Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kiitollinen siitä, että sinulla on ruokaa?

Vierailija
02.08.2015 |

vai onko ruoka sinulle itsestäänselvyys?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen kaikesta mitä minulla on. Jokainen päivä.

Vierailija
2/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä olen kiitollinen ja pelkään että ei tule aina olemaan näin hyvin asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Samalla ihmettelen miten rikas voikaan olla! Minulla on ruokaa ihan joka päivä!

Vierailija
4/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä itsestäänselvänä asiana. Se nyt vielä puuttuisi että minulla ei olisi ruokaa.

Vierailija
5/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kaikilla kun näin ei ole.

Vierailija
6/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harvoin osaan/muistan olla siitäkään kiitollinen. Pidän helposti asioita itsestäänselvyyksinä, valitettavasti.

Vierailija
7/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen, että minulla on ruokaa, oma lämmin koti, viihdykettä, hyvää musaa, kaikkea mitä pieni ihminen voi toivoa.

Vierailija
8/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ruokaa. Enkä kyllä oikein olekaan kiitollinen silloin kun on, myönnetään.

Vierailija
9/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä itsestäänselvyytenä. 

Vierailija
10/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kiitollinen ruoasta... sekä asunnosta, vaatteista, lapsestani, työpaikasta, ystävistä, terveydestä ja siitä että saa elää ilman pelkoa :)

Vierailija
11/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime päivinä olen muistanut taas tuota asiaa arvostaa, kun rahat on loppu. Onneksi on kaapissa puurohiutaleita ja säilykkeitä. Olen kiitollinen.

Vierailija
12/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin kiitollinen tilanteestani. Mulla ei pelkästään ole ruokaa, vaan terveellistä, puhdasta luomu-/demeterlaatuista ruokaa mausteista maitoon. Suurin osa ilmaista. 

Vierailija
13/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitän Jumalaa ruoasta ja siitä että täällä Suomessa saan elää, nytkin pikku-huppelissa siistissä vaatimattomassa kodissani saan istuskella rauhassa musiikkia kuunnellen, ainoa mikä voi häiritä eloa on jotkin negatiiviset kommentit palstalla, kyllä meillä aika hyvin asiat ovat vielä.

Vierailija
14/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Niin monta kertaa sain lapsena mennä nälkäisenä kouluun ja illalla nukkumaan että joka päivä muistan.

Vierailija
15/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:08"]

Olen kiitollinen kaikesta mitä minulla on. Jokainen päivä.

[/quote]

Voi jeesus näitä akkojen palstoja ja niiden muka yleviä, oikeamielisiä ja jaloja ihmisiä. Kukaan ei usko tuohon soopaan, et edes sinä itse.

Vierailija
16/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse minä työtä tekemällä rahaa ansaitsen, jotta ruokaa voisin osta, joten ketähän kohtaan tässä pitäisi kiitollisuutta tuntea?

Vierailija
17/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.vituttaa ku jääkaapid on fuudii!!!!

Vierailija
18/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tänään olin päivällä liikuttuneen iloinen ja ylpeäkin siitä että tulin kotiin lapsen kanssa, kotiimme jonka olen omilla rahoillani laittanut kauniiksi ja viihtyisäksi, ja kannoin mukanani monta kassillista ruokaa. Nyt meillä on kaapit ja pakastin pullollaan laadukasta ruokaa, ja talveksikin säilötty herkullisia marjoja. Olen ollut myös työtön pienen lapsen yh joten tällainen yltäkylläisyydessä eläminen ei ole mikään itsestäänselvyys. 

Vierailija
19/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
20/28 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka tulee vähenemään Ylen dokumentin (Areenassa, Tiededokumentti: tuholaiset uhkaavat) mukaan. Pelkkiä uhkia oli dokumentti täynnä. esim. heinäsirkkaparvet saattavat aiheuttaa laajoja tuhoja ympäri maapalloa. Hiiret ovat myös kauhea vitsaus etenkin Australiassa. Myös jotkut toukat ovat paha uhka ja appelsiinit uhkaavat loppua kokonaan.

http://areena.yle.fi/1-2372907