Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaako kontata, jos on tosi liukas kohta?

Vierailija
05.03.2022 |

Joskus pelottaa niin paljon kaatuminen, että tekisi mieli kontata, mutta en kehtaa.

Kommentit (224)

Vierailija
81/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa kun vertaa kaatumisen mahdollisesti aiheuttamia haittoja. Muutenkin turhaa ylinolostella mistään turhasta.

Vierailija
82/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa, todellakin. Itse olen mennyt myös joskus takapuoli maata pitkin alamäkipaikat. Ostin alkutalvesta elämäni ensimmäiset nastakengät ja suosittelen muillekkin. Kävellä niillä voi kuin kesällä asfaltilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannan aina hiekoitussepeliä mukanani. Suosittelen muillekin! Tällä olen välttynyt liukasteluilta jo useina talvina.

Vierailija
84/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin konttaajaa, joka konttaa ilman häpeää liukkaan kohdan yli ja jatkaa muina miehinä tai naisina matkaansa. Respect!

Vierailija
85/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Nainen pylly pystyssä on seksikästä! mmmm

Vierailija
86/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täälläpäin uskalla kontata, joku tuikkaa kuitenkin perssiiseen.siks niillä on ne mattopuukot mukana että saa silpastua anushalkion housuihin. 

Miten kuivana saa ylipäätään työnnyttyä kakkoseen? Tätä olen ihmetellyt. Kerran yksi sairas mies seksin aikana yritti minulle, mutta ei onnistunut. Eikä sillä ollut edes iso.

Vierailija
87/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kypärä ja kannattaa käyttää käsissä sellaisia näppylähanskoja. On vähän kuin likuesteet. Hyvä on kontata! 

Vierailija
88/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kontatessaan kertoa, että drone kuvaa kun vastasit yhteen kehtaamishaasteeseen.

Itse kävelin pirun liukkaan alikulkutunnelin läpi sen vierellä kasvavan polvenkorkuisessa pusikkossa. Muutama ekaluokkalainen tyttö siinä oli katsomassa "kun täti kävelee pensaikossa."

Kävelen usein siellä "koiranpaskassa" jos siellä on vähemmän liukasta.

N48

Vierailija
89/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako kontata, jos on tosi liukas kohta?

Liukas kohta? Kontilleen vain.

Vierailija
90/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida auttaa tuohon jäähän minkäänlaiset piikkikengät. Lisää hiekkaa hiekoittajat

Hiukan lipesi pakkasillakin vaikka oli liukuesteet.

Vierailija
91/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kannan aina hiekoitussepeliä mukanani. Suosittelen muillekin! Tällä olen välttynyt liukasteluilta jo useina talvina.

Sääriin voisi sitoa sepelisäiliöt, joista putkea pitkin jalkaterän myötäisesti sepeliä annostellaan kengän alle.

Vierailija
92/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaa,itse pelkään kaatumista ihan hullun lailla.Pari vuotta sitten menin taksilla kauppaan(matkaa n.1km) mennen tullen.

Taksi maksoin n.35e,mutta ranteet,nilkat,pää ehjänä 

T.64v eläkeläinen

Vierailija
93/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kännissä tai aineissa voi joutua konttaamaan.

Vierailija
94/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos konttaisin,niin miten pääsen ylös????

Vierailija
95/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kehtaa,itse pelkään kaatumista ihan hullun lailla.

Moi, mä oon hullu enkä pelkää kaatumista

Vierailija
96/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ettei jos housun polovet kestää. Mutta voihan siinä joku kattoa vähän pitkään. Vesikelillä en viittis kontata. Monestihan se liukkaus tulee heti kun ilimat lauhtuu.

Vierailija
97/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen köpöttelin jyrkkää mäkeä alas tien viereisessä hangessa, kun tie näytti liukkaalta. Vastaantuleva nainen hieman tuijotti, mutta ei haitannut. MInulla on mennyt aikoinaan polvi pahasti sijoiltaan ja revähti myös syksyllä vieläkin vähän vaivaten. Pysyn mieluummin pystyssä. Vaikka Suomessahan häpeän pelko on suurempi kuin kuoleman pelko...

Vierailija
98/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggystyle on ihan sovelias asento, kun on liukasta.

Vierailija
99/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pitäisi joutua häpeämään, että konttaa ja suojelee itseään murtumilta, päävammoilta jne. Mutta Suomessa on niin tiukat normit, ettei voi kontata.

Kyllähän se olisi yksilönvapauden kannalta sallittava jokaiselle itse parhaaksi katsomansa etenemistavan käyttäminen.   

Seksinharrastamisen suhteen ja siinä oleminen mitä haluaa ja kokee olevansa on niin muka jokaisen oma asia mutta lähdepä sitten toteuttamaan itseäai vaikka konttaamalla niin jo on muka lupa sivullisten arvostella ja ihmetellä.

Vierailija
100/224 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullon lupa kontata, muilla ihmetellä. Ne yksilönvapaudet!