Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pettää miestään...

Vierailija
03.08.2015 |

...ahdistaa kuunnella sen selostuksia pettämisreissuistaan, salatreffeistä, puheluista jne. Heillä lapsia ja koko perhe on meidän perheen hyviä ystäviä. Tuntuu kuin minutkin olisi vedetty mukaan koko pettämissotkuun kun joudun nyt puolestani salailemaan hänen asioitaan. En voi edes omalle miehelleni kertoa asioista, ettei hän kerro tuolle kaverin miehelle... Mitä teen. Pidänkö vain visusti mölyt mahassa ja olen itsekin näin petturi.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:56"]

Jos olisin ystäväsi ja uskoutunut sinulle ja pettäisit tämän luottamuksen ja rikkoisit perheeni tietämättä oikeasti syitä/taustoja pettämisestä niin ei hyvä heiluisi. Asia ei kuulu sinulle etkä sinä ole mikään puuttumaan tähän vaikka ystäväsi kuinka sinulle uskoutuisi. Voit sanoa hänelle ettei keskustele kanssasi asioista, että et halua tietää. On hyvä muistaa että asiat voivat olla rankkoja myös pettävälle ja on tärkeää että on joku jolle voi purkaa. Törkeää on jos ystävä puukottaa selkään. Ja kyllä, petän miestäni ja olen omantunnontuskissani kertonut ystävälleni asioita ja olisi järkyttävää jos hän pettäisi tämän luottamuksen. Ja turhaa on nyt sanoa että petän itsekkin miestäni joten miksi minun luottamustani ei saisi ystävä pettää mutta siinä on se etten petä ystävääni vaan miestäni ja minulla on omat syyni käytökseeni. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, EI EDES PETTÄMINEN.

[/quote]

Oho. On siis ihan ok, että nainen pettää, mutta mies on pettäessään täysi sika ja hänet tulee käräyttää vaimolle mahdollisimman pian.

Ihan tasa-arvon nimissä, ap voisi ilmoittaa tuolle miehelle mitä rouva puuhaileen. Tai ainakin voit sanoa tälle "kaverillesi", että sinä et hänen puuhailustaan välitä ja tulet kertomaan hänen miehelle asiasta, ellei avautuminen lopu.

Kohta on mienaan se tilanne, että sinun kontolle tulee peitellä tämän pettäjän menoja jne.

Vierailija
22/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoi että on itsekin lipsahtanut "kerran" jos et ole kertonut tätä ystävättärellesi eikä hän voi pettämisestäsi mitään tietää, niin totta kai käräytät se on paras tapa puhdistaa pettäjän sieluasi.

Itseäsihän harmittaa että ystävävättärelläsi on niin mielenkiintoinen ja elämysrikaselämä ja sulla on vaan oma perhe. Ahdistuksesi on naisellista kateutta toinen säästää kakkua ja syö kokoajan toista kakkua ja sinulla on vian se yksi.

Joo en ole hyvä ilmaisemaan asioita kirjallisesti, mutta oikeasti olet kade. Omasta pettämisesestäsi rankaisit varmaan itseäsi kovemmin kuin miehesi olisi edes tehnyt jos tietäisi. Vain siksi sinua harmittaa että joku läheinen voikin tehdä asiasta jatkuvaa.

en tiedä miten selviät ja ei oikeesti edes kauheasti kiinnosta, pettäjä on aina pettäjä oli se kerran tai kokoajan. Ystävä tuo sinulle omat "syntisi" mieleen ja se on varmaan raskasta.

Joo olen paljon vanhempi lapseni voi olla jo AP:n ikäinen, paljon nähnyt kun yksi menee naimisiin niin toisetkin menee pian ystävätär piirejä ja kun yksi eroaa niin lähipiirissä joku muukin huomaa että on aika erota.

Kävisit taas vieraissa ettei tarvitsisi kyrvistellä viattomana rippipappina kokoajan rippituolisissa ja kysellä toiselta pettämisen tarkkoja yksityiskohtia.

Myönnän että en osaa olla empaattinen netissä ja muakin vituttaisi kun kaveri käy hehkuttamassa luvatonta onneaan ja itse luvattomillia tiellä olisin saanut vain sukupuolitaudin, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap:n mies saada aikamoiset kilarit, kun kuulee vaimonsa hoitavan kaverinsa lapsia, kun nainen käy pettämisretkillä. Vaikea kuvitella, että tämän jälkeen olisi enää mitään luottoa siihen, ettei ap ole itse ihan samanlainen pettävä lutka.

Nämä, jotka jauhavat ettei pettäminen ole mustavalkoista sanoisin: Jos kokee parisuhteessaan olevan ongelmia, pettäminen tuo niitä vain lisää ja monimutkaistaa asioita. Koskaan ei ole pakko pettää, vaan energia kannattaa suunnata oman parisuhteensa parantamiseen. Jos suhde ei ole pelastettavissa, kannattaa ihan suosiolla erota, niin vältytään pettämiseen liittyvältä katkeruudelta ex-puolisoiden kesken (tämän etenkin tärkeää, jos parilla on lapsia). Minäminäminä-menolla saa vain tuhoa aikaan.

Vierailija
24/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu enempää!

Sano suoraan ettet halua en kuunnella "pettämisjuttuja" ym avautumisia. Ja älä ota niitä lapsia hoitoon jos syynä on että pitää päästä panemaan vierasta.

Vierailija
25/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:56"]Jos olisin ystäväsi ja uskoutunut sinulle ja pettäisit tämän luottamuksen ja rikkoisit perheeni tietämättä oikeasti syitä/taustoja pettämisestä niin ei hyvä heiluisi. Asia ei kuulu sinulle etkä sinä ole mikään puuttumaan tähän vaikka ystäväsi kuinka sinulle uskoutuisi. Voit sanoa hänelle ettei keskustele kanssasi asioista, että et halua tietää. On hyvä muistaa että asiat voivat olla rankkoja myös pettävälle ja on tärkeää että on joku jolle voi purkaa. Törkeää on jos ystävä puukottaa selkään. Ja kyllä, petän miestäni ja olen omantunnontuskissani kertonut ystävälleni asioita ja olisi järkyttävää jos hän pettäisi tämän luottamuksen. Ja turhaa on nyt sanoa että petän itsekkin miestäni joten miksi minun luottamustani ei saisi ystävä pettää mutta siinä on se etten petä ystävääni vaan miestäni ja minulla on omat syyni käytökseeni. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, EI EDES PETTÄMINEN. [/quote]

Olen niin samaa mieltä. Minäkin petän miestäni ja kaipaisin valtavasti ystävää, jonka kanssa asiasta voisi keskustella. Olen kuitenkin tullut soihen lopputulokseen, että edes ne ystävät, jotka alkuun tuntuivat ymmärtävän, eivät loppujen lopuksi ymmärrä. Onneksi voin sentään jutella sen miehen kanssa, jonka kanssa petän. Helpointa olisi olla kertomatta kenellekään mitään, koska jokainen katsoo asiaa omasta näkökulmastaan ja pettäjät tuomitaan.

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta: miten pettäjä "oikeuttaa" käytöksensä itselleen? Mikä on se syy, että pettäminen on "oikein?" (Ja kysyn tätä vain sen takia, että olen utelias ja kiinnostunut kuulemaan toisen näkökannan.)

ohis

Vierailija
26/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:56"]

Jos olisin ystäväsi ja uskoutunut sinulle ja pettäisit tämän luottamuksen ja rikkoisit perheeni tietämättä oikeasti syitä/taustoja pettämisestä niin ei hyvä heiluisi. Asia ei kuulu sinulle etkä sinä ole mikään puuttumaan tähän vaikka ystäväsi kuinka sinulle uskoutuisi. Voit sanoa hänelle ettei keskustele kanssasi asioista, että et halua tietää. On hyvä muistaa että asiat voivat olla rankkoja myös pettävälle ja on tärkeää että on joku jolle voi purkaa. Törkeää on jos ystävä puukottaa selkään. Ja kyllä, petän miestäni ja olen omantunnontuskissani kertonut ystävälleni asioita ja olisi järkyttävää jos hän pettäisi tämän luottamuksen. Ja turhaa on nyt sanoa että petän itsekkin miestäni joten miksi minun luottamustani ei saisi ystävä pettää mutta siinä on se etten petä ystävääni vaan miestäni ja minulla on omat syyni käytökseeni. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, EI EDES PETTÄMINEN.

[/quote]

Oho. On siis ihan ok, että nainen pettää, mutta mies on pettäessään täysi sika ja hänet tulee käräyttää vaimolle mahdollisimman pian.

Ihan tasa-arvon nimissä, ap voisi ilmoittaa tuolle miehelle mitä rouva puuhaileen. Tai ainakin voit sanoa tälle "kaverillesi", että sinä et hänen puuhailustaan välitä ja tulet kertomaan hänen miehelle asiasta, ellei avautuminen lopu.

Kohta on mienaan se tilanne, että sinun kontolle tulee peitellä tämän pettäjän menoja jne.
[/quote]
En ole niin missään vaiheessa väittänyt. Minä petän miestäni myös varatun miehen kanssa, enkä toivo, että avovaimonsa saa koskaan tietää miehensä pettämisistä. Tällä miehellä on omat syynsä käytökseensä samoin minulla. Ja ne eivät kuulu minulle. Ja jos joskus jään itse kiinni touhuistani en ikinä kertoisi vastapuolen kumppanille asiasta. En ikinä. En halua rikkoa heidän perhettään. Toki riskin otan, että sen teen kun petän varatun kanssa. Mutta tieten tahtoen sitä en tee.

Vierailija
27/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:56"]

Jos olisin ystäväsi ja uskoutunut sinulle ja pettäisit tämän luottamuksen ja rikkoisit perheeni tietämättä oikeasti syitä/taustoja pettämisestä niin ei hyvä heiluisi. Asia ei kuulu sinulle etkä sinä ole mikään puuttumaan tähän vaikka ystäväsi kuinka sinulle uskoutuisi....

[/quote]

Kukahan sen perheen on rikkonut?

Vierailija
28/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kyllä vaikeita tilanteita. Jos olisin paikan päällä todistamassa pettämistä, sanoisin että nyt riittää, en ala tuollaista katsomaan ja olemaan rikoskumppani, lähtisin jos ei kunnioittaisi mielipidettäni.

Noiden juttujen kanssa on vähän hankalampi. Jeesus sentään, että pettäjät osaavat olla itsekkäitä, tuntuvat olettavan että koko maailma pyörii heidän napansa ympärillä ja sekoittavat muutkin petoksiinsa.

Vierailija
29/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:56"]

Jos olisin ystäväsi ja uskoutunut sinulle ja pettäisit tämän luottamuksen ja rikkoisit perheeni tietämättä oikeasti syitä/taustoja pettämisestä niin ei hyvä heiluisi. Asia ei kuulu sinulle etkä sinä ole mikään puuttumaan tähän vaikka ystäväsi kuinka sinulle uskoutuisi....

[/quote]

Kukahan sen perheen on rikkonut?
[/quote]
Tässä kohtaa se olisi se ystävä.

Vierailija
30/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:56"]Jos olisin ystäväsi ja uskoutunut sinulle ja pettäisit tämän luottamuksen ja rikkoisit perheeni tietämättä oikeasti syitä/taustoja pettämisestä niin ei hyvä heiluisi. Asia ei kuulu sinulle etkä sinä ole mikään puuttumaan tähän vaikka ystäväsi kuinka sinulle uskoutuisi. Voit sanoa hänelle ettei keskustele kanssasi asioista, että et halua tietää. On hyvä muistaa että asiat voivat olla rankkoja myös pettävälle ja on tärkeää että on joku jolle voi purkaa. Törkeää on jos ystävä puukottaa selkään. Ja kyllä, petän miestäni ja olen omantunnontuskissani kertonut ystävälleni asioita ja olisi järkyttävää jos hän pettäisi tämän luottamuksen. Ja turhaa on nyt sanoa että petän itsekkin miestäni joten miksi minun luottamustani ei saisi ystävä pettää mutta siinä on se etten petä ystävääni vaan miestäni ja minulla on omat syyni käytökseeni. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, EI EDES PETTÄMINEN. [/quote]

Olen niin samaa mieltä. Minäkin petän miestäni ja kaipaisin valtavasti ystävää, jonka kanssa asiasta voisi keskustella. Olen kuitenkin tullut soihen lopputulokseen, että edes ne ystävät, jotka alkuun tuntuivat ymmärtävän, eivät loppujen lopuksi ymmärrä. Onneksi voin sentään jutella sen miehen kanssa, jonka kanssa petän. Helpointa olisi olla kertomatta kenellekään mitään, koska jokainen katsoo asiaa omasta näkökulmastaan ja pettäjät tuomitaan.

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta: miten pettäjä "oikeuttaa" käytöksensä itselleen? Mikä on se syy, että pettäminen on "oikein?" (Ja kysyn tätä vain sen takia, että olen utelias ja kiinnostunut kuulemaan toisen näkökannan.)

ohis

[/quote]

Joo, vain se petoskumppani jakaa saman ajatusmaailman oikeutuksineen, sen takia ystävien kanssa ei asiasta "voi keskustella". Ne kun suosittelevat lopettamaan suhteen ja keskittymään oman parisuhteen parantamiseen. Neuvo on aina tämä, koska ystävät näkevät koko kuvion, petturi vääristyneen "ei mustavalkoisen-totuuden" ihastuksen ja himon sokaiseminen lasien läpi.

Vierailija
31/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen miestään pettävä ystävätär. Ystävyytemme loppui kun en enää jaksanut toimia tekojensa suojelijana ja peittelijänä.

Sanoi miehelleen olevansa meillä ja olikin jonkun miehen luona. Tein asialle lopun ja sanoi en toimi enää alibinasi enkä halua kuunnella enää pettämistarinoitasi.

Ystävyys loppui.

Onko teillä samoin, voit aina testata. Käyttääkö ystävä sinua ainoastaan hyväkseen niin kuin minun tapauksessani oli. Voin sanoa että olen erittäin helpottunut ystävyyden loppumisesta koska se ei ollut aitoa, siihen liittyi manipulointia ja hänen ehdoillaan toimimista. Tasavertainen ystävyyssuhde ei ollut.

Ystävälläni oli aivan ihana mies joka ei todellakaan ansainnut sellaista kohtelua mitä osakseen sai. Nyt ovat eronneet. Naisesta en tiedä mitään mutta miehen tiedän avioituneen. Toivottavasti sai kunnollisen naisen.

Vierailija
32/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:37"]Minulla oli tuollainen miestään pettävä ystävätär. Ystävyytemme loppui kun en enää jaksanut toimia tekojensa suojelijana ja peittelijänä.

Sanoi miehelleen olevansa meillä ja olikin jonkun miehen luona. Tein asialle lopun ja sanoi en toimi enää alibinasi enkä halua kuunnella enää pettämistarinoitasi.

Ystävyys loppui.

Onko teillä samoin, voit aina testata. Käyttääkö ystävä sinua ainoastaan hyväkseen niin kuin minun tapauksessani oli. Voin sanoa että olen erittäin helpottunut ystävyyden loppumisesta koska se ei ollut aitoa, siihen liittyi manipulointia ja hänen ehdoillaan toimimista. Tasavertainen ystävyyssuhde ei ollut.

Ystävälläni oli aivan ihana mies joka ei todellakaan ansainnut sellaista kohtelua mitä osakseen sai. Nyt ovat eronneet. Naisesta en tiedä mitään mutta miehen tiedän avioituneen. Toivottavasti sai kunnollisen naisen.

[/quote]
Anteeksi mutta mistä sinä tiedät tämän miehen ihanuuden? Mua raivostuttaa tälläiset. Sinähän et oikeasti tiedä yhtään mitään mitä heidän 4 seinän sisällä tapahtui. Et tiedä sitä ansaitsiko mies kaiken vai ei. Tiedän tämän siitä, että minä olen ollut suhteessa "narsistin" kanssa. Hän osasi esittää kodin ulkopuolella mitä ihaninta aviomiestä ja kaikki rakastivat häntä. Voi kun olisivat totuuden tietäneet. Minä petin tätä miestä. En osannut lähteä suhteesta vaan hain rakkautta ja turvaa muista. Ja petin häntä nykyisen aviomieheni kanssa, rakastuin ja lähdin. Aviomiestäni en ole pettänyt enkä IKINÄ petä.

Vierailija
33/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:37"]Minulla oli tuollainen miestään pettävä ystävätär. Ystävyytemme loppui kun en enää jaksanut toimia tekojensa suojelijana ja peittelijänä.

Ystävyys loppui.

[/quote]
Anteeksi mutta mistä sinä tiedät tämän miehen ihanuuden? Mua raivostuttaa tälläiset. Sinähän et oikeasti tiedä yhtään mitään mitä heidän 4 seinän sisällä tapahtui. Et tiedä sitä ansaitsiko mies kaiken vai ei. Tiedän tämän siitä, että minä olen ollut suhteessa "narsistin" kanssa. Hän osasi esittää kodin ulkopuolella mitä ihaninta aviomiestä ja kaikki rakastivat häntä. Voi kun olisivat totuuden tietäneet. Minä petin tätä miestä. En osannut lähteä suhteesta vaan hain rakkautta ja turvaa muista. Ja petin häntä nykyisen aviomieheni kanssa, rakastuin ja lähdin. Aviomiestäni en ole pettänyt enkä IKINÄ petä.
[/quote]
Korjaan olin avoliitossa "narsistin" kanssa, en aviossa. Nykyään siis aviossa.

Vierailija
34/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun ap pitää tehdä selväksi tuolle ystävällsi mitä hänen touhuistaan ajattelet, ja kertoa miltä sinusta tuntuu. Ja ehdottomasti kieltäydyt avustamasta näitä pettämisjuttuja, esim lapsia hoitamalla!

Vierailija
35/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:37"]Minulla oli tuollainen miestään pettävä ystävätär. Ystävyytemme loppui kun en enää jaksanut toimia tekojensa suojelijana ja peittelijänä. Sanoi miehelleen olevansa meillä ja olikin jonkun miehen luona. Tein asialle lopun ja sanoi en toimi enää alibinasi enkä halua kuunnella enää pettämistarinoitasi. Ystävyys loppui. Onko teillä samoin, voit aina testata. Käyttääkö ystävä sinua ainoastaan hyväkseen niin kuin minun tapauksessani oli. Voin sanoa että olen erittäin helpottunut ystävyyden loppumisesta koska se ei ollut aitoa, siihen liittyi manipulointia ja hänen ehdoillaan toimimista. Tasavertainen ystävyyssuhde ei ollut. Ystävälläni oli aivan ihana mies joka ei todellakaan ansainnut sellaista kohtelua mitä osakseen sai. Nyt ovat eronneet. Naisesta en tiedä mitään mutta miehen tiedän avioituneen. Toivottavasti sai kunnollisen naisen.   [/quote] Anteeksi mutta mistä sinä tiedät tämän miehen ihanuuden? Mua raivostuttaa tälläiset. Sinähän et oikeasti tiedä yhtään mitään mitä heidän 4 seinän sisällä tapahtui. Et tiedä sitä ansaitsiko mies kaiken vai ei. Tiedän tämän siitä, että minä olen ollut suhteessa "narsistin" kanssa. Hän osasi esittää kodin ulkopuolella mitä ihaninta aviomiestä ja kaikki rakastivat häntä. Voi kun olisivat totuuden tietäneet. Minä petin tätä miestä. En osannut lähteä suhteesta vaan hain rakkautta ja turvaa muista. Ja petin häntä nykyisen aviomieheni kanssa, rakastuin ja lähdin. Aviomiestäni en ole pettänyt enkä IKINÄ petä. [/quote] Korjaan olin avoliitossa "narsistin" kanssa, en aviossa. Nykyään siis aviossa.

[/quote]

Tapauksessasi oikea tie olisi ollut lähteä suhteesta ilman pettämistä. Miksi ihmeessä jotkut alentavat itsensä huonon puolisonsa tasolle eivätkä eroa? Se, että toinen on kamala puolisoa ei oikeuta toista olemaan samanlainen, vaan lopettamaan suhteen.

Vierailija
36/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kuvioissa viestin viejä ainakin ammutaan hyvin helposti jos menet asiasta kertomaan. Olisiko aika etsiä muitakin ystäviä ja ottaa vähän hajurakoa ainakin siksi aikaa että ystäväsi löytää jonkun toisen ystävän seikkailujen korvaksi jos et itse sellaiseen rooliin tahdo. Voithan siten olla taas myöhemmin enemmän tekemisissä kun on vähän ajan myötä tullu etäisyyttä ja ystävä ei ehkä niin hanakasti avaudu.

Vierailija
37/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro naisystäväsi miehelle ja sitten laitat välit poikki. Aviomiehen on syytä tietää minkälaisen petturin kanssa on tekemisissä.

Vierailija
38/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa, ystäväni otti ns. kesäkollin parikymppistä poikaa käy paneskelemassa.

Ystävä tietää, etten siedä pettämistä tms. valehtelua jne. Niin miksi helvetissä se päätti mulle sitten kertoa tuosta suhteestaan?! Mulla on oikeasti ollut hankalaa omatuntoni kanssa ja istua perheillallisilla ja jutella hänen miehelleen. Joka on muuten aivan äärettömän mukava ja sopuisa mies. No, sen takiahan tuo kaveri kuulemma jännitystä hakikin, kun mies on niin kiltti. Vähän rosoa ja kovaa panoa. LÄLLÄLLLÄLLÄLLÄÄÄÄ!

Nyt meidän miehet ovat taas suunnitelleet illanistujaisia elokuulle, mutta mä en halua osallistua. Miten helvetissä selitän tämän omalle miehelleni? Mä olen todellakin puun ja kuoren välissä. Suututtaa oikein, että kaveri pakotti mut tähän tilanteeseen, mahdollisimman epämukavaa.

Olen kyllä sanonut, että suu suppuun nyt, mutta sitten on alkanut lähetellä YV FBkin kautta, joita en lue kuin alun... Olen kysynytkin, että miksi helvetissä edes mulle avautuu asiasta. Koska mä olin hänelle kovin pala kavereista ja kun on mulle tunnustanut, niin hänen oma syyllisyytensä helpotti! Mitä vittua?! Kuulemma luottaa muhun kuin seinään, että osaan olla hiljaa. Osaanhan mä, en juorua, enkä kerro miehelle - edes omalle. Mun periaatteita on nyt käytetty hyväksi. < senkin olen kertonut ja ystävä pyysi anteeksi ja totesi, että niinhän hän teki.

Yhteydenpitoa olen vähentänyt huomattavasti.

Vierailija
39/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Ehkä tää 38:n ehdotus etäisyyden ottamisesta on paras. Taidan tehdä niin... Katsellaan sitten ystävyyttä jälleen kun tilanne on helpottanut.

Vierailija
40/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:47"]

[/quote]

Huhhuh! Sähän se pelaat ihan yhtä sairasta peliä kuin "narsisti" eksäsikin. Pettäjä ei voi sanoa, ettei IKINÄ petä, kun on niitä temppuja jo tehnyt. Sairasta, todella sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän