Olen ihan vainoharhainen whatsappin takia
Pelkään, että miesystäväni keskustelee toisten naisten kanssa whatsapissa, koska on siellä aika usein ollut paikalla. Tää menee jo ihan yli mulla, koska käyn usein vaan tarkistamassa, onko hän milloin ollut paikalla. Sitten alan heti miettimään keiden kanssa on siellä jutellut. :(
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:35"]Jutteleeko miehet muka toisilleen whatsapissa? Ap [/quote] Mies 49v. ei, miehet 16-19v. kyllä.
[/quote]
Totta. Fyysisesti olen lähellä tuota ensimmäistä ikää, mutta henkisesti varmasti tuossa jälkimmäisessä haarukassa. Enkä usko, että tilanne ikinä miksikään muuttuu.
Teillä on kyllä liikaa vapaa-aikaa. Minulla on kyllä parempaa tekemistä kuin käydä katselemassa, että kuka on käyttänyt jotain sovellusta viimeksi. En edes muistanut koko ominaisuutta.
Mun 30v puolisolla on 8-henkisen kaveriporukkansa kanssa erittäin aktiivinen whatsapp-ryhmä. Sinne tulee päivässä parhaillaan satoja viestejä, ja joskus sitä seuraillaan hyvinkin aktiivisesti. Mielestäni tässä ei ole mitään outoa, kiva vaan että on kavereita.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:27"]Mun 30v puolisolla on 8-henkisen kaveriporukkansa kanssa erittäin aktiivinen whatsapp-ryhmä. Sinne tulee päivässä parhaillaan satoja viestejä, ja joskus sitä seuraillaan hyvinkin aktiivisesti. Mielestäni tässä ei ole mitään outoa, kiva vaan että on kavereita.
[/quote]
Onko sun puolisko siis mies
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:27"]Mun 30v puolisolla on 8-henkisen kaveriporukkansa kanssa erittäin aktiivinen whatsapp-ryhmä. Sinne tulee päivässä parhaillaan satoja viestejä, ja joskus sitä seuraillaan hyvinkin aktiivisesti. Mielestäni tässä ei ole mitään outoa, kiva vaan että on kavereita.
[/quote]
Onko sun puolisko siis mies
[/quote]
On. Ja kaikki ryhmän jäsenet on miehiä 30-35v.
Turhaa! En ole puhunut kenenkää kanssa! :D
Meillä on tuore suhde. Oltu vasta muutama kuukausi yhdessä. Kehtaako siltä jokus kysäistä kenen kanssa viestittelee? Ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:32"]
Meillä on tuore suhde. Oltu vasta muutama kuukausi yhdessä. Kehtaako siltä jokus kysäistä kenen kanssa viestittelee? Ap
[/quote]
No jos koko illan roikkuu whatsappissa ja tulee veistejä, niin toki sitä voi jossain vaiheessa kysyä. Mutta jos alat jokaisen viestin jälkeen erikseen kysymään, niin veikkaan suhteen loppuvan melko lyhyeen.
No jos ei vinkit kelpaa niin sitten ei kelpaa. Kaverini epäili miestään kun äijä oli whatsappissa "online" usein montakin tuntia, yleensä myöhään illalla. Myöhemmin sitten toinen nainen itse tuli esiin. En sano että sinun mies toimii näin, mutta tällästäkin on...
No jos whatsapp ja muut ovat pettämistä, niin voisiko joku kertoa, miten miehet saavat kommunikoida keskenään?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:17"]
No jos whatsapp ja muut ovat pettämistä, niin voisiko joku kertoa, miten miehet saavat kommunikoida keskenään?
[/quote]
Voivat soitella silloin tällöin. Tosiasia kuitenkin on että suhteessa kavereita ei enää niin tarvitse ja puolison pitää olla se pääasia eikä kaverit. Kavereita voi nähdä vaikka kerran vuodessa.
[/quote]
Työpaikan saunaillassa voi vetää perseet kerran vuodessa, se riittäköön miehelle kommunikaatioksi. Ääritapauksissa voi ehkä antaa sen käydä salilla (huom. Miesten Salilla) kerran viikossa, mutta sekin on jo vähän arveluttavaa homostelua.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:21"]
[/quote]
Voivat soitella silloin tällöin. Tosiasia kuitenkin on että suhteessa kavereita ei enää niin tarvitse ja puolison pitää olla se pääasia eikä kaverit. Kavereita voi nähdä vaikka kerran vuodessa.
[/quote]
Tämä löytyy suoraan AV-mamman avioliiton ohjekirjasta :) Mutta veikkaan kyllä, että on olemassa naisia, jotka ajattelavat noin ja tuo sääntö on oikeasti voimassa parisuhteessa...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:58"]Tekeekö kukaan muu sitä et käy tsekkaamassa ihastuksensa whatsapp-statuksen ilman että kirjoittaa mitään viestiä? Itse ole koukuttunut tähän. Tiedän ei oo järkeä, mut ei voi mitään M28 [/quote] Vaihtaako jotkut muka tota statusta päivittäin?
[/quote]
Musta tuntuu, että monet Whatupin käyttäjät päivittää sinne statuksensa ainoastaan silloin, kun alkavat käyttää sovellusta ekan kerran. Esim. mun miehellä on ollut siellä jo useamman vuoden että "hiihtämässä", jonka laittoi kun latasi itselleen whatsuoin eräs vuosi ollessaan talvilomalla.
Joku ihmetteli puhuvatko miehet whatsappissa. Minun mieheni (lähemmäs viisikymppinen) ainakin juttelee työkavereidensa (24-62v) kanssa vaikka mitä. Lähinnä kyllä jakavat huumorikuvia. Ja kavereista löytyy paljon miehiä, jotka whatsappailevat. Ja miehillä tarkoitan yli 22-vuotiaista ihan sinne kuuteenkymmeneen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:21"]
[/quote]
[/quote]
Ja sit mammat täällä ihmettelee et miks se mies pettää ja jättää...
Kysy siltä mieheltäs.