Putouksessa pidetään viihteenä Jeesusta, Saatanaa ja henkioppeja
Katsoin eräässä toisessa kodissa tänään putousta hetken aikaa. Putousta pidetään perheohjelmana. Olin jotenkin tosi järkyttynyt miten siellä pidetään viihteenä Jeesusta,Saatanaa,henkioppeja…tuli todella paha olo. Paha olo oli siis kertakaikkisen fyysisena tunteenakin mitä koin. Nuo asiat mitä ohjelmaa katsellessa kuulin,mietin,että ei kenenkään korvien tarvitsisi kuulla tämmöistä. Erityisesti lasten. Tämähän ei varmasti ole mikään yllätys,mutta koin todella voimakasta pahaa oloa.
Kommentit (35)
Kumma ettei nämä pahikset ikinä tee ivaa ja vitsaile allahista. Mistäköhän johtuisi heh..
Vierailija kirjoitti:
Tuomionpäivä on tulossa.
Juutalaiset uhraa elukan joka sapatti Jahve elohimille silti synti pysyy ...
Vierailija kirjoitti:
Satuhahmot kuten jeesus on viihdettä.
Ikävä rikkoa kuplasi pikku ameeba mutta jesus nasaretilainen oli oikeasti olemassa, henkilönä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma ettei nämä pahikset ikinä tee ivaa ja vitsaile allahista. Mistäköhän johtuisi heh..
Eunukit haaremit sulttaanit lentävät matot 🪔on kyllä pellejä ...
Tai voisivat repäistä oikein kunnolla ja esittää hindulaista hanumania, intialaiset uskovat lentävään apinajumalaan:)
Joo, mullekin tulee siitä paha olo, vaikka en niin kiinnittäisi tuollaiseen huomiota.
Toivottavasti tämä on viimeinen kausi.
En katso enää Putousta. Eikä kukaan mun kaveriaan enää vai ENÄÄN.
Kyllä minä kristittynä Jeesukseen uskovana kestän että minua pilkataan. Mutta joo en katso Putousta. Se on niin alaarvoista ollut muutaman vuoden. Alkuaikoina se oli hyvä.
Y H Y Y Y Y KAUHEAN_PAHA_JA_ITKUINEN_OLO FYYSISENÄ TUNTEENA Y H Y Y Y😩😫😭
Joopa Putous, yhden hahmon loputonta venyttelyä. Montako hahmoa Kummelit teki ja toimiva pieni sketsi kerrallaan esiintyi ketään loukkaamatta kukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satuhahmot kuten jeesus on viihdettä.
Ikävä rikkoa kuplasi pikku ameeba mutta jesus nasaretilainen oli oikeasti olemassa, henkilönä.
Jeesus mitä raamatussa esitellään on satuhahmo.
Pohjavire on aina ollut woke, ja sille kumartelu.
Vihervasemmisto on tykännyt.
Niin.. Vapaassa maassa, kun ollaan, ei tarvitse pelätä, että tulisi vangituksi.
Jos tällainen viihde sinua ahdistaa, ahdistaisi valtiokontrolli vielä enemmän - katso vaikka venäjää…