Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naisihanne: lyhyt ja vähän yksinkertainen?

Vierailija
02.08.2015 |

Olen 31-vuotias sinkku ja kerännyt empiiristä tutkimusaineistoa sinkkumarkkinoilta ja yöelämästä. Vuosien kokemuksella voin todeta, että alkaa vaikuttaa siltä, että miesten ihannenainen on lyhyt ja hieman yksinkertainen.

Olen 169 cm, KTM ja DI. Vaikka olen opiskellut "kovia ja miehisiä" aloja, näytän ulospäin käsittääkseni viattoman kiltiltä ja "suloiselta". Miehet lähestyvät minua, ja juttu yleensä luistaa ihan mukavasti - kunnes koulutustaustani tulee esiin. Tällöin tuntuu, että miehet ikään kuin pelästyvät ja menettävät kiinnostuksensa.

Toinen mielenkiintoinen havainto on, että miehet lähestyvät selvästi useammin silloin, kun jalassani on matalapohjaiset kengät kuin korkkarit. En ole mitenkään erityisen pitkä, mutta korkokengissä olen helposti saman pituinen (tai pidempi) kuin moni mies. Pituus on siis ilmeisesti myös tosielämässä turn off, vaikka miesten väitetään unelmoivan pitkistä alusvaatemalleista.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen DI ja minusta se vain lisäsi miesten kiinnostusta. Lisäksi olen pitkä ja enemmän jäntevän hoikan sporttinen (kilpaurheilutausta)kuin keijukainen, mutta muuten kyllä aivan totaalisen naismainen kiinnostuksenkohteiden ym. osalta.   Minusta oli valmistumisen kieppeillä ja opiskeluaikana hyvin kiinnostuneita myös minua lyhyemmät ja matalan koulutustason omaavat miehet. Huomasin että niissä olisi ollut kyllä usein potentiaalia aviomiesainekseksi paljon enemmän kuin monissa yliopisto-opiskelijoissa. Valikoin lopulta mukavan ja aika kunnianhimoisen älykön, jonka kanssa viihdyin paremmin kuin kenenkään ihmisen siihen asti ja johon rakastuin nopeasti ja joka tykkäsi kanssani samantyyppisistä asioista.

Päinvastoin siis koin että minun koulutus ja persoona olivat ne minkä vuoksi miehiä oli todella paljon. Eikä koskaan kenenkään kiinnostus lopahtanut koulutukseeni. Usein minun kiinnostus lopahti miehessä siihen etten löytänyt hänestä riittävästi pehmeyttä kuten mm. eläinrakkautta.

Vierailija
42/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa hyvä tietää! Olen 150 cm ja vähän puulla päähän lyöty. Hyvät markkinat siis. On mulla akateeminen tutkinto, mutta samanlainen huupelo olen kuin kuka tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipituinen mies mutta ei pitkähköt, eli 175+, naiset ole koskaan olleet kiinnostuneita minusta. En varmasti panisi pahakseni jos kiinnostuisivat. Ei naisen pituudella ole mitään merkitystä. Huomaan sen vain jos joku nainen on pidempi kuin minä.

Vierailija
44/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on sinua huonommin koulutettuja. Miksi miestä, joka on ammatiltaan baarimikko tai ammattikoulutasoa kiinnostaisi korkeasti koulutettu nainen? He etsivät omaa tasoaan, tavallista duunaria. Toisaalta miehet lähestyvät usein helpoimmin tavallisen näköistä naista baarissa, helpostilähestyttävän näköistä. Sen näköistä, jolta ei tule pakkeja. Ja tottahan jos nainen on vähän pidempi korkkareissaan, saattaa tuntua pelottavalta. Mies tuntee itsensä kääpiöksi.

Vierailija
45/45 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisen pituudella eikä koulutuksella mitään merkitystä.Ite oon huomannu että ihastun aina samantyyppisiin naisiin:Kissamaiset silmät,Korkeat poskipäät,Tummat hieman leveät kulmakarvat ja Punaiset hiukset(aidot,ei värjätyt).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän