Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olet sairastanut koronan?

Vierailija
05.03.2022 |

Minä ja perheeni ei vielä. Nyt kyllä ympärilläni on hirveästi sairastuneita niin töissä kuin tuttavapiirissäkin. Olen itse altistunut monta kertaa ja samoin lapseni. Varmasti kohta on tauti meilläkin. Ihmeen kauan olemmekin selvinneet sairastunutta vaikka äärimmäisen varovaisia emme olekaan olleet.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari altistumista on ollut mutta tietääkseni emme ole sairastuneet.

Vierailija
22/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En yleensäkään sairasta tarttuvia tauteja. Ne hylkivät minua, ta minä niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Lapsi sai koulusta tammikuun lopulla ja sairastimme sen sitten koko perhe. Aika perusflunssa oli meille, joskin olin itse saanut kaksi annosta rokotetta ja puoliso kolme. Lapsia ei ollut ehditty rokottaa, koululaiselle oli varattuna aika seuraavalle viikolle.

Vierailija
24/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olipa ihan hirveetä syöpää olla karanteenissa.

Vierailija
25/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eikä kukaan lähipiirissäkään.

Vierailija
26/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kahdesti. Muu perhe on välttynyt kuin ihmeen kaupalla.

Vierailija
27/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yli vuosi sitten. Oli todella kevyt tauti meillä.

28/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätysti! Ei siltä oikein voinu välttyä, kun töis altistui koko ajan.

Vierailija
29/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla, kai. Nyt oon kipeänä, mutta testit näyttää negaa. Kolme kpl tehty.

Minulla näytti kotitesti positiivista vasta 5. oireisena päivänä. Mies oli saanut positiivisen, ja minulla oli myös selvät oireet, joten tiesin kyllä, että se korona on, testitulosta en vaan meinannut millään saada positiiviseksi.

30/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastunut vaikka olen liikkunut ihmisten ilmoilla.

Vierailija
31/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä kiitos etäopiskelun ja yksinäisen aspergerluonteeni. Kaikista kolmen koronarokotteen ottamisesta on vain noussut hetkeksi kuume. Pisimpään taisin olla kipeenä toisen rokotteen jälkeen viime elokuun lopussa noin viikon verran. Sukulaisista 2 on sairastanut koronan tähän mennessä.

Vierailija
32/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan parhaillaan, ensimmäiset oireet viikko sitten ja nyt lähes oireeton. Ollut pientä kurkkukipua ensimmäisenä päivänä, nuhaa eiliseen asti, kuumetta vain hetkittäin ensimmäisinä päivinä, maku- ja hajuaistit olleet poissa nyt 5 päivää.

Kolme rokotusta saatuna. Helposti tarttui, noin tunnin kontakti henkilöön jonka oireet alkoivat seuraavana päivänä tapaamisestamme. Istuttiin maskitta samassa ruokapöydässä.

Vierailija
33/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut, samoin koko perheeni. Viimeisen kuukauden aikana täällä on ollut voimakas epidemia, tiedän tuttavieni ja työni kautta varmasti yli sata tänä aikana sairastunutta. Sairaalaan joutuneista en ole kuullut, mutta tiedänkin lähinnä lapsia ja heidän työikäisiä vanhempiaan.

Vierailija
34/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pari kertaa vähintään. Viimeisin oli alkuvuodesta. Kunnolla riehui tammi-helmikuussa ja nyt on vihdoin tartunnat reippaasti tippuneet pienessä ajassa.

Vierailija
35/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, äskettäin. Osa perheestä ei sairastunut, vaikka eristäytyminen ei onnistunutkaan.

Vierailija
36/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Työssä olen koko ajan käynyt, kuin myös ruokakaupassa, muita menoja olen vältellyt. Olen myös huolehtinut turvavälit, käytän maskia.

Vierailija
37/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut pientä nuhaakaan kohta 2,5 vuoteen, vaikka asun isossa kaupungissa. Erakkoluonteeni takia viihdyn kuitenkin enimmäkseen kotona. Rokotteita en ole uskaltanut ottaa autoimmuunisairauden takia. Oireilen voimakkaasti jo pelkästä stressistä tai vääränlaisesta ruoasta, joten rokote aiheuttaisi aika varmasti rajun reaktion. Saa nähdä millaisena korona sitten tulee, jos tulee. Influenssa ei ole koskaan tietääkseni tarttunut minuun, niin ehkä hyvällä tuurilla ei tartu koronakaan.

Vierailija
38/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, vaikka olen altistunut töissä ja kotona. Meillä yksi perheestä sairasti, viisi muuta ei. En sairasta muutenkaan tarttuvia tauteja juuri ollenkaan. Minulla on omat sairauteni, jota sairastan. Edellisestä kunnon flunssastakin on vuosia aikaa.

Vierailija
39/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vuosi sitten. Rokotuksia ei silloin ollut vielä meille kolmekymppisille perusterveille tarjottu, oli aika kova tauti. Todennäköisesti alfa-muunnoksen aiheuttama. Olin sairauslomalla yli kuukauden. Nyt odottelen tuleeko omikron... Tuttavani joka sairasti samoihin aikoihin kanssani oli juuri uudelleen koronassa, mutta lievemmin oirein. Onneksi on sairastetun taudin lisäksi nyt jo pari rokotetta alla.

Vierailija
40/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sairastettu Delta ja Omikron. Vanhempani 76v eivät saaneet tartuntaa vaikka olimme yhdessä koko päivän pienissä tiloissa. Outoa.