Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisporukoissa joutuu aina teeskentelemään tekopirteetä

Vierailija
31.01.2025 |

Siksi olenkin lopettanut olemasta naisporukoissa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopirteyden lisäksi joutuu esiintymään idioottina, hempsankeikkana ja helposti myytävänä. Naiset ovat pilanneet itse itsensä. Naisen EN VIIHDY nais-seurassa, jos on naisia, niin pitää aina jättää aivot narikkaan, ei sovi minulle !

Vierailija
2/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähänkään älykkäämpi, ei jaksa kauaa noissa porukoissa teeskennellä, parempi sitten yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopirteyden lisäksi joutuu esiintymään idioottina, hempsankeikkana ja helposti myytävänä. Naiset ovat pilanneet itse itsensä. Naisen EN VIIHDY nais-seurassa, jos on naisia, niin pitää aina jättää aivot narikkaan, ei sovi minulle !

Ei kyllä kuulosta lainkaan tutulta, mutta mulla onkin vain 45 vuoden kokemus naissukupuolena toimimisesta.

Vierailija
4/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vähänkään älykkäämpi, ei jaksa kauaa noissa porukoissa teeskennellä, parempi sitten yksin.

Jos on vähänkään älykkäämpi, löytää älykkäitä ystäviä. Jos ei ole, pitää sitten tyytyä tyhmään seuraan.

Vierailija
5/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella syrjitty kun ei ollut juuri tyttöjen kanssa mitään yhteistä puhuttavaa kun mietin jo ihan eri asioita kuin meikkejä, amisjonneja, päihteitä ja vaatteita. Samalla kuitenkin näillä oli hirveän pakottava tarve saada mut porukkaan mukaan mut toisinaan syrjivät.

Vierailija
6/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yläasteella syrjitty kun ei ollut juuri tyttöjen kanssa mitään yhteistä puhuttavaa kun mietin jo ihan eri asioita kuin meikkejä, amisjonneja, päihteitä ja vaatteita. Samalla kuitenkin näillä oli hirveän pakottava tarve saada mut porukkaan mukaan mut toisinaan syrjivät.

Sun yläasteella ei sitten ollut tulevia lukiolaisia?

Mun yläasteella 2/3 jatkoi lukioon.

Vierailija
7/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siellä oikeasti teeskennellä olevansa tekopirteä? Mitä jos olisi ihan oikeasti tekopirteä, tai, luoja paratkoon, teeskentelisi olevansa pirteä?

Vierailija
8/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut, olin ainoa hikipinko koko luokalla...

Vierailija
9/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vähänkään älykkäämpi niin saa myös älykkäämpää seuraa. Kyllä ne älykkäät tulevat älykkään luo.

Vierailija
10/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on järkevä nainen, astuu kateus, piikittely ja häijyys kehään. Olen nainen enkä voi sietää naisia, voin pahoin jo kun näen naisen, kaikki samanlaisia perkeleen ÄMMIÄ !

Vierailija
11/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa parempia ystäviä. Kyllä minä olen saanut aina olla oma ankea itseni. 

Vierailija
12/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, suurin osa on surkuhupaisia hupakoita, on myös jämäköitä naisia ja sellaisista pidän, sillä olen sellainen myös itse. 

Vierailija
13/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näissä valittajissa itsessään vika ja puute? Miksi tyhjä menisi tyhjän luo?

Vierailija
14/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vähänkään älykkäämpi niin saa myös älykkäämpää seuraa. Kyllä ne älykkäät tulevat älykkään luo.

No tämä. Ei ole ollut ongelmaa, etteikö löytäisi älykkäitä ystäviä. Jos saa vain sellaisia kavereita, joiden jutut vaikuttaa tyhjäpäisiltä, pitää kyllä katsoa peiliin. 

Vierailija
15/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kuulosta lainkaan tutulta, mutta mulla onkin vain 45 vuoden kokemus naissukupuolena toimimisesta.

Siinäkin varmaan 45 vuotta liikaa !

Vierailija
16/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut, olin ainoa hikipinko koko luokalla...

En usko että olit. Sitä paitsi älykkäät ihmiset tietävät, ettei lukio vaadi yli-inhimillisiä ponnisteluja. Paitsi sun kaltaisilta, joiden rahkeet riittää nippa nappa ammattikoulun ei-suositulle linjalle.

Vierailija
17/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ei muutkaan jaksa esitystä tai pintaliitoa. En sano että on pakko olla nyreä tai kiukkuliisa. Mutta silti. Talvisin monia myös väsyttää, kylmä ilmasto. Tietysti jokaisella on jotain pieniä rooleja, ellei ole oma itsensä tai uskalla olla.

Vierailija
18/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pick me -tyttöjen kokoontumisajot.

Vierailija
19/19 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi hi, tyhjännauramista, ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä