Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on.. te jotka olette joskus olleet onnettomia??

Vierailija
28.09.2006 |

Ahdistaa, jännittää.. En saa kunnolla unenpäästä kiinni, kaupungilla jännittää käveleminen, jännitän tavata ihmisiä.. Selviydyn kyllä ko. tilanteista, mutta ne tuntuu epämiellyttäviltä. Olen aina jotenkin varma, että kaikki inhoaa mua/pitää minua ärsyttävänä, diivana tms.. Varsinkin kun on stressiä/huolia niin sitä enemmän inhoan liikkua ihmisten ilmoilla.. Varsinkin yksin se on kamalaa. Olen aika varma, ettei mieheni oikeasti rakasta mua ja olen varma, että hän jättää minut jonkun toisen paremman ihmisen takia. Vetäydyn sosiaalisista suhteista vähitellen.. Esitän aina tosi iloista ja ystävällistä, pidän oikeasti ihmisistä, mutta lähestulkoon aina minulla on ulkopuolinen ja outo olo. Äsken tulin kaupasta, ajoin pyörällä kotiin ja sydän hakkasi kahtasataa.. Tunnen itseni niiin yksinäiseksi vaikka ympärilläni on kavereita. Mikä minua vaivaa??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkihäiriö? tuntuuko sinusta että olet masentunut?

Vierailija
2/6 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tainnu olla onneton lapsuus? Ja mahdollisesti vääränlainen parisuhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n koulukiusattu.. Mutta nyt asiat on hyvin: olen päässyt pois tuosta perheestä, on hyvä opiskelupaikka ja kunnollinen poikaystävä. tuntuu että heti muutettuani pois nämä ongelmat tuli esiin :(( Joskus on hyviäkin päiviä, joten en usko olevani masentunut, enkä näe kaikkea mustana ja huonona. -ap

Vierailija
4/6 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oireet kun mullakin.

Lääkkeeksi sain oxaminia(rauhoittavaa) ahdistuneistuusteen ja jännitykseen. Ihan erilainen olo on nyt :)

Vierailija
5/6 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samat oireet kun mullakin.

Lääkkeeksi sain oxaminia(rauhoittavaa) ahdistuneisUUTEEN ja jännitykseen. Ihan erilainen olo on nyt :)

Vierailija
6/6 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkitys voi kuulostaa hurjalta mutta oikein käytettynä ne toimivat ja elämänlaatusi paranee.