Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pettää miestään...

Vierailija
03.08.2015 |

...ahdistaa kuunnella sen selostuksia pettämisreissuistaan, salatreffeistä, puheluista jne. Heillä lapsia ja koko perhe on meidän perheen hyviä ystäviä. Tuntuu kuin minutkin olisi vedetty mukaan koko pettämissotkuun kun joudun nyt puolestani salailemaan hänen asioitaan. En voi edes omalle miehelleni kertoa asioista, ettei hän kerro tuolle kaverin miehelle... Mitä teen. Pidänkö vain visusti mölyt mahassa ja olen itsekin näin petturi.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa,että et halua kuulla asiasta mitään.

Vierailija
2/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä että lakkaa kertomasta.. ikävään tilanteeseen olet joutunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vierailulla puheeksi.

Vierailija
4/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi puuttumaan asiaan, mutta sanoisin, että en halua keskustella asiasta.

Vierailija
5/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa, kun joutuu itse terapeutiksi näille pettäjille tai pettäjien puolisoille. Kyllä se alkaa kyrsimään, varsinkin jos vuositolkulla saa niitä juttuja kuunnella.

Vierailija
6/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ystäväsi ja uskoutunut sinulle ja pettäisit tämän luottamuksen ja rikkoisit perheeni tietämättä oikeasti syitä/taustoja pettämisestä niin ei hyvä heiluisi. Asia ei kuulu sinulle etkä sinä ole mikään puuttumaan tähän vaikka ystäväsi kuinka sinulle uskoutuisi. Voit sanoa hänelle ettei keskustele kanssasi asioista, että et halua tietää. On hyvä muistaa että asiat voivat olla rankkoja myös pettävälle ja on tärkeää että on joku jolle voi purkaa. Törkeää on jos ystävä puukottaa selkään. Ja kyllä, petän miestäni ja olen omantunnontuskissani kertonut ystävälleni asioita ja olisi järkyttävää jos hän pettäisi tämän luottamuksen. Ja turhaa on nyt sanoa että petän itsekkin miestäni joten miksi minun luottamustani ei saisi ystävä pettää mutta siinä on se etten petä ystävääni vaan miestäni ja minulla on omat syyni käytökseeni. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, EI EDES PETTÄMINEN.

Vierailija
7/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa. Kyllä ärsyttää. Ihan oma mielikuvakin ystävästä muuttui kerta heitolla kun tästä lähti kertomaan. Hänellä ihana perhe ja tuntuu tosi pahalta heidän puolestaan... Mietin, että onko hänellä itsellään vikaa korvien välissä, kun ei tajua mitä tekee puolisolleen ja lapsilleen. En alkushokiltani saanut sanottua mitään ja nyt olen viikko tolkulla saanut kuunnella kaikkea tähän liittyvää. Ja joudun myös katsomaan hänen lapsiaan, että pääsee salaisiin tapaamisiin. Olen itseni liemeen saattanut.

Vierailija
8/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:56"]

Jos olisin ystäväsi ja uskoutunut sinulle ja pettäisit tämän luottamuksen ja rikkoisit perheeni tietämättä oikeasti syitä/taustoja pettämisestä niin ei hyvä heiluisi. Asia ei kuulu sinulle etkä sinä ole mikään puuttumaan tähän vaikka ystäväsi kuinka sinulle uskoutuisi. Voit sanoa hänelle ettei keskustele kanssasi asioista, että et halua tietää. On hyvä muistaa että asiat voivat olla rankkoja myös pettävälle ja on tärkeää että on joku jolle voi purkaa. Törkeää on jos ystävä puukottaa selkään. Ja kyllä, petän miestäni ja olen omantunnontuskissani kertonut ystävälleni asioita ja olisi järkyttävää jos hän pettäisi tämän luottamuksen. Ja turhaa on nyt sanoa että petän itsekkin miestäni joten miksi minun luottamustani ei saisi ystävä pettää mutta siinä on se etten petä ystävääni vaan miestäni ja minulla on omat syyni käytökseeni. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, EI EDES PETTÄMINEN.

[/quote]

Ymmärrän sun pointin, mutta et voi siirtää sitä omantunnon tuskaa noin vaan kaverille ja olettaa, että asia on hänelle ok.

Vierailija
9/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä. Olen pitänyt luottamukseni enkä usko, että kertoisin kenellekään. Ystävääni rakastan kaikesta huolimatta, silti kalvaa myös paha mieli itselläni. Luulen, että jossain vaiheessa sanon, että en enää halua sekaantua asiaan. Hyvä kuitenkin kun voin täällä nimettömänä purkaa omaa mieltäni.

Vierailija
10/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin ystävälleni rehellisesti fiiliksistäni ja katsoisin sen keskustelun jälkeen miltä tuntuu. Vihaisin pimittää asiaa mieheltäni, mutta en haluaisi vetää miestäni mukaan salailuun. Paska rako :/

Vierailija
11/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kahvipöytäkeskustelun aihe

Vierailija
12/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat vaan kysyä yhteisellä kahvihetkellä kun kaikki olette läsnä: "Saako olla hu*ralle pullaa?"

Vierailija
13/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myös kaverisi mies on ystäväsi, kuuluu sinun paljastaa petturi vaikka nimettömästi. Kaverille ei tahallaan aiheuteta sitä, että puoliso tuo sukupuolitaudin tuliaisena. Joku vastuu on sinullakin.

Pettäjiä ei tarvitse suojella. Vaikenemisellasi tuet ystäväsi käsitystä, että hänelle on "oikeus pettämiseen".

Vierailija
14/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 pettämisen ei ole sellaista syytä mikä ei johtuisi (myös)pettäjästä. Ihan turha yrittää omaatuntoa sillä puhdistaa. Pettäjä tekee aina väärin .

Vierailija
15/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä taas ottaa mut näihin pettämistilanteisiin mukaan. Ensin istutaan hänen luonaan iltaa, ja baariin kun ollaan lähdössä niin ystävän mies vielä vitsillä mulle heittää, että "katsohan vähän Maijan perään, heh heh". Baarissa sitten hukkaan ystäväni ja lopulta löydän hänet jostain nurkkapöydästä vaihtamassa sylkeä jonkun miehen kanssa. Kerran repäisin kaverini irti siitä miehestä ja huusin "MAIJA SÄ ET HALUA TEHDÄ TÄTÄ! Lähdetään kotiin!". Ystävä aamulla aina naureskelee että "hupsis menipä taas vähän överiks hih hih! Tästä ei sitten puhuta koskaan eikö niin??". Huoh. En paljasta näitä hänen puuhiaan kellekään, vaikka omaa moraalia vastaan tuollainen touhu onkin. Hänellä on vielä kaksi lastakin (ala-aste ikäisiä).

Vierailija
16/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun täytyy puhua ystävällesi rehellisesti. Sanot, ette halua olla mukana salailukuviossa, se ahdistaa sinua. Että toivot hänen tästedes pitävän omana tietonaan suhdeasiansa. Etkä todellakaan katso lapsia.

N40+

Vierailija
17/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:56"]

[/quote]

Ymmärrän sun pointin, mutta et voi siirtää sitä omantunnon tuskaa noin vaan kaverille ja olettaa, että asia on hänelle ok.
[/quote]
En tietenkään mutta oletan, että ystäväni sanoo minulle jos ei halua tietää. Toki minulla hieman eri tilanne ettei mieheni ole ystäväni ystävä, toisin kuin ap:lla. Ap voi nyt punnita kumpi hänelle näistä ystävistä on se tärkeämpi ja ottaako riskin että menettää molemmat ja siinä samalla rikkoo perheen lapsilta. Siitä laittaa paperille hyvät ja huonot puolet. Toki hän saa oman mielensä puhtaaksi jos kertoo mutta onko se sen arvoista. Sitä sopii miettiä.

Vierailija
18/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:56"]Jos olisin ystäväsi ja uskoutunut sinulle ja pettäisit tämän luottamuksen ja rikkoisit perheeni tietämättä oikeasti syitä/taustoja pettämisestä niin ei hyvä heiluisi. Asia ei kuulu sinulle etkä sinä ole mikään puuttumaan tähän vaikka ystäväsi kuinka sinulle uskoutuisi. Voit sanoa hänelle ettei keskustele kanssasi asioista, että et halua tietää. On hyvä muistaa että asiat voivat olla rankkoja myös pettävälle ja on tärkeää että on joku jolle voi purkaa. Törkeää on jos ystävä puukottaa selkään. Ja kyllä, petän miestäni ja olen omantunnontuskissani kertonut ystävälleni asioita ja olisi järkyttävää jos hän pettäisi tämän luottamuksen. Ja turhaa on nyt sanoa että petän itsekkin miestäni joten miksi minun luottamustani ei saisi ystävä pettää mutta siinä on se etten petä ystävääni vaan miestäni ja minulla on omat syyni käytökseeni. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, EI EDES PETTÄMINEN.
[/quote]

Olen niin samaa mieltä. Minäkin petän miestäni ja kaipaisin valtavasti ystävää, jonka kanssa asiasta voisi keskustella. Olen kuitenkin tullut soihen lopputulokseen, että edes ne ystävät, jotka alkuun tuntuivat ymmärtävän, eivät loppujen lopuksi ymmärrä. Onneksi voin sentään jutella sen miehen kanssa, jonka kanssa petän.

Helpointa olisi olla kertomatta kenellekään mitään, koska jokainen katsoo asiaa omasta näkökulmastaan ja pettäjät tuomitaan.

Vierailija
19/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:56"] Jos olisin ystäväsi ja uskoutunut sinulle ja pettäisit tämän luottamuksen ja rikkoisit perheeni tietämättä oikeasti syitä/taustoja pettämisestä niin ei hyvä heiluisi. Asia ei kuulu sinulle etkä sinä ole mikään puuttumaan tähän vaikka ystäväsi kuinka sinulle uskoutuisi. Voit sanoa hänelle ettei keskustele kanssasi asioista, että et halua tietää. On hyvä muistaa että asiat voivat olla rankkoja myös pettävälle ja on tärkeää että on joku jolle voi purkaa. Törkeää on jos ystävä puukottaa selkään. Ja kyllä, petän miestäni ja olen omantunnontuskissani kertonut ystävälleni asioita ja olisi järkyttävää jos hän pettäisi tämän luottamuksen. Ja turhaa on nyt sanoa että petän itsekkin miestäni joten miksi minun luottamustani ei saisi ystävä pettää mutta siinä on se etten petä ystävääni vaan miestäni ja minulla on omat syyni käytökseeni. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, EI EDES PETTÄMINEN. [/quote] Ymmärrän sun pointin, mutta et voi siirtää sitä omantunnon tuskaa noin vaan kaverille ja olettaa, että asia on hänelle ok. [/quote] En tietenkään mutta oletan, että ystäväni sanoo minulle jos ei halua tietää. Toki minulla hieman eri tilanne ettei mieheni ole ystäväni ystävä, toisin kuin ap:lla. Ap voi nyt punnita kumpi hänelle näistä ystävistä on se tärkeämpi ja ottaako riskin että menettää molemmat ja siinä samalla rikkoo perheen lapsilta. Siitä laittaa paperille hyvät ja huonot puolet. Toki hän saa oman mielensä puhtaaksi jos kertoo mutta onko se sen arvoista. Sitä sopii miettiä.

[/quote]

Jännää siirtää syy paljastajalle, kun kuitenkin itse on se, joka todellisuudessa perheen on rikkonut!

Vierailija
20/73 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:05"]

Mun ystävä taas ottaa mut näihin pettämistilanteisiin mukaan. Ensin istutaan hänen luonaan iltaa, ja baariin kun ollaan lähdössä niin ystävän mies vielä vitsillä mulle heittää, että "katsohan vähän Maijan perään, heh heh". Baarissa sitten hukkaan ystäväni ja lopulta löydän hänet jostain nurkkapöydästä vaihtamassa sylkeä jonkun miehen kanssa. Kerran repäisin kaverini irti siitä miehestä ja huusin "MAIJA SÄ ET HALUA TEHDÄ TÄTÄ! Lähdetään kotiin!". Ystävä aamulla aina naureskelee että "hupsis menipä taas vähän överiks hih hih! Tästä ei sitten puhuta koskaan eikö niin??". Huoh. En paljasta näitä hänen puuhiaan kellekään, vaikka omaa moraalia vastaan tuollainen touhu onkin. Hänellä on vielä kaksi lastakin (ala-aste ikäisiä).

[/quote]

MInulla on samanlainen sukulaisnainen. Vetää mukaansa seksinnäkäisiin viestittelyihinsa muille miehille, vaatii kehuvia kommentteja vetovoimastaan, "neuvoja" kuinka pitäisi lähestyä taas uutta mielenkiintoista tapausta. Ja kun baariin mennään, hän myös löytää limanvaihtokavereita, joiden kanssa sitten harrastaa kuivanantia niin että baarijakkaran tolppiakin hävettää. Tai katoaa yöhön, vaatii ettei miehelle saa kertoa hukkareissusta mitään.

En minä sitä kestänyt. Lopetin yhteydenpidon, kyläilyt, kutsut ja poistin Facebookista. Joskus vieläkin ottaa niin päähän, että tekisi mieli lähettää hänelle itselleen takaisin joitakin valokuvia näiltä nuolentaretkiltä kaikkien muiden otosten seassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi