Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naisihanne: lyhyt ja vähän yksinkertainen?

Vierailija
02.08.2015 |

Olen 31-vuotias sinkku ja kerännyt empiiristä tutkimusaineistoa sinkkumarkkinoilta ja yöelämästä. Vuosien kokemuksella voin todeta, että alkaa vaikuttaa siltä, että miesten ihannenainen on lyhyt ja hieman yksinkertainen.

Olen 169 cm, KTM ja DI. Vaikka olen opiskellut "kovia ja miehisiä" aloja, näytän ulospäin käsittääkseni viattoman kiltiltä ja "suloiselta". Miehet lähestyvät minua, ja juttu yleensä luistaa ihan mukavasti - kunnes koulutustaustani tulee esiin. Tällöin tuntuu, että miehet ikään kuin pelästyvät ja menettävät kiinnostuksensa.

Toinen mielenkiintoinen havainto on, että miehet lähestyvät selvästi useammin silloin, kun jalassani on matalapohjaiset kengät kuin korkkarit. En ole mitenkään erityisen pitkä, mutta korkokengissä olen helposti saman pituinen (tai pidempi) kuin moni mies. Pituus on siis ilmeisesti myös tosielämässä turn off, vaikka miesten väitetään unelmoivan pitkistä alusvaatemalleista.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se näin. Taitaa naisilla olla enemmän blogeja. En tiedä mikä suomi neitoja kiehtoo ruotsi neidoissa.

Vierailija
2/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelmanainen:
-lyhyt
-isot tissit
-hyvä (eli kiinteä, treenattu) perse
-FIKSU, mieluiten nörttityttö

:)

Juu tunnen yhden täydellisen, mutta on jo naimisissa. Ihan tavallinen mukava tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unohdin äskeisestä: EI läski.

Vierailija
4/45 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:47"]

Suurin osa miehistä on sinua huonommin koulutettuja. Miksi miestä, joka on ammatiltaan baarimikko tai ammattikoulutasoa kiinnostaisi korkeasti koulutettu nainen? He etsivät omaa tasoaan, tavallista duunaria. Toisaalta miehet lähestyvät usein helpoimmin tavallisen näköistä naista baarissa, helpostilähestyttävän näköistä. Sen näköistä, jolta ei tule pakkeja. Ja tottahan jos nainen on vähän pidempi korkkareissaan, saattaa tuntua pelottavalta. Mies tuntee itsensä kääpiöksi.

[/quote]

Tuo että mies lähestyy tavallisemman näköistä pätee vaan silloin kun haetaan yhden yön juttua. Mutta kun hakee jotain vakavampaa tai toivoo jatkossa myös vakavampaa, niin kyllä mä ainakin lähestyn just sitä joka mua kiinnostaa enkä sen rumempaa kaveria, mitä järkeä siinä ois?

Vierailija
5/45 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:47"]

Suurin osa miehistä on sinua huonommin koulutettuja. Miksi miestä, joka on ammatiltaan baarimikko tai ammattikoulutasoa kiinnostaisi korkeasti koulutettu nainen? He etsivät omaa tasoaan, tavallista duunaria. Toisaalta miehet lähestyvät usein helpoimmin tavallisen näköistä naista baarissa, helpostilähestyttävän näköistä. Sen näköistä, jolta ei tule pakkeja. Ja tottahan jos nainen on vähän pidempi korkkareissaan, saattaa tuntua pelottavalta. Mies tuntee itsensä kääpiöksi.

[/quote]

Tuo että mies lähestyy tavallisemman näköistä pätee vaan silloin kun haetaan yhden yön juttua. Mutta kun hakee jotain vakavampaa tai toivoo jatkossa myös vakavampaa, niin kyllä mä ainakin lähestyn just sitä joka mua kiinnostaa enkä sen rumempaa kaveria, mitä järkeä siinä ois?
[/quote]

Juurikin noin. En tajua miksi naiset luulevat miesten lähestyvän niitä naisia jota eivät halua. Lukevat varmaan liikaa cosmoja sun muita.

Vierailija
6/45 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksella ei väliä kuhan tyttö on mukava ;)
Ja kyllä 169 on suht pitkä kun itse olen 161 :D Mutta eipä siitä naisen pitemmyydestä minulle haittaa ole

Vierailija
7/45 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kärjistäen voisi sanoa että miehille koulutuksella ei ole väliä. Eikä naisillekaan, paitsi jos on akateeminen koulutus. Asiasta mainitaan yhtä varmasti kuin jos on vegaani. ;)

Vierailija
8/45 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan suurin ongelma on että porukka ei osaa keskustella pitkäjänteisesti mistään. Kaikki ketjut katoavat minuuteissa pitkälle unholaan.

Saatanan ADHD mammat. :)

Vierailija
9/45 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jonkinlainen naislassukka. Ikävä tyyppi ja muutenkin epäviehättävä, mutta selityksiä keksitään, miksi ei kelpaa. Lassukoilla se on aina lompakko, tällä ap-lassukalla se on sitten korkkarit ja koulutus.

Uskon kylläkin astuneeni ehdan mieslasssukan asettamaan trolliin.

Vierailija
10/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset on söpöjä ja helposti lähestyttäviä, tuskin pelkkä pituus tekee ihmisestä yksinkertaista? ;)Enpä usko, että pituus on Se juttu kuitenkaan. Eiköhän se ole ihan ihmisestä kiinni. Itse olen 168cm ja hyvä ystäväni on 150cm, ja ihan yhtä paljon saadaan huomiota baareissa. Sellainen iloinen olemus varmaan ratkaisee..

Vierailija
11/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh olet tunneköyhä uranainen. Ei sua loppupeleissä muu kuin ukon rahat kiinnosta.

Vierailija
12/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pidän erityisesti lyhyistä naisista. Heissä on vain sitä jotain:)

Itseä pidemmät naiset ovat jotenkin pelottavia. Olen aina ihmetellyt, kun pitkiä naisia hehkutetaan maasta taivaaseen. 

Makunsa kullakin:)

Vierailija
13/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 169cm ole lyhyt. :D

Vierailija
14/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 169cm ole pitkäkään:D

Vierailija
15/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetut naiset on usein miesmäisen aggressiivisia ja pätemisenhaluisia, heillä on joku tarve todistella, että osaavat ja pärjäävät yhtä hyvin kuin miehetkin. Ei kukaan mies halua parisuhteesta mitään kilpailua. Tämä on tietysti ennakkoluulo, mutta sehän on sun kontollas sitten todistaa se vääräksi omalla käyttäytymiselläsi.

Vierailija
16/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 169 cm mielestäsi pitkä?

Olen 181 cm pitkä ja monimutkainen nais-DI, miehen myös DI kanssa yhteistä taivalta takana pian 30 v.

Yleensä tuolla teekkaripiireissä pyöri miehiä sen verran runsaasti, että jonkkinasteista valintaa pystyi suorittamaan :)

Vierailija
17/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:40"]

Noh olet tunneköyhä uranainen. Ei sua loppupeleissä muu kuin ukon rahat kiinnosta.

[/quote]Miksi tätä henkilöä ukon rahat kiinnostaa, kun varmaan tulee ihan omillaan toimeen koulutuksesta päätellen. Taitaa taas kateus kolkutella.

Mulla on muuten ap:n kanssa samoja kokemuksia.Sitten tapasin lyhyen tavallisennäköisen miehen, joka ei pelännyt minua. On muuten pitkä ja hyvä suhde . Miehessä on tärkeintä, mitä on korvien välissä ja kuinka käyttää sitä, mitä on jalkojen välissä.

Vierailija
18/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea asut, jos 169 cm on pitkä? Olen kymmenen senttiä pidempi, käytän korkkareitakin välillä enkä ole huomannut miehiä karkoittavaa ominaisuutta.

Vierailija
19/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistäen koulutus rumentaa naisen. Ulkonäkö voi olla yhä ok, mutta asenne, käytös sekä ajattelu tulevat sitä lähemmäs miehiä, mitä koulutetumpi nainen on. Näillä on valtava merkitys.

Vierailija
20/45 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 172cm ja saan kyllä seuraa helposti. Olen myös talousalalla en siis ole mikään bimbo. Omaan X-vartalon ja en ole rumimmasta päästä. Olen kyllä joskus huomannut että kaikki miehet eivät uskalla lähestyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä