetta mainostaa asiaa jota minun ymmärtääkseni pitäisi enemmänkin hävetä. Tuohan tarkoittaa kyvyttömyyttä rakkauteen ja pitkäaikaiseen parisuhteeseen ja - ellei ole superrikas julkkis - joko yksinäistä loppuelämää tai rankkaa tyytymistä jo 30+ iästä lähtien. En minä ainakaan osaisi ylpeillä sillä, että olen itse tehnyt omilla preferensseilläni onnellisuuden mahdottomaksi.
Ja naisethan katsovat vain kultaista sisintä, eikö niin?
Aloitetaanpa seuraavista, myös todistetuista, tosiasioista:
- naisten toivepituus miehelle on keskimäärin 186,5cm, todellisen miesten keskipituuden ollessa 179cm
- tilastollisesti naiset pariutuvat selkeästi ylöspäin. Hyvätuloiset naiset ovat muita useammin sinkkuja koska riittävän hyvätuloisia miehiä ei riitä kaikille
- naiset suosivat lihaksikaita ja vahvannäköisiä miehiä, mutta eivät pääsääntöisesti halua miehen viihtyvän punttisalilla vaan lihakset pitäisi saada luonnostaan tai puutarhatöissä (vaikkei enemmistö miehistä saa vastaavia lihaksia edes punttaamalla)
- naisille tärkeitä ominaisuuksia miehessä ovat mm. vahvat leukaluut ja matala ääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vielä vähän alle 40, mutta kyllä ne yläkoulun "suositut" on niitä jotka on jääneet kotikylällä juopottelemaan ja lihoneet ja kaikin tavoin epäviehättäviä. Muutama siitä amisjengistä taas on päässyt eroon vanhoista piireistä ja lähtenyt opiskelemaan tai muuttanut muuten vaan muualle ja vaikuttivat ihan asiallisille tyypeille. Ujomman puoleiset meni enimmäkseen korkeakouluihin ja aika moni siinä sitten opiskeluaikana saikin itseluottamusta, löysi tyttöystävän ja perusti myöhemmin perheen. Jopa se yksi, joka ei uskaltanut puhua tytöille mitään vielä lukiossakaan. En minä niistä parisuhdemielessä ole kiinnostunut, en minä heitä mitenkään tunne enää ja olen itse ihan onnellisessa parisuhteessa, mutta tottakai ihmiset muuttuu teiniajoista eikä samat jutut enää ole kiinnostavia kuin silloin.
Tuo on puolittain totta.
Entiset rämäpäiset pojat ovat nyt pitkälti mahakkaita persujuntteja joilla on välillä hanttihommia ja välillä ei.
Naisten puolella jostain syystä nuorena muodokkaat ja seksikkäät ovat nyt kaikki keskivartalolihavia ja enemmänkin muodottoman näköisiä. Parhaan näköisiä ovat ne pitkät ja hoikat, nuorena vähän kolhon näköiset fiksut tytöt.
Nämä tytöt olivat tosin omia suosikeitani jo nuorina. Harmi kun olin/olen itse lyhyt ja ujo.
Pitkät naiset usein kehittyvät vähän hitaammin, mutta omaavat paremman genetiikan pysyä hoikkina.
En tosiaan varmaan ihan helposti edes tunnistaisi ketään kouluajoilta ja nimiäkään en enää hyvin muista, joten ei voi alkaa somesta heitä etsimäänkään.
Joskus ennen somea oli joku koulukaverit sivusto, sinne silloin menin mutta siellä ei ollut monikaan. En tiedä onko sitä sivustoa enää olemassakaan.
Kysyin. Lähtee reissuun!! Lupasi myös viedä pienkone ajelulle.