Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän hetken muoti on vähän :/

Vierailija
02.08.2015 |

Lähinnä yläosia etsiessä törmään ongelmaan; ne monet ovat säkkimäisiä. Mun paras osio kropassa on selkeästi erottuva vyötärö, ja tämä muoti ei nyt sitä suosi. Saa etsimällä etsiä itselle sopivia paitoja, puseroita ja toppeja, jotka korostaisi vyötäröä. Olen jo elänyt ysärin säkkimäisine paitoineen, ei kiitos vielä ainakaan uusintaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen törmännyt ihan samaan ongelmaan! Sellaiset normaalit pitkähihaiset puserot käy mutta ne alkavat äkkiä kyllästyttämään. Sitten minulla on vielä se ongelma että kun tissit ei ole pienimmästä päästä, niin kauluspaitoja ei saa käytännössä kuin itse kaventelemalla, kun kaikki paidat ovat joko tiukkoja ylhäältä tai roikkuvat rumasti vyötäröllä.

Vierailija
2/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kirpparilla, sieltä löytää vanhemman muodin mukaisia vaatteita. Itse en kans tykkää nykymuodista, mutta kirpparilta löydän kivoja vaatteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:46"]

Käy kirpparilla, sieltä löytää vanhemman muodin mukaisia vaatteita. Itse en kans tykkää nykymuodista, mutta kirpparilta löydän kivoja vaatteita

[/quote]

Ei ole oikein minun juttuni. Ostan mielelläni maltillisesti uutta mutta suht laadukasta, enkä halua pitää jonkun vieraan ihmisen käyttämiä vaatteita, ei vaan voi mitään. Meitä on moneen junaan. :)

Vierailija
4/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta piti olla ja

Vierailija
5/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:47"]

[/quote]

Ei ole oikein minun juttuni. Ostan mielelläni maltillisesti uutta mutta suht laadukasta, enkä halua pitää jonkun vieraan ihmisen käyttämiä vaatteita, ei vaan voi mitään. Meitä on moneen junaan. :)

[/quote]

Kirpparillla on usein myös vaatteita joita ei ole käytetty ollenkaan. Eli on saattanut olla jollakin kaapissa jopa 10 vuotta käyttämättömänä

Vierailija
6/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:47"]

[/quote]

[/quote]

Kirpparillla on usein myös vaatteita joita ei ole käytetty ollenkaan. Eli on saattanut olla jollakin kaapissa jopa 10 vuotta käyttämättömänä

[/quote]

Joo no ihan sama, mutta en siltikään käy kirppareilla, koska tahdon ostaa maltillisesti takuuvarmasti uutta ja laadukasta.

Vierailija
7/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo säkkimuoti on ollut jo ainakin nelisen vuotta. Siitä asti, kun leggingsit tulivat muotiin.

Vierailija
8/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus ettei halua pitää vieraan ihmisen käyttämiä vaatteita. Mitä niissä voi muka olla kun ne pesee?

Vierailija
9/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:59"]Outo ajatus ettei halua pitää vieraan ihmisen käyttämiä vaatteita. Mitä niissä voi muka olla kun ne pesee?
[/quote]

Muakin inhottaa, en tiedä miksi

Vierailija
10/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä löytää muitakin kuin säkkejä. Kun tiedostaa sen mitä etsii, joutuu joskus vähän etsimään ja ostamaan muuta kuin halvimpia rytkyjä ensimmäisestä massavaateketjumyymälän rekistä.

Kannattaa muutenkin miettiä kunnolla etukäteen millaista vaatetta tarvitsee, eikä ainoastaan että "paitaa". Samalla selvittää etukäteen myös sen mikä malli sopii omalle vartalolle parhaiten ja mitkä ovat omia värejä. Valikoima on huomattavasti pienempi eikä tarvitse ostaa vain sitä, mikä on massamuotia.

Vierailija
11/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:59"]Outo ajatus ettei halua pitää vieraan ihmisen käyttämiä vaatteita. Mitä niissä voi muka olla kun ne pesee? [/quote] Muakin inhottaa, en tiedä miksi

[/quote]

Ja sitten kuitenkin paneskelette vieraita ihmisiä joka viikonloppu ja suutelette vieraita ihmisiä, mutta toisten pestyjen vaatteiden pitäminen on kamalaa. Hassunkurista...

Vierailija
12/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:59"]

Outo ajatus ettei halua pitää vieraan ihmisen käyttämiä vaatteita. Mitä niissä voi muka olla kun ne pesee?

[/quote]

Ihan sellainen pikku sivuhuomautus; minä inhoan tuputtavia ja jankuttavia fanaatikkoja. Sinä teet aivan rauhassa juuri kuten teet ja tahdot, minä teen aivan rauhassa juuri kuten teen ja tahdon, mutta sinä ET tuputa omaa näkemystäsi minulle kun minä en sitä tahdo, sanoin sen jo tässä keskustelussa. Enkä minä myöskään tuputa omia tapojani sinulle. Sinä saat aivan rauhassa olla kirpparilla käyvä ihminen, en todellakaan arvostele enkä yritä kieltää ja muuttaa sinua. Minä käsitän kyllä kirpparin idean, hyvänen aika, olen sellaisilla toki joskus käynyt, mutten halua käydä enkä halua ostaa vaatteitani sieltä. Meneeköhän tämä nyt perille.

Vierailija
13/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipase leveän puseron helma vyö alle, näyttää hyvälle. Minusta nuo liehuvat puserot ovat hyvänäköisiä juuri hoikkien päällä. Makkarankuoret oo niin wt!!

Vierailija
14/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:59"]Outo ajatus ettei halua pitää vieraan ihmisen käyttämiä vaatteita. Mitä niissä voi muka olla kun ne pesee? [/quote] Muakin inhottaa, en tiedä miksi

[/quote]

Ja sitten kuitenkin paneskelette vieraita ihmisiä joka viikonloppu ja suutelette vieraita ihmisiä, mutta toisten pestyjen vaatteiden pitäminen on kamalaa. Hassunkurista...

[/quote]

Jotkut on kato taikauskoisia ja ne luulee että joku paha henki tai vastaava siirtyy toisten vaatteista niihin.

Vierailija
15/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:59"]

[/quote]

Ihan sellainen pikku sivuhuomautus; minä inhoan tuputtavia ja jankuttavia fanaatikkoja. Sinä teet aivan rauhassa juuri kuten teet ja tahdot, minä teen aivan rauhassa juuri kuten teen ja tahdon, mutta sinä ET tuputa omaa näkemystäsi minulle kun minä en sitä tahdo, sanoin sen jo tässä keskustelussa. Enkä minä myöskään tuputa omia tapojani sinulle. Sinä saat aivan rauhassa olla kirpparilla käyvä ihminen, en todellakaan arvostele enkä yritä kieltää ja muuttaa sinua. Minä käsitän kyllä kirpparin idean, hyvänen aika, olen sellaisilla toki joskus käynyt, mutten halua käydä enkä halua ostaa vaatteitani sieltä. Meneeköhän tämä nyt perille.

[/quote]

Sä oot kyllä ihan huippujankuttaja itse.

Vierailija
16/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:05"]

[/quote]

[/quote]

Mitä vattua?? :D No siis joo tuskinhan minä ehdin koskaan kotona kääntymäänkään, kun on taas riennettävä nussimaan ketä sattuu tuonne puistoihin ja minne ikinä. Mene nyt pesäkoloosi siitä murisemasta ja kiukuttelemasta! MENE. Tämän oli tarkoitus olla ihan vaan normaali muotiaiheinen keskustelu, jonka soisi pysyvän sillä raiteella lopun aikaa ilman sinun pikku mussukan pms-angstiasi. ;)

Vierailija
17/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä ap se kireä vanne päästäsi niiden löysien puseroiden vyötärölle ja ongelma on ratkaistu.

Vierailija
18/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän on esim. korkeavyötäröisiä housuja ja lyhyitä paitoja. Tuollainen yhdistelmä just korostaa kapeaa vyötäröä.
Toki ihan perusvaatteitakin löytyy.

Vierailija
19/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:21"]

No nythän on esim. korkeavyötäröisiä housuja ja lyhyitä paitoja. Tuollainen yhdistelmä just korostaa kapeaa vyötäröä.
Toki ihan perusvaatteitakin löytyy.

[/quote]

Korkeavyötäröiset housut on vaan ihan järkyttäviä puettuna niin että paita on niiden alla.

Vierailija
20/41 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hei hyvää jatkoa, ladyt! Antoisaa. :D Ja sulle nro 18, ei, en tee noin kuten neuvoit sillä en halua näyttää sinulta, vaan tyylikkäältä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän