Olisi työtarjous epämääräisestä yhtiöstä (ohjelmistotalo)
Liikevoitto 45 ja nettotulos 55 prosenttia liikevaihdosta, eli mielestäni keinotekoisen korkea.
Henkilöstöluokka alle 10 ja siitä merkittävä osa ilmeisesti toimarin perhettä.
Kotisivut yli 10 vuoden takaa. Vain osa sisällöstä on muuttunut.
Luottoluokitus maksaa joten jätän sen sikseen. Ottaisitko Sinä työn it-firmasta joka antaa itsestään tällaisen ensivaikutelman?
Kommentit (24)
Minä olen töissä ihan hyvässä pikkufirmassa, mutta nettisivumme näyttävät siltä kuin joku omistajan "ei kovin välkky" sukulainen olisi tehnyt ne säälistä annettuna opintotyönä (en muista mikä ammattikoulun lopputyön nimi on, joten korjatkaa te, jotka tiedätte). Ne näyttävät siltä siksi, koska ne ovat sitä. Ne olisivat vielä kamalammat, jos en olisi korjannut niistä ihan alkeellisia virheitä ja niitä olikin aika paljon.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:12"]
Minä olen töissä ihan hyvässä pikkufirmassa, mutta nettisivumme näyttävät siltä kuin joku omistajan "ei kovin välkky" sukulainen olisi tehnyt ne säälistä annettuna opintotyönä (en muista mikä ammattikoulun lopputyön nimi on, joten korjatkaa te, jotka tiedätte). Ne näyttävät siltä siksi, koska ne ovat sitä. Ne olisivat vielä kamalammat, jos en olisi korjannut niistä ihan alkeellisia virheitä ja niitä olikin aika paljon.
[/quote]
No miksi et tee uusia? Ja niin että näyttäisi 2015 tehdyiltä? Voisi houkutella mahdollisia oikeita osaajia vähän paremmin. Ainakin itse ennen haastattelua tutkin firman kotisivut että voin luoda jonkulaista mielikuvaa paikasta ja saada taustatietoa. Jos on huonot sivut niin se on tosi huono juttu. Se on sen firman CV.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:02"]
Monen omistajan kimppafirma ja ottavat tulonsa palkan sijaan osinkona?
[/quote]
Näin sen on oltava. Kaikki hallituksessa istuvat on samalla ilmeisesti töissä yrityksessä ja sitten ne jostain syystä nostaa palkan osinkona.
Palkan ja työehtojen lisäksi kiinnostaa se että firman talous on vakaalla pohjalla ja voi luottaa siihen että ne maksaa palkan ajallaan.
Puhelinliittymissä on hiukan eri, no, soittoäänet riippuen siitä onko puhelin kiinni tai liittymä suljettu. Maksamaton puhelinasku on varmuudella merkki maksukyvyttömyydestä.
Mutta joo, tässä tapauksessa kyse on kimppafirmasta. Tilasin tätä viestiä kirjoittaessa luottoluokitusraportin ja se näyttäisi A:ta eli ei syytä paniikkiin. Kiitos teille mielipiteistä.
-ap
En menis mihinkään firmaan joka ei ole edes kotisivuja osannut päivittää 10 vuoteen, mitään maailmaa mullistavaa tuotetta on ihan turha odottaa.