Mikä sai tunteesi tapailemaasi ihmistä kohtaan laimenemaan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta oltiin tapailtu pari kuukautta ja lähdettiin käymään yhdessä paikassa päiväretkellä, matkoihin meni pari tuntia. Mies halusi koko menomatkan kuunnella vain omaa musiikkiaan. Takaisin lähtiessämme sanoin, että laitan tällä kertaa minusta hyvää musiikkia (spotifysta). Mies KESKEYTTI ensimmäisen kappaleen kohdalla ja laittoi taas omat musat soimaan.
Tunteet laimeni siinä kuunnellessa sitä "itsekkyyttä" taas parin tunnin ajan.
Ah tuo on niin RAIVOSTUTTAVAA, että keskeytetään toisen valitsema biisi kesken kaiken. Erään ystäväni toiset kaverit(en tapaa heitä muuta kuin yhteisissä illanistujaisissa joita yhteinen ystävämme järjestää) harrastavat tätä. He kaikki kuuntelevat minusta aivan pskaa musiikkia eli suomiräppiä ja sitä sitten pitäisi kuunnella koko ilta. Ystäväni tietää, että kuuntelen rock ja metalli musiikkia ja pyytää minua aina lisäämään listalle omia biisejäni myöskin. Aina, kun sitten vihdoin joku lisäämäni biisi tulee niin tämä porukka eivät voi vain kuunnella sitä vaan heti joku sipsuttaa ensitöikseen vaihtamaan biisin "parempaan" eli tyyliin johonkin Petri Nygårdin märkää biisiin. Ajattelin seuraavissa illanistujaisissa alkaa tekemään tätä myös itse heidän biisiensä kohdalla :) Vaihdan sen pois.
Kannattaa mieluummin skipata nuo illanistujaiset. Räppikansan seurassa ei pidä viettää aikaa, se mädättää aivot. Etsi parempaa seuraa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta oltiin tapailtu pari kuukautta ja lähdettiin käymään yhdessä paikassa päiväretkellä, matkoihin meni pari tuntia. Mies halusi koko menomatkan kuunnella vain omaa musiikkiaan. Takaisin lähtiessämme sanoin, että laitan tällä kertaa minusta hyvää musiikkia (spotifysta). Mies KESKEYTTI ensimmäisen kappaleen kohdalla ja laittoi taas omat musat soimaan.
Tunteet laimeni siinä kuunnellessa sitä "itsekkyyttä" taas parin tunnin ajan.
Mä niin ymmärrän tämän! Yhteneväinen musiikkimaku on tärkeää, mikäli musiikkia ylipäänsä kuunnellaan.
Todellakin. Eksän kanssa musiikkimaut ehkä hitusen koskettivat toisiaan reunoilta, mutta nyksän kanssa ne ovat lähes yksi yhteen. Onhan se mahtavaa kun voidaan käydä samoilla keikoilla eikä automatkoilla tarvi tapella musiikista, vaan päät nyökkyy samaan tahtiin. Jotkut sanoo, että seksi on parisuhteen liima, mutta minä väitän, että se on samanlainen musiikkimaku (ja huumorintaju)!
Ensimmäistä kertaa tavatessani kaverin, joka ei ole ko. sukupuolesta millään tavalla kiinnostunut, kiinnitti huomiota vain kaveriin ja piti vielä päästä heti halailemaan tätä sekä tervehdykseksi että hyvästeiksi, vaikka halailua ei harrastettu sen enempää kaverin kuin kumppaninkaan kanssa. Neljä vuotta kituutimme yhdessä, mutta tuona iltana ne tunteet kuolivat.
Minun yläpuolelleni asettuminen mielipiteissä. Putinin ja Venäjän ihailu. Vartaloni arvostelu ja sen kieltäminen myöhemmin. Sitten tämä unelmien mies kertoi monen kuukauden seurustelun jälkeen menneestä väkivaltaisuudestaan ja nykyisistä raivokohtauksistaan, jotka eivät olleet mikään ongelma - minun suhtautumiseni oli ongelma. Ihan eri mielipiteet lastenkasvatuksesta. Käyttäytyi eritavoin minun kanssani kahden kuin yhdessä muiden kanssa. En jäänyt odottamaan, että raivokohtaukset muuttuisivat väkivallaksi. Olen ollut huomionkipeä, sokea idiootti, kun edes aloin suhteeseen hänen kanssaan. Ekat treffit olivat parhaat, siitä se sitten alkoi laskea kuin lehmän häntä.
Ah tuo on niin RAIVOSTUTTAVAA, että keskeytetään toisen valitsema biisi kesken kaiken. Erään ystäväni toiset kaverit(en tapaa heitä muuta kuin yhteisissä illanistujaisissa joita yhteinen ystävämme järjestää) harrastavat tätä. He kaikki kuuntelevat minusta aivan pskaa musiikkia eli suomiräppiä ja sitä sitten pitäisi kuunnella koko ilta. Ystäväni tietää, että kuuntelen rock ja metalli musiikkia ja pyytää minua aina lisäämään listalle omia biisejäni myöskin. Aina, kun sitten vihdoin joku lisäämäni biisi tulee niin tämä porukka eivät voi vain kuunnella sitä vaan heti joku sipsuttaa ensitöikseen vaihtamaan biisin "parempaan" eli tyyliin johonkin Petri Nygårdin märkää biisiin. Ajattelin seuraavissa illanistujaisissa alkaa tekemään tätä myös itse heidän biisiensä kohdalla :) Vaihdan sen pois.