Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan vainoharhainen whatsappin takia

Vierailija
03.08.2015 |

Pelkään, että miesystäväni keskustelee toisten naisten kanssa whatsapissa, koska on siellä aika usein ollut paikalla. Tää menee jo ihan yli mulla, koska käyn usein vaan tarkistamassa, onko hän milloin ollut paikalla. Sitten alan heti miettimään keiden kanssa on siellä jutellut. :(

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan yksi ohje: jos olet normaali ihminen, etkä yleensä taipuvainen kuvittelemaan kaikkea, luota intuitioosi.

Vierailija
22/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää PALJON enemmän whatsappia kuin minä. Eikä juttele toisten naisten kanssa. Saan ihan vapaasti katsoa miehen puhelimesta vaikkapa paljonko siinä on akkua (laturi on minun puolellani sänkyä, siksi minä laitan sen aina lataukseen, toki yleensä niin että mies ojentaa puhelimen minulle latausta varten) ja näen samalla esikatselusta niitä viestejä, eikä haittaa miestä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs siitä voi päätellä kun mies joka yleensä on paljon wapissa ei yhtäkkiä ole siellä kuin välillä paikalla?

Vierailija
24/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:35"]

Jutteleeko miehet muka toisilleen whatsapissa? Ap

[/quote]

Lähettääkö miehet tekstiviestejä? Onko miehet instagramissa, twitterissä tai facebookissa? Käyttääkö miehet sosiaalista mediaa? Onko naiset tyhmiä?

Etkö sä ap juttele miehesi kanssa asioista? Meillä on ainakin ihan luonnollista sanoa, että tekstailen tässä Villen kanssa, se on just tullut Krakovasta, tai kysyä että kukas siellä noin kovasti piippailee. Sitä kutsutaan kommunikaatioksi parisuhteessa, jutellaan tavallisista jokapäiväisistä asioista.

[/quote]

Mä en koskaan kysy kuka siellä viestittelee. Tuntuisi jotenkin tökeröltä, eikä mieskään kerro. Kerran sanoin, kun ruli monta viestiä peräkkäin, että johan sua kaivataan, mutta ei vastannut mitään.

[/quote]

Minusta olisi tökerömpää olla osoittamatta mitään kiinnostusta puolison asioita kohtaan. Sitten ihmetellään kun ei ole mitään juteltavaa eikä tiedetä yhtään mitä miehen elämään kuuluu. No ei kai, jos normaali arkielämän asioiden jakaminenkin on jotain suurta valtionsalaisuutta ja urkkimista.

Vierailija
25/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hän ei voi saada miehiltä viestejä? Vain naisilta?

AP:n kannattaisi käydä keskustelemassa ongelmistaan ammatti-ihmisen kanssa.

Vierailija
26/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:54"]

No mitäs siitä voi päätellä kun mies joka yleensä on paljon wapissa ei yhtäkkiä ole siellä kuin välillä paikalla?

[/quote]

On tainnu mennä sukset ristiin sutturan kanssa.

Vierailija
27/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö kukaan muu sitä et käy tsekkaamassa ihastuksensa whatsapp-statuksen ilman että kirjoittaa mitään viestiä? Itse ole koukuttunut tähän. Tiedän ei oo järkeä, mut ei voi mitään

M28

Vierailija
28/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:54"]

[/quote]

On tainnu mennä sukset ristiin sutturan kanssa.
[/quote]

Tai sitten viettää live aikaa sen sutturan kans?

Vierailija
29/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:58"]Tekeekö kukaan muu sitä et käy tsekkaamassa ihastuksensa whatsapp-statuksen ilman että kirjoittaa mitään viestiä? Itse ole koukuttunut tähän. Tiedän ei oo järkeä, mut ei voi mitään

M28
[/quote]

Vaihtaako jotkut muka tota statusta päivittäin?

Vierailija
30/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:35"]Jutteleeko miehet muka toisilleen whatsapissa? Ap
[/quote]

Juttelee. Jopa mun 50v isä käyttää whatsappia eli ei ole iästä ainakaan riippuvaista kuka tota sovellusta käyttää ja kuka ei.

Vierailija
31/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:49"]

Mulla on vaan yksi ohje: jos olet normaali ihminen, etkä yleensä taipuvainen kuvittelemaan kaikkea, luota intuitioosi.

[/quote]

Sun ohjees toisin sanottuna: jos olet normaali ihminen etkä yleensä taipuvainen kuvittelemaan kaikkea, luota mielikuvitukseesi tällä kertaa. Miks naiset(ja jotkut miehet) perustelee aina kuvitelmansa "intuitiolla" ja olettavat että se tekee siitä vainoharhaisuudesta jotenkin hyväksytympää?

Vierailija
32/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:35"]Jutteleeko miehet muka toisilleen whatsapissa? Ap [/quote] Mies 49v. ei, miehet 16-19v. kyllä.

[/quote]

Siis mit vit? On Whatasppi teidän mielestä joku teinien juttu? Tiedän monta miestä ikähaarukalla 30-40, jotka käyttävät Whataspppia. Talvella oli yhdet polttarit ja sitäkin varten perustettiin oma Whatsapp ryhmä. Ei tullut mieleenkään, että vaimo alkaisi ihmetellä miksi olen ollut siellä paikanpäällä vähän väliä.

Aika jännä logiikka teillä arvon leideillä.

Vierailija
33/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:42"]

Helppo homma. Jos mies on whatsappissa yhteensoittoon pitkiä aikoja "paikalla" niin luultavasti naisille viestittelee. Koska eihän kukaan tuntitolkulla viestittele esim. mutsilleen. Ja varsinkin jos viestittely tapahtuu myöhään illalla/yöllä..

[/quote]

Niin, miehillähän ei voi olla kavereita? Ihan miespuolisia kavereita siis joiden kanssa keskustelee whatsappissa. Vai onko mies tuossakin tapausessa vaan kaappihomo ja suunnittelee pettämistä sen miespuolisen kaverinsa kanssa?

Vierailija
34/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä kaikki vastaukset provoja vai oletteko oikeasti sitä mieltä, että jos mies käyttää Whatasppia ja saa viestejä, niin hän on automaattisesti pettävä puoliso?

Vierailija
35/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi ap ryhmäkeskustelut. Niihin saattaa tulla joskus montakin viestiä putkeen, mikä antaa vaikutelman viestitulvasta ja niiden takia tulee usein oltua paikalla ilman aktiivista viestittelyäkin.

Vierailija
36/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:58"]Tekeekö kukaan muu sitä et käy tsekkaamassa ihastuksensa whatsapp-statuksen ilman että kirjoittaa mitään viestiä? Itse ole koukuttunut tähän. Tiedän ei oo järkeä, mut ei voi mitään M28 [/quote] Vaihtaako jotkut muka tota statusta päivittäin?

[/quote]

tarkoittanee tässä sitä, että käydään tsekkaamassa, koska joku on ollut viimeksi paikalla...?

Vierailija
37/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"johan sua kaivataan" ei ole mikään kysymys, miehet nyt ei vain tuollasia vinkkejä tajua, siis että olisit kaivannut tietoa kelle viestittelee.

[/quote]

Siis pitäisikö naisten mielestä tuohon kommenttiin vastata jotain?

Vierailija
38/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:57"]

Minusta olisi tökerömpää olla osoittamatta mitään kiinnostusta puolison asioita kohtaan. Sitten ihmetellään kun ei ole mitään juteltavaa eikä tiedetä yhtään mitä miehen elämään kuuluu. No ei kai, jos normaali arkielämän asioiden jakaminenkin on jotain suurta valtionsalaisuutta ja urkkimista.

[/quote]

Niin no, meillä on esimerkiksi harrastusporukan oma Whatsapp ryhmä ja en todellakaan jokaisen viestin jälkeen päivitä rouvalle tietoja. En minäkään kysele jos hän viestin saa. Jos viesti sisältää jotain sellaista, että se liittyy molempiin, niin toki keskustellaan, mutta ei nyt kaikkia erikseen tarvitse raportoida.

Vierailija
39/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, jos jatkuvasti vietitellään tuntitolkulla ja mitä ihmeellisimpinä aikoina, niin silloin luultavasti viestitellään jollekin ihan muulle kuin kaverille.

Vierailija
40/58 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:10"]

"johan sua kaivataan" ei ole mikään kysymys, miehet nyt ei vain tuollasia vinkkejä tajua, siis että olisit kaivannut tietoa kelle viestittelee.

[/quote]

Siis pitäisikö naisten mielestä tuohon kommenttiin vastata jotain?

[/quote]

No se aapeella oli pointtina tuon sanoessaan, että mies ois vastannut "Ville siellä vain pommittelee" tms.

Mitä mies ois tuohon voinut sanoa? Jos mies mulle noin sanoisi, niin tajuaisin kyllä miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme