Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olet sairastanut koronan?

Vierailija
05.03.2022 |

Minä ja perheeni ei vielä. Nyt kyllä ympärilläni on hirveästi sairastuneita niin töissä kuin tuttavapiirissäkin. Olen itse altistunut monta kertaa ja samoin lapseni. Varmasti kohta on tauti meilläkin. Ihmeen kauan olemmekin selvinneet sairastunutta vaikka äärimmäisen varovaisia emme olekaan olleet.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastunutta = sairastumatta

T.ap

Vierailija
2/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikille tartukkaan. Ollaan varmaan yksinäistä joilla on luontainen vastustuskyky siis meidän koko perhe. Ollaan altistuttua välillä pahastikin mutta säästetty.

Vierailija
4/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. Tiedän kolme sairastanutta. Noo ookei, kai noi julkkikset pitätäis laskee myös mukaan lukuihin. On niitä kai useampi kymmen.

Vierailija
5/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime viikolla koronassa. Ja oli todella lievä.

Vierailija
6/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla miehen kanssa vielä sairastettu koronaa, ainakaan tietääksemme. Kumpikin rokottamattomia.

Vierailija
7/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen, ehkä en. En ole koskaan tehnyt edes kotitestiä, niin en osaa sanoa. Pari pikkuflunssaa on ollut sitten 2020, joten mahdollisesti.

Vierailija
8/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just siitä toipumassa. Ollut tavanomaista kovempi ja sitkeämpi flunssa, mutta en kokenut pahana. Miehelle tarttui myös ja oli lievempi.

Vierailija
9/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla, vaikka lähipiirissä joka paikassa jatkuvasti tartuntoja.

Vierailija
10/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielkä vaik 6 last ja paskaduunit molemmil, eik rokotukksit.

Vierailija
11/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 100 vuotias rokottamaton sukulainen ei saanut tartutaa, vaikka hänen luonaan kävi koronaan sairastuneita (tauti selvisi välittämästi vierailun jälkeen). Ei se kaikille tule. Samaan aikaan monella jo toinen tai kolmas kierros menossa...

Vierailija
12/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa korona takia 700 - 800 henkeä Suomessa. Ylikuolleisuutta on paljon tilastokeskuksen mukaan. Ei ole ohi ei. Työkavereiden perheet koronassa ja toimistolle pitäisi silti mennä altistumaan. Etätyö saisi jatkua.

Vierailija
13/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla, kai. Nyt oon kipeänä, mutta testit näyttää negaa. Kolme kpl tehty.

Vierailija
14/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tänään viides korona päivä, ens mieheni sairastui, ja kahden päivän sisällä minä

Vierailija
15/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tiettävästi. En ole tehnyt testiä jos ollut pikku flunssa.

Vierailija
16/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinillä juuri päättyi karanteeni eilen ja itselläni ei mitään oireita vaikka asutaan samassa asunnossa eikä mitään sen kummempia turvavälejä tms ole pidetty. Ajattelin huomenna tehdä testin varulta jos vaikka saisi ensi viikoksi karanteenilomaa itsekin.

Vierailija
17/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vkoa sitten alkoi ensimmäiset oireeni ja edelleen toipilas, en ole ikinä nukkunut niin paljon kuin näiden parin vkon aikana. Saa nähdä kuinka ensivkolla käy töissä, miten jaksan, ainakaan hengittäminen ei tule olemaan helppoa maskin kanssa.

Vierailija
18/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies sekä teini saivat taudin myös, muutama päivä minun jälkeeni.

-17-

Vierailija
19/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sairastan, nukun myös todella paljon ja vaikka on rokotteet, tauti on aika kova. Ääni täysin pois ja maku ja hajuaisti kokonaan kadonneet. töihinkin palasin tänään, vaikka olen ihan puolikuntoinen. Sh olen.

Vierailija
20/45 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin tuttavapiiri kaikki sairastaneet nyt 2 viikon sisään, vaikkei olla edes toisiamme nähty ja osa eri paikkakunnallakin, jännä sattuma. No nyt voidaan alkaa elää vapaasti.