Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olet sairastanut koronan?

Vierailija
05.03.2022 |

Minä ja perheeni ei vielä. Nyt kyllä ympärilläni on hirveästi sairastuneita niin töissä kuin tuttavapiirissäkin. Olen itse altistunut monta kertaa ja samoin lapseni. Varmasti kohta on tauti meilläkin. Ihmeen kauan olemmekin selvinneet sairastunutta vaikka äärimmäisen varovaisia emme olekaan olleet.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaikka en ikinä pese käsiä ja käytän samaa maskia viikon ja käyn 5 x viikossa kaupassa. jos en näillä meriiteillä ole saanut koronaa niin millä sitten?

Vierailija
42/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten olin sairaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko sairastanut koronan. Kolmisen viikkoa sitten olin 10 päivää kipeä ja oireet olivat: yöllä etenkin kova hakkaava yskä (kuiva), päänsärky johon panadol forte 1g ei auttanut. Päätä särki 3 päivää, horkassa peiton alla, tukkoinen olo kaikkiaan, vesiripuli, lihassärkyä. Haju- ja makuaisti outo. Epämiellyttävä haju tuntui nenässä. Päivästä noin 20h olin sängyssä. Ruoka ei maistunut muutamana ensimmäisenä päivänä kaurapuuro, mustikkakeitto ja vesi. Outo tauti tai flunssa. En käynyt testissä, en rokotettu. Asun yksin kerrostalossa joten helppo eristäytyä muutamaksi päiväksi.

Vierailija
44/45 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut.. Just on flunssa päällä ja tein testin, niin jälleen negatiivinen. Ehkä se jossain kohtaa tulee.

Vierailija
45/45 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut koronaa. Eikä mieskään. On rokotukset. Tyttärellä on ollut korona 3 kertaa...hän ei asu Suomessa.