Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta kuukausi pariisilaishäitä Charin blogissa

Vierailija
02.08.2015 |

Eikö tunnu oudolta,että häävieras postailee yksistä häistä viikko toisensa jälkeen? Jopa enemmän kuin morsian itse.

Kyllästyttääkö ketään muuta lukijaa tiettyjen bloggaajien absoluuttisen superlatiivin jatkuva käyttö? Kaikki on mitä ihaninta,mitä suloisinta, mitä tyttömäisintä, mitä kauneinta jne.

Luen mielelläni postauksia Pariisista ja mistä vain kaupungeista vinkkien toivossa omia matkoja varten. Sääli että skumppa ja ne iänikuiset macaronsit ovat aina pääosassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota menoa kannattaa käydä mittauttamassa maksa-arvot...

Ei vaiskaan, kyllähän me tiedämme, että he kaikki tekevät työtä ja bloggaavat vain niistä elämiensä kohokohdista, mutta kun ne kohokohdat ovat aina kuohujuomaa ja leivonnaisia ja ehkä viime aikoina myös Balmuirin huiveja ja kynttilöitä ja kylpytakkeja. Pikkusievää naisellista kihertämistä, joka toistuu ystävien blogeissa vähän eri kuvakulmasta. Vähän räväkkyyttä peliin.

Vierailija
2/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juttuaiheet on vähissä, niin mistä tahansa tikusta revitään asiaa vaikka kuinka paljon. Puuduttavaa lukijoiden kannalta. Bloggaaja itse varmasti mielissään, kun voi ammentaa postauksia yhdestä ja samasta aiheesta vaikka kuinka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi Char ole aina postannut yhdestä asiasta viikko tolkulla, ja sitten vaihtanut jumittamisen kohdettaan.. eihän tuosta blogista ole koskaan saanut mitään irti oikeasti. No viimeksi luin sitä joskus pari vuotta sitten, en tiedä onko välissä ollut antoisampia kausia..

Vierailija
4/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa.. Olen miettinyt myös mikä kuvio tämä on, että Mona (Monas daily style), Char (Char and the City), Jessica (Teljänneito) ja Adalmina (Adalminas secret) olivat kaikki Maijan häissä.. ovatko he kaikki jotain hyvä ystävyksiä ennestään vai blogituttuja. Miksi kaikki muut postaavat useita postauksia kaverin häistä? Maijan blogissa on kivoja kuvia ja pidän hänen tyylistään, mutta lukukerrat jää vähille kun aiheet on todella vain Pariisin kahviloita/brunsseja sekä yksittäisiä tunnelma/päivän asu kuvia. Mitään syvempää ei ole eikä kerro mitään itsestään.   

Vierailija
5/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama homma. Viikon päästä on illanistujaiset. Niistä tulee etukäteen kuusi eri postausta kattauksesta, hankinnoista, plaseerauksesta, kynttilöistä, tarjoilusta, vaatetuksesta. Samana päivänä tulee tunnelmakuvia "city-yksiön illanistujaisista " kun joku kaataa skumppaa, kun skoolataan, kun joku haukkaa macaronia jne. Sitten jälkikäteen kaksi viikkoa niitä samoja kuvia ja Nicolas Feuillanten pullosta kuvia edestä ja takaa. KETÄÄN EI KIINNOSTA! Ja kyllä, olen lopettanut tuon pulsariblogin lukemisen jo aikoja sitten.

Vierailija
6/7 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Anskun ja Charskun kannattais tulla tänne av:lle ottamaan oppia

-sisällöntuotannosta

-kuvaamisesta

-oman elämänsä hallinnasta

Vierailija
7/7 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on vaan kateellisia kahden city-sinkun menestyksekkäistä työurista, vilkkaasta seurapiirielämästä ja ihanista matkoista ja lukemattomista blogilahjuksista, kapselikeitin/vuosi nyt tulee ainakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan