Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se kutina tuli ja näppylät.........

Vierailija
03.08.2015 |

...häpykummulleni. Kumpuni kukkii punaisia pieniä märkäisiä näppylöitä - ei olisi kannattanutkaan sheivailla genitaalialuettani viime viikolla, voi miks mä en uskonut itseäni kokeneempien neuvoja ja täältä vieläpä?!!!!!!!!

antiseptista liuosta pumpulitupolla olen tuputellut kumpuni päälle, ja nähtäväksi jää, tuleeko tästä nyt lääkärireissu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on herpes?

Vierailija
2/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä genitaaliherpekseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää asianmukaisia tarvikkeita, niin ongelmaa ei esiinny. Karvanajovaahto ja kunnon terät ovat must, lopuksi vielä intiimialueen after shave-geeliä. Itse pääsin noilla eroon kutinasta, tosin sheivaus pitää muistaa sitten tehdä vähintään viikottain.

Vierailija
4/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. vastaa: Ei ole herppestä, vaan tiedän tasan tarkkaan, mistä tää ihon reaktio johtuu, sillä sheivasin tosiaan ekan kerran elämässäni karvat veks alapäästäni, ja nyt kutiseekin pimpan etuosasta, voi ei, olisin pysynyt karvoissani, miks mä menin tekeen vastoin luonnon lakeja ton sheivauksen?

Vierailija
5/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sitten varmaan sheivannut tylsällä tai likaisella terällä. Käytitkö edes vaahtoa? Laitoitko jotain jälkihoitovoiteita tms?

Vierailija
6/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä: Luin justiinsa alapääkarvoituksen karvatupen tulehduksesta, että sellaisen saapi kun menee herkkäihoinen sheivailemaan häppärin karvakasaa. Ei tässä auta kuin nukkua ilman alkkareita ensi yö, mut kun toivottavasti ukko ei ymmärrä väärin;):DDDD

Vierailija
7/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:18"]Ap. vastaa: Ei ole herppestä, vaan tiedän tasan tarkkaan, mistä tää ihon reaktio johtuu, sillä sheivasin tosiaan ekan kerran elämässäni karvat veks alapäästäni, ja nyt kutiseekin pimpan etuosasta, voi ei, olisin pysynyt karvoissani, miks mä menin tekeen vastoin luonnon lakeja ton sheivauksen?
[/quote]

Se on herpes.

Vierailija
8/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:21"]

Oot sitten varmaan sheivannut tylsällä tai likaisella terällä. Käytitkö edes vaahtoa? Laitoitko jotain jälkihoitovoiteita tms?

[/quote] Ihan laitoin vaahtoa, ja käsikäyttöisellä vempaimella vetelin, ja pistin aloeverageeliä jälkihoitona...

Joku varoitti tulevasta viime viikon viestiketjussani, että joo mulle tietenkin kävi näin!

Vierailija
9/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(( On se nyt sitten kivaa mennä gynelle kukkivalla kummulla:D

Vierailija
10/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:18"]Ap. vastaa: Ei ole herppestä, vaan tiedän tasan tarkkaan, mistä tää ihon reaktio johtuu, sillä sheivasin tosiaan ekan kerran elämässäni karvat veks alapäästäni, ja nyt kutiseekin pimpan etuosasta, voi ei, olisin pysynyt karvoissani, miks mä menin tekeen vastoin luonnon lakeja ton sheivauksen?
[/quote]

Se on herpes.
[/quote]

Mulla ainakin herpesnäppylät tulee aina ja vain tonne häppäreitten väliin missä ei karvaa kasva, eikä koskaan häpykummulle mistä karvat poistan. Toisaalta mulla onkin Lääkärin mukaan vaan huuliherpes joka tykkää esiintyä alapäässä, mutta uskoisin että genitaaliherpeksessä näppylöiden kanssa sama homma. Turha siis pelotella aptä..

Vierailija
11/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama mies on kirjoitellut ennenkin näitä sheivausaloituksia tänne esittäen naista, siinä epäonnistuen. Ei jatkoon.

Vierailija
12/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on herkkä iho joka kärsii sheivauksesta mutta en halua antaa karvojen kasvaa maximi pituuteen joten sheivaan kaikki pois kerran kuussa. Itsellä tuo tulehtuminen on jäänyt pois näillä nikseillä: kastele sheivattava alua kunnolla lämpimällä vedellä. Levitä reilusti sheivausgeeliä ja ota kunnon terä. Sheivaa myötäkarvaan, venytä hieman ihoa hankalissa kohdissa. Älä paina liikaa. Huuhtele aina välillä ja lisää geeliä ja sheivaa loppuun. Huuhtele lopuksi oikein hyvin lämpimällä vedellä ja lopuksi viileällä. Kuivaa iho ja ota talouspaperi ja kirvelemätöntä haavanpuhdistusainetta esim. Asept, ja pyyhi kostutetulla paperilla kevyesti sheivattu alue.

Vierailija
13/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:47"]

Itsellänikin on herkkä iho joka kärsii sheivauksesta mutta en halua antaa karvojen kasvaa maximi pituuteen joten sheivaan kaikki pois kerran kuussa. Itsellä tuo tulehtuminen on jäänyt pois näillä nikseillä: kastele sheivattava alua kunnolla lämpimällä vedellä. Levitä reilusti sheivausgeeliä ja ota kunnon terä. Sheivaa myötäkarvaan, venytä hieman ihoa hankalissa kohdissa. Älä paina liikaa. Huuhtele aina välillä ja lisää geeliä ja sheivaa loppuun. Huuhtele lopuksi oikein hyvin lämpimällä vedellä ja lopuksi viileällä. Kuivaa iho ja ota talouspaperi ja kirvelemätöntä haavanpuhdistusainetta esim. Asept, ja pyyhi kostutetulla paperilla kevyesti sheivattu alue.

[/quote] Kiitos vinkeistä, vaan nuo tulivat nyt liian myöhään, ja mä tein kyllä homman ihan asiallisesti, mutta miltei arvasin, että häpykumpuni iho on arka ja herkkä, mutta onneksi ei ole kuin muutama punainen pikkunäppylä - jospa ne ihan kotikonsteilla rauhoittuvat ja poistuvat. Ei mulla pimpan puolella mitään näppyjä ole, vaan häppärikummulla; sorittelen, koska aiemmista kommenteistani sai väärän kuvan oireista.

Mulla on nyt suihkun jälkeen semmoset ""mummi-alkkarit", puuvillaiset, mutta aion viskata ne pois yön ajaksi, että saa hengittää vapaasti kumpuni.1

Vierailija
14/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:42"]

Tämä sama mies on kirjoitellut ennenkin näitä sheivausaloituksia tänne esittäen naista, siinä epäonnistuen. Ei jatkoon.

[/quote] Olen kylläkin nainen, ihan aito sellainen, että mistähän kuvittelet, että kaikki alapää-juttujen turisijat ovat kaikki joitakin pervoja miehiä täällä palstalla??

Vierailija
15/15 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan AP:nä, että olen aina ollut sitä mieltä, ettei alapään karvoituksia pidäkkään mennä ajelemaan pois, ja nyt vain vahvistui ajatukseni ihan omakohtaisena kokemuksena.  Luonto ei ole turhaan niitä karvoja sinne alakertaamme luonnut kasvamaan, vaan niillä on oma tärkeä tehtävänsä!!!!

Sain heti koston, kun menin niittämään ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi