Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi melkein kaikki ihmiset inhoavat Iines Ankka- hahmoa?

Vierailija
06.03.2022 |

Minä olen lapsesta saakka pitänyt siitä. Lähes kaikki tuntuavat inhoavan sitä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Iines vetää edes stringit päälleen. Toisaalta se pyrstö ei oikein toimi stringien kanssa.

Vierailija
22/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historian eka ylpeä ja riippumaton vela -- Iines Ankka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aku on k i l t t i s ja Hannu Hanhi j ä n n i k s e n ä vie aina Iineksen.

Ja Touho-serkku on oikein prototyyppi peräkammarinpojasta.

Eiks se elä vielä päälle kolmekymppisenä jonku Mummo-ankan nurkissa?

Iines on very smart and independent verrattuna noihin loosereihin.

Vierailija
24/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aku on k i l t t i s ja Hannu Hanhi j ä n n i k s e n ä vie aina Iineksen.

Ja Touho-serkku on oikein prototyyppi peräkammarinpojasta.

Eiks se elä vielä päälle kolmekymppisenä jonku Mummo-ankan nurkissa?

Iines on very smart and independent verrattuna noihin loosereihin.

Nyt taisi mennä Touho ja Hansu Hanhi vinksin vonksin.

Vierailija
25/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiallinrn konteksti hieman auttaa sietämään, mutta syyt inhota onkin jo selitetty.

Ankkalinnan naiset on kyllä olleet harvinaisen itsenäisiä. Millakin käyttää hemaisevuuttaan vain tavoitteidensa jahtaamiseen ja mummo pyörittää itsekseen maatilaa.

Vierailija
26/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansu on renki, töissä Mummolla. Touho on cityn huumeveikko, polttelee pilveä pipo päässä.

Vierailija
27/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa. Minusta Iines on aivan kuin tyypillinen suomalainen nainen.

Vierailija
28/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iines Ankka on ollut aikaansa edellä, miettikää nyt vaikka sitä kimkardashian-pyrstöä!

Ankkahuulista puhumattakaan.

Vierailija
29/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jännittävää miten erilainen kuva Aku Ankka lehdissä on annettu kaikista hahmoista, jos vertaa piirrettyihin, joita nykyisin on. Lähes jokaisella Ankkalinnan hahmolla on täysin erilainen luonne. Myös henkilökemiat ovat täysin erilaiset. Sarjakuvia en lue enää nykyisin, mutta ainakin piirretyt hahmot ovat seuranneet aikaansa ja ovat kaikki hyvin miellyttäviä nykyisin. Aku Ankka oli jollakin tapaa hyvin synkkä lehti. Minä itse pidän kaikkien hahmojen kohdalla enemmän nykyaikaisista piirretyistä versioista.

Lapsuudestani muistan miten monella oli vahvoja mielipiteitä Ankkalinnan naishahmoista. Silloin en ymmärtänyt sitä ollenkaan. Olivathan ne vain piirrettyjä hahmoja sarjakuvista.

Vierailija
30/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole inhonnut sitä, mutta ei se hirveän sydämelliseltä vaikuta. Toisaalta mun mielestä ihan ymmärrettävää jos lapsettoman ankan ja kolmen "sijoitus"poikasen yh:n seurustelu on vähän tahmeaa. Mua lähinnä aina turhautti se Akun ja Iineksen treffailu. Ajattelin aina, että alkaispa se Iines sen Hannun kanssa vaan kimppaan, olis kaikille helpompaa. Eikö Leenu, Liinu ja Tiinu olleet kuitenkin vain tädillään kylässä, eivät kasvatteina?

Vierailija
31/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iines Ankkaa ei paljoa napannu uusioperhekuviot Akun ja tämän kolmen vilkaan veljenpojan kanssa.

Nainen joka vaeltaa räpylöillään ihan omia polkujaan.

Vierailija
32/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hansu on renki, töissä Mummolla. Touho on cityn huumeveikko, polttelee pilveä pipo päässä.

Haha! Touho on se pitkätukka hörhön näköinen hippi-ankka.

Aikaansa edellä muodissa hänkin, pipo aina päässä!

Vierailija
33/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo Tulppu on paras.

Vierailija
34/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iines ilmentää hienosti millaisia naiset oikeasti ovat. Naiset eivät pidä siitä.

Vierailija
35/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni hiiri on ok. Milla magiaa ihailen, koska niin .. häijy.

Kultu kimallus. .vai mikä nyt olikaan todella sekaisin. Hansu, Hessu outoja myös. Mikki taisi olla poliisikollegansa kanssa ainut fiksu..

Vierailija
36/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iines Ankka on ollut aikaansa edellä, miettikää nyt vaikka sitä kimkardashian-pyrstöä!

Ja pillupaljaana tepastelee, rohkeaa :D

Vierailija
37/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Roopen tosirakkaus KultuKimallus olluthuora?

Vierailija
38/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jännittävää miten erilainen kuva Aku Ankka lehdissä on annettu kaikista hahmoista, jos vertaa piirrettyihin, joita nykyisin on. Lähes jokaisella Ankkalinnan hahmolla on täysin erilainen luonne. Myös henkilökemiat ovat täysin erilaiset. Sarjakuvia en lue enää nykyisin, mutta ainakin piirretyt hahmot ovat seuranneet aikaansa ja ovat kaikki hyvin miellyttäviä nykyisin. Aku Ankka oli jollakin tapaa hyvin synkkä lehti. Minä itse pidän kaikkien hahmojen kohdalla enemmän nykyaikaisista piirretyistä versioista.

Lapsuudestani muistan miten monella oli vahvoja mielipiteitä Ankkalinnan naishahmoista. Silloin en ymmärtänyt sitä ollenkaan. Olivathan ne vain piirrettyjä hahmoja sarjakuvista.

Lehti nyt oli enemmän lapsille suunnattu, vasta taskukirjoissa vedettiin toisia raakasti turpaan. Puhun siis näistä 70-luvun julkaisuista.

Vierailija
39/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian rehellinen hahmo. Naiset eivät kestä totuutta.

Vierailija
40/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on niin pinnallinen ja rasittava golddiggeri. 

jos hän haluaa elää leveästi, niin aku ei ole kovin hyvä valinta. roope tekee sellaisen testamentin ettei aku saa kovinkaan paljoa. jos aku saisi paljon rahaa, niin varmaan onnistuisi hävittämään nopeasti ja sen takia ei kannata paljoa jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme