Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näissä naisissa oikein on?!

Vierailija
05.03.2022 |

Kun tuntuu olevan niin nirsoja, jottei mikään kelpaa. Pitäisi duunia painaa ja emännälle juhlarahaa tienata, mutta siitäkin sitten valitetaan kun ei kotona olla ja alkaa epäilyt hiipimään takaraivoon jatkuvien ylitöiden takia.

Ja josset satu olemaan töissä, niin ei kelpaa silloinkaan. Vaikkakin myös nainen sattuisi olemaan työtön, niin olen huomannut jotta työttömälle tai opiskelevalle naiselle ei kelpaa työtön mies.

Ja sillähän nämä naisetkin tuntuvat nostavan omaa tasoaan, nimittäin olemalla opiskelijana ja menemällä koulun kirjoille ja kouluttautumalla, sillä opiskelijankin status on parempi kuin työttömän.

Joillain tavalla itsensä huijaamista tuokin, mutta minkäs voit naisen logiikalle.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla käytökselläänkin voi olla vaikutusta asiaan miksi ei saa naista.

Vierailija
22/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tapaamasi naiset eivät edusta yleisesti naisia. Esimerkiksi itselle kelpais just mielummin työssäkäymätön poikaystävä, koska se kertois samanlaisista arvoista ja olis oikeesti aikaa toisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet kuvittelee olevansa maailman napoja. kaikki mitä naiset tekee tai ei tee, johtuu miehistä.

Sitähän se on se feministisyys suomessakin, kun ne naiset todellisuudessa imartelee miehiä ja haluaisi olla miehen vertaisia. Vaan mahdotontahan se naiselle on, mutta saa sitä yrittää. Ja on tutkittua, että varsinkin suomalaiset naiset ovatkin miehisempiä kuin naiset muissa maissa keskimäärin.

No ollaan sitten "miehisempiä". Pakko olla, jos suomalaiset miehet on kerran tällaisia ruikuttavia vellihousuja nykyään.

Vierailija
24/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on lukea deitti-ilmoituksia , joissakin naisten vaatimuslistalla todella lukee akateeminen mies.

=D=D=D=D=D=D=D

Vierailija
25/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että tapaamasi naiset eivät edusta yleisesti naisia. Esimerkiksi itselle kelpais just mielummin työssäkäymätön poikaystävä, koska se kertois samanlaisista arvoista ja olis oikeesti aikaa toisille

Tämä on hyvä kuulla. Nimittäin, jotta työttömyys sinällään ei olisi este parisuhteelle. Se avaakin paljon eri mahdollisuuksia kumppaninvalinnassa. Tokihan työttömästäkin voi tulla työssä käyvä ja hyvä tietää, että yleensä myös työtön motivoituu työn teosta enemmän parisuhteen takia.

Vierailija
26/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on lukea deitti-ilmoituksia , joissakin naisten vaatimuslistalla todella lukee akateeminen mies.

=D=D=D=D=D=D=D

Ja yleensä nämä akateemiset miehet (jos ovat vielä komeita)ovat pintaliitäjiä jotka haksahtavat pettämiseen kun tarjontaa on. Mieluummin tavallinen duunarimies joka pitää hyvänä.

Vierailija
27/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=D=D=D=D=D=D=D

Ja yleensä nämä akateemiset miehet (jos ovat vielä komeita)ovat pintaliitäjiä jotka haksahtavat pettämiseen kun tarjontaa on. Mieluummin tavallinen duunarimies joka pitää hyvänä.

Ja justiinsa mainittiin myös näistä gigolo nussijoista, jotka höylää opiskelija neitoja. Tämäkin palstatotuus näyttää totta olevan.

Ja siellä uuulikka kihisee naama kateudesta vihreänä :D

Vierailija
28/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet kuvittelee olevansa maailman napoja. kaikki mitä naiset tekee tai ei tee, johtuu miehistä.

Öööö  Minusta se olisi juuri parisuhteen  lähtökohta että tehtäisiin yhdessä edes jotain, eikä niin että nainen sanelee mitä saa tehdä.

ap väitti että naiset opiskeleekin saadakseen korkeamman statuksen, eli miesten takia.

naiset varmaan meikkaakin miesten takia

naiset syö vihanneksia miesten takia

naiset pese hampaansa miesten takia

naiset hankkii kivan elämän ja ystäviä miesten takia

ap on yksinkertainen (mies)

Vierailija
29/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö  Minusta se olisi juuri parisuhteen  lähtökohta että tehtäisiin yhdessä edes jotain, eikä niin että nainen sanelee mitä saa tehdä.

ap väitti että naiset opiskeleekin saadakseen korkeamman statuksen, eli miesten takia.

Hyvä kun alatte myöntämään nämäkin tosiasiat, sillä juuri näinhän nämäkin asiat ovat.

Kaiken kaikkiaan naiset hyvinkin paljon tekevät sekä elävät miehen takia ja sitä ei käy kiistäminen. Mitä pahaa siinä olisi? Paitsi tietenkin feministin mielestä, jos sattuu vielä lesbo olevansa.

Vierailija
30/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun joskus saat ensimmäisen tyttöystäväsi niin varmaan asiat alkavat selvitä.

Sain ensimmäisen tyttöystäväni nelikymppisenä ja selvisi kyllä pian että haluan takaisin poikamieselämään. Kuka muka haluaa tyttöystävän siksi että saa riidellä ja kuunnella valitusta.

Ja kuka haluaa miehen, joka on aikuinen lapsi, passattava, joka ei ota vastuuta omasta puolikkaasta parisuhteesta.

Vierailija
31/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeleminen vs. työttömyys kertoo siitä, että ekalla on älyllistä toimintaa. Ja puolison sanominen emännäksi on paha turn off.

Vierailija
32/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollu penniäkään rahaa, en oo ikinä tehny töitä muille, mä olen aika lyhyg ja mullon pieni muna.

Silti mulla ei ole mitään ongelmia muuta kun hyvin tietynlaisten naisten kans joita en kelpuuttais ite(lapset jotka elää muiden elämää).

Vika on sussa, mene salille, pese ittes, opettele puhuun ja panosta muihinkin kiiinnostuksen kiyteisiin kun naisvihaan jos et halua olla mitään sanomaton rätti.

Vierailija
33/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun joskus saat ensimmäisen tyttöystäväsi niin varmaan asiat alkavat selvitä.

Sain ensimmäisen tyttöystäväni nelikymppisenä ja selvisi kyllä pian että haluan takaisin poikamieselämään. Kuka muka haluaa tyttöystävän siksi että saa riidellä ja kuunnella valitusta.

Ja kuka haluaa miehen, joka on aikuinen lapsi, passattava, joka ei ota vastuuta omasta puolikkaasta parisuhteesta.

Olen vierestä ollut katsomassa, kun 4 sisartani siis siskoa, ovat tälläisiä mieslapsia nainut ja poikaystävinä pitänyt. Ei sitä moni uskoisi, miten keskeskasvuisia ja lapsellisia miehenkuvia suominauset kumppaneikseen ottavat. Itse olen tämän todistanut.

Vierailija
34/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut naisystävän, joka olisi saattanut olla vähän kypsempi.

Vierailija
35/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

=D=D=D=D=D=D=D

Mikä sinua siinä huvittaa? Nämä deitti-ilmoitukset eivät sitten vain ole sinua varten, eihän siinä ole mitään sen kummempaa.

Vierailija
36/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

=D=D=D=D=D=D=D

No sehän on kiva, että jollain on noin pienet ilot. Tuo sana vaatimuslista minua kyllä hieman hämmentää. Onko siis jossain paikka, josta voi vaatia haluamansa kaltaisen miehen? En enää itse tarvitse, tuolla toisessa huoneessa on mies, ja vieläpä akateeminen, mutta sinkkunaiset voisivat haluta tietää, minne vaatimuksensa voi osoittaa.

Vierailija
37/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun alatte myöntämään nämäkin tosiasiat, sillä juuri näinhän nämäkin asiat ovat.

Kaiken kaikkiaan naiset hyvinkin paljon tekevät sekä elävät miehen takia ja sitä ei käy kiistäminen. Mitä pahaa siinä olisi? Paitsi tietenkin feministin mielestä, jos sattuu vielä lesbo olevansa.

Minä ainakin teen asioita, jotka edistävät mun hyvää elämää ja kiinnostuksen kohteita (enkä tarkoita tällä miehiä). Mies sopii mukaan jos on mukaan sopiva. Onneksi viihdyn itsekseni ja omien harrastusteni parissa, oli miestä tai ei.

Vierailija
38/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen kerran meillä on linjoilla aikuinen nainen, joka leikkii miekkosta. Voisitteko lopettaa jo vihdoin ja viimein 🥱🥱 tämä on VAUVAPALSTA. Kukaan normaaliälyinen ei mene näihin. Ikinä.

Vierailija
39/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

=D=D=D=D=D=D=D

Minulla lukee noin, koska arvostan koulutusta. Mutta minulle ei myöskään ole pakko vastata .

Vierailija
40/40 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen kerran meillä on linjoilla aikuinen nainen, joka leikkii miekkosta. Voisitteko lopettaa jo vihdoin ja viimein 🥱🥱 tämä on VAUVAPALSTA. Kukaan normaaliälyinen ei mene näihin. Ikinä.

Älä ny jaksa, äijät on kyenny tähän kyseiseen valitusvirteen ihan aina, ei siihen naisten apua tarvii. Joka porukasta löytyy omat soijapoikansa joilta tätä joutuu kuunteleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä