Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naisihanne: lyhyt ja vähän yksinkertainen?

Vierailija
02.08.2015 |

Olen 31-vuotias sinkku ja kerännyt empiiristä tutkimusaineistoa sinkkumarkkinoilta ja yöelämästä. Vuosien kokemuksella voin todeta, että alkaa vaikuttaa siltä, että miesten ihannenainen on lyhyt ja hieman yksinkertainen.

Olen 169 cm, KTM ja DI. Vaikka olen opiskellut "kovia ja miehisiä" aloja, näytän ulospäin käsittääkseni viattoman kiltiltä ja "suloiselta". Miehet lähestyvät minua, ja juttu yleensä luistaa ihan mukavasti - kunnes koulutustaustani tulee esiin. Tällöin tuntuu, että miehet ikään kuin pelästyvät ja menettävät kiinnostuksensa.

Toinen mielenkiintoinen havainto on, että miehet lähestyvät selvästi useammin silloin, kun jalassani on matalapohjaiset kengät kuin korkkarit. En ole mitenkään erityisen pitkä, mutta korkokengissä olen helposti saman pituinen (tai pidempi) kuin moni mies. Pituus on siis ilmeisesti myös tosielämässä turn off, vaikka miesten väitetään unelmoivan pitkistä alusvaatemalleista.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus treidaa naisellisuutta järkevyyteen.

Vierailija
22/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, esitinkö asiani aloituksessani huonosti, mutta tuntuu, että monilta tähän ketjuun kommentoineilta on mennyt pointtini ohi. En tiedä, miten saisin tämän väännettyä rautalangasta... 

Minusta on siis mielenkiintoista, että miesten asenne minua kohtaan yleensä muuttuu, kun he kuulevat ammattini tai koulutustaustani. Usein siihen asti kaikki sujuu oikein mukavasti, jos ylipäätään on sujuakseen. Eli olen koko ajan sama henkilö. Lopahtaisiko mielenkiinto samalla tavalla, jos kertoisinkin olevani vaikka lastentarhanopettaja eikä mikään muu minussa muuttuisi?

Sama juttu pituuden kanssa. Olen koko ajan sama henkilö, mutta jostain syystä tasapohjilla käy paremmin flaksi kuin korkkarit jalassa. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ollenkaan hyvältä jos koulutustaan mainostaa heti kun ihmiseen tutustuu. Vaikuttaa melko pinnalliselta.

Vierailija
24/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suht lyhyt ja olen huomannut saavani enemmän huomiota, kun on korkkarit jalassa.

Vierailija
25/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanois kun tuon DI.n kovaksi ja jos sekin on tuta niin en sano sitäkään kovaksi.

Vierailija
26/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:44"]Mä olen 172cm ja saan kyllä seuraa helposti. Olen myös talousalalla en siis ole mikään bimbo. Omaan X-vartalon ja en ole rumimmasta päästä. Olen kyllä joskus huomannut että kaikki miehet eivät uskalla lähestyä.
[/quote]
Merkonomi xD

Vierailija
27/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on erilainen näkemys asiasta. En usko, että sun koulutus vaikuttaa asiaan, vaan sun oma asenne sitä sun koulutusta kohtaan. Arvotat sitä IHAN liikaa. 

Olen sua 5 senttiä pidempi ja voit olla ihan varma siitä, että miehet lähestyvät lähes aina, kun mulla on korkkarit jalassa. Siis ihan tuntemattomatkin. Pukeudun sillä tavoin, että omakin koulutukseni "näkyy" työvaatteistani. On kylläkin naisvaltainen ala, mutta enpä usko sen asian vaikuttavan, koska harvalle kerron välittömästi työpaikastani. Hauskaa kyllä, että petät itseäsi tuollaisilla oudoilla oletuksilla. Kyllä sussa nyt vaan on jotain muutaki vikaa.

Vierailija
28/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on rivakka, punakka ja pönäkkä.

Vierailija
29/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, monet miehet on yksinkertaisia ja haluavat vielä yksinkertaisemmin naisen.

Vierailija
30/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:58"]

Ei kuulosta ollenkaan hyvältä jos koulutustaan mainostaa heti kun ihmiseen tutustuu. Vaikuttaa melko pinnalliselta.

[/quote]

Samaa mieltä. Lisäksi he ovat jotenkin kaavamaisia. tuntuu kuin asioisi totisella kassalla tai olisi työhaastattelussa..

Vierailija
31/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä miehiäkin on erilaisia. Oma (ihanne)naiseni on pitkä ja fiksu. Ei nyt mikään jäätävä älykkö, mutta hyvässä työpaikassa oleva joka myös tietää vähän mitä maailmalla tapahtuu ja osaa keskustella. Tietysti on plussaa että nainen on laittoman kuuma.

Vierailija
32/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:04"]

En sanois kun tuon DI.n kovaksi ja jos sekin on tuta niin en sano sitäkään kovaksi.

[/quote]

Tuli ihan sama mieleen. Tästä huolimatta voisin lähestyä alottajaa, vaikka hän onkin mua pidempi korkkarit jalassa. M28

Vierailija
33/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne miehet tosielämässä mistään malleista haaveile, eihän malleilla ole rintojakaan ja miehet tykkää isoista rinnoista. Eikä mallien vaatimuksia ole luotu minkään miesten ihanteiden pohjalta, vaan mallien on tarkoitus toimia mahdollisimman hyvinä henkareina vaateille lavalla ja olla huomaamatonta massaa. Muotinäytöksissä on tarkoitus katsella vaatteita, ei malleja.

Vierailija
34/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinimallit on muuten 165-173. Näytöksissä olevat mallit 170-180

Vierailija
35/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan todella paljon huomiota miehiltä, olen 165cm, opiskelija (humanistinen ala) Vähän keskivertoa älykkäämpi.

Vierailija
36/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihanteeni ainakin on. Naisen tulee olla perhekeskeinen hoivanantaja.

Vierailija
37/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:06"]

Itse saan todella paljon huomiota miehiltä, olen 165cm, opiskelija (humanistinen ala) Vähän keskivertoa älykkäämpi.

[/quote]

Miksi keskivertoa älykkäämpänä rupeat humanistiksi?

Vierailija
38/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:06"]

[/quote]

Miksi keskivertoa älykkäämpänä rupeat humanistiksi?

[/quote]

Koska minulla on lahjoja ko. alalle ja sen opiskelu minulle helppoa

Vierailija
39/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:57"]

En tiedä, esitinkö asiani aloituksessani huonosti, mutta tuntuu, että monilta tähän ketjuun kommentoineilta on mennyt pointtini ohi. En tiedä, miten saisin tämän väännettyä rautalangasta... 

Minusta on siis mielenkiintoista, että miesten asenne minua kohtaan yleensä muuttuu, kun he kuulevat ammattini tai koulutustaustani. Usein siihen asti kaikki sujuu oikein mukavasti, jos ylipäätään on sujuakseen. Eli olen koko ajan sama henkilö. Lopahtaisiko mielenkiinto samalla tavalla, jos kertoisinkin olevani vaikka lastentarhanopettaja eikä mikään muu minussa muuttuisi?

Sama juttu pituuden kanssa. Olen koko ajan sama henkilö, mutta jostain syystä tasapohjilla käy paremmin flaksi kuin korkkarit jalassa. 

Ap

[/quote]

Joskus opiskeluaikana testattiin miten eri opinnot vaikuttavat miehiin. Opiskelimme oikeasti DI:ksi, mutta välillä vätimme opiskelevamme LTO:ksi, opettajaksi tai sairaanhoitajaksi, paras vaihtoehto oli kun väitimme opiskelvamme "elämää ja erotiikkaa" :D

Itse en opiskeluja kysellyt, mutta jostain syystä miehiä kiinnosti mitä ollaan opiskelemassa. Monelle amk insille DI opinnoilla olivat aika negatiivinen vaikutus, mutta ei kaikille. En noide baari-iltojen päätteeksi lähtenyt kenenkään matkaan enkä ketään kotiini tuonut, elämäni mies löytyi ihan selvinpäin tekniikan opintojen parista, tosin eri koulutusohjelmasta.

Vierailija
40/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:54"]

No, monet miehet on yksinkertaisia ja haluavat vielä yksinkertaisemmin naisen.

[/quote]

Tämän takia mm.Anna Abreu on miesten unelma: lyhyt ja yksinkertaisempi kuin moni mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi