Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kateellinen kesämökistä/ huvilasta?

Vierailija
02.08.2015 |

Siinähän se kysymys otsikossa tulikin. Minä olen kateellinen :( Tasan ei käy onnen lahjat...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kade, mutta haluaisin kyllä rauhaisan järven rannalta.

Vierailija
2/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mutta en jaksaisi kyllä kuopsuttaa ja remontoida mökillä. Ja sitäpaitsi siellä pitäisi viettää koko kesä että hommassaolisi järkeä. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, mutta haaveena hankkia sellainen muutaman vuoden sisällä kun saa asuntolainan maksettua.

Vierailija
4/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minulla on mustamies se riittää

Vierailija
5/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena juu, muuten en mitään työsiirtolaa kaipaa.

Vierailija
6/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran vaihteluhaluinen, etten halua jumiutua jonkun asian omistamisesta seuraavaan vapaa-ajan uhraamiseen vain sille yhdelle asialle (esim. mökkeily, veneily). Ja myös niin mukavuudenhaluinen / laiska, etten halua kannettavakseni tämänkaltaisten omistusten aiheuttamaa työtä ja hoidettavia asioita.

Vierailija
7/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailen hotelleissa. Kaikki vaivalloiset mökit, matkailuautot tai muut vastaavat ei ole mun juttu. Jos tarvin mökin jostakin syystä, vuokraan sellaisen, mutta jos hotelli on vaihtoehto, valitsen sen.

Vierailija
8/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kaipaa sellaisia elämääni.

Vierailija
9/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minulla on oma. En tee siitä työleiriä vaan nautin. Tottakai joskus täytyy tehdä jotain jos haluaa että se pysyy kunnossa mutta niinhän täytyy kotonakin.

Vierailija
10/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Meillä oli mökki ja luovuttiin siitä. Ei viihdytä mökillä lainkaan, mieluummin matkustellaan. Minä olen niin sosiaalinen, että tulen ihan pöpiksi jos en näe ihmisiä ja elämää. 

Vierailija
11/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tykkäisin sellaisesta puuhastelusta, varsinkin jos olisi vielä kumppani joka myös viihtyisi mökillä ja jaksaisi remontoida yms.

Vierailija
12/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, asun ok-talossa ja se riittää. Rahaa olisi ostaa kesämökki, mutta en halua toista työleiriä ja huolta mökin kunnossapidosta.

Vierailija
13/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma mökki, mutta olen kateellinen niille, joilla on aikaa olla mökeillään. Kaipaan sitä omaa rauhaa ja tiettyä fyysisyyttä, mikä mökillä on. Ja sitä, että collarit tai uikkarit on ihan ok asu, että ketään ei tarvitse nähdä ja voi ola möllöttää ihan oman mielensä mukaan.

Matkustan työssäni paljon, joudun olemaan edustavana ja hotelli merkitsee minulle rajoituksia, liian pieniä teekannuja huonepalvelusta, meteliä aamuyöstä ja kylmiä varpaita. Ihmisten tapaaminen on työtä. Lomalla kiitos jotain muuta!

Vierailija
14/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todekaan ole kade! Hyttyset, alkeelliset olot...ei kiitos! Sen sijaan muutimme ulkomaille ja elama on nyt taalla!

Vierailija
15/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, meillä on mökki, vähemmän hieno.

Vierailija
16/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En halua mökkiä. Minulla on omakotitalo jossa on iso piha jossa riittää puuhaa kesällä. En edes viihdy mökkiolosuhteissa vaan haluan kaikki mukavuudet.

Vierailija
17/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Asutaan maalla. Missään tapauksessa en halua kahta pihaa. Kiva kun saa panostaa yhteen. Lomalla haluan tehdä ja nähdä jotain uutta.

Vierailija
18/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Ahdistaa ajatuskin jostakin kesämökistä tai huvilasta. Ei ole mun juttuni ja kokeiltu kyllä on, koska lähisuvussa intohimoisia mökkeilijöitä. Kesämökin sijaan haluaisin omistaa pienen asunnon Helsingin keskustassa ja viettää siellä perheen kanssa viikonloppuja. Tästä voisinkin tuntea jonkinlaista kateutta tai haikeutta tyyliin, mulle kans. :)

Vierailija
19/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En tykkää matkustella ulkomailla.

Vierailija
20/58 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että täällä on niin monta mökin omistajaa. Muistelen että luin lehdestä, että vain 1 kymmenestä mökin omistajasta on alle jotain 60v tai vastaavaa...

Ymmärsinköhän tai muistinkohan jutun väärin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi