Oletko kateellinen kesämökistä/ huvilasta?
Siinähän se kysymys otsikossa tulikin. Minä olen kateellinen :( Tasan ei käy onnen lahjat...
Kommentit (58)
Vähän mutta en jaksaisi kyllä kuopsuttaa ja remontoida mökillä. Ja sitäpaitsi siellä pitäisi viettää koko kesä että hommassaolisi järkeä. Ei kiitos.
En ole kateellinen, mutta haaveena hankkia sellainen muutaman vuoden sisällä kun saa asuntolainan maksettua.
En minulla on mustamies se riittää
Juhannuksena juu, muuten en mitään työsiirtolaa kaipaa.
Olen sen verran vaihteluhaluinen, etten halua jumiutua jonkun asian omistamisesta seuraavaan vapaa-ajan uhraamiseen vain sille yhdelle asialle (esim. mökkeily, veneily). Ja myös niin mukavuudenhaluinen / laiska, etten halua kannettavakseni tämänkaltaisten omistusten aiheuttamaa työtä ja hoidettavia asioita.
Lomailen hotelleissa. Kaikki vaivalloiset mökit, matkailuautot tai muut vastaavat ei ole mun juttu. Jos tarvin mökin jostakin syystä, vuokraan sellaisen, mutta jos hotelli on vaihtoehto, valitsen sen.
En, minulla on oma. En tee siitä työleiriä vaan nautin. Tottakai joskus täytyy tehdä jotain jos haluaa että se pysyy kunnossa mutta niinhän täytyy kotonakin.
En ollenkaan. Meillä oli mökki ja luovuttiin siitä. Ei viihdytä mökillä lainkaan, mieluummin matkustellaan. Minä olen niin sosiaalinen, että tulen ihan pöpiksi jos en näe ihmisiä ja elämää.
Olen. Tykkäisin sellaisesta puuhastelusta, varsinkin jos olisi vielä kumppani joka myös viihtyisi mökillä ja jaksaisi remontoida yms.
En, asun ok-talossa ja se riittää. Rahaa olisi ostaa kesämökki, mutta en halua toista työleiriä ja huolta mökin kunnossapidosta.
Mulla on oma mökki, mutta olen kateellinen niille, joilla on aikaa olla mökeillään. Kaipaan sitä omaa rauhaa ja tiettyä fyysisyyttä, mikä mökillä on. Ja sitä, että collarit tai uikkarit on ihan ok asu, että ketään ei tarvitse nähdä ja voi ola möllöttää ihan oman mielensä mukaan.
Matkustan työssäni paljon, joudun olemaan edustavana ja hotelli merkitsee minulle rajoituksia, liian pieniä teekannuja huonepalvelusta, meteliä aamuyöstä ja kylmiä varpaita. Ihmisten tapaaminen on työtä. Lomalla kiitos jotain muuta!
En todekaan ole kade! Hyttyset, alkeelliset olot...ei kiitos! Sen sijaan muutimme ulkomaille ja elama on nyt taalla!
En, meillä on mökki, vähemmän hieno.
En. En halua mökkiä. Minulla on omakotitalo jossa on iso piha jossa riittää puuhaa kesällä. En edes viihdy mökkiolosuhteissa vaan haluan kaikki mukavuudet.
Ei. Asutaan maalla. Missään tapauksessa en halua kahta pihaa. Kiva kun saa panostaa yhteen. Lomalla haluan tehdä ja nähdä jotain uutta.
En ole kateellinen. Ahdistaa ajatuskin jostakin kesämökistä tai huvilasta. Ei ole mun juttuni ja kokeiltu kyllä on, koska lähisuvussa intohimoisia mökkeilijöitä. Kesämökin sijaan haluaisin omistaa pienen asunnon Helsingin keskustassa ja viettää siellä perheen kanssa viikonloppuja. Tästä voisinkin tuntea jonkinlaista kateutta tai haikeutta tyyliin, mulle kans. :)
Olen. En tykkää matkustella ulkomailla.
Jännä juttu, että täällä on niin monta mökin omistajaa. Muistelen että luin lehdestä, että vain 1 kymmenestä mökin omistajasta on alle jotain 60v tai vastaavaa...
Ymmärsinköhän tai muistinkohan jutun väärin...
En kade, mutta haluaisin kyllä rauhaisan järven rannalta.