Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla olet jäljessä ajasta?

Vierailija
01.08.2015 |

Eli mitä asioita sinulla ei ole, mikä kuuluu nykyaikaan? Esim. Älypuhelin, tabletti, navigaattori..... laskut tulee vielä paperisena, eivät tule nettiin.....yms?

Mulla itselläni ei oo vedenkeitintä. Keitän veden kattilassa. Meillä ei myöskään oo minkään tyylisiä ipadeja. Ja kesälomareissut tehdään ilman navigaattoria pelkän paperisen kartan avulla. :-)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:36"]Hetkinen, ettekö käsitä että tämä keskustelupalstakin on sosiaalista mediaa? Viestintäalusta, jolla ihmiset voivat olla kontaktissa toisiinsa ja jakaa ajatuksiaan?
[/quote] served

Vierailija
2/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mikroaaltouunia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:39"]Laskut ja lehdet haluan paperiversioina, en omista tablettia, en ole instassa, en snapchatissa, twitterissä, pinterestissä tai linkedInissa. Facebookissa sentään olen tosin sielläkään en itse mitään päivittele eikä musta näy melkein mitään tietoja ja en paljoa siellä edes nykyään käy. Olen 25 ja melkein kaikilla kavereilla löytyy kaikki mahdolliset somet mutta mua ei yhtään kiinnosta elämääni siellä esitellä.
[/quote]

Nämä samat, ikää muutama vuosi enemmän. Valitsen myös mieluiten radion tai levyn kuuntelun digitiedoston sijaan, samoin leffat yms levyltä.

Vierailija
4/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole facebookissa, en ymmärrä mitään twitteristä, instasta jne 42v.

Vierailija
5/22 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuvaputki tv. Olen ollut sama alan töissä 20 vuotta. Juon punaista maitoa.

Vierailija
6/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta somea. En ole rekisteröitynyt Faceen, Instaan, Snäppiin, twitteriin jne.

Haluan kaikki laskut, tiliotteet, palkkatiedot, mainokset ja kuvastot paperiversiona.

Mielestäni kaikkien aikojen paras musiikinkuuntelutapa oli ne valtavankokoiset stereot ja cd-levyt. Niissä oli tunnelmaa ja fiilistä. Nykyajan spotify, mp3- jne musakuuntelu ei kiinnosta minua. Haluan nähdä ne cd-levyn kannet ja sanat siellä lehtisen sisäsivuilla! :)

En halua mökille mitään mukavuuksia, mulle ne on epämukavuuksia. Mun mökkipainajainen olisi mökki jossa kaikki sähköiset vempeleet, läppärit ja tabetit nopeine netteineen ja poreamme pihalla jonne mennessä kipaistaa viinit viinicoolerista.

Vierailija
7/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella tavalla. Mulla ei ole esim. mitään mainitsemistasi (paitsi vedenkeitin :))

Vierailija
8/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut tulee paperisena, en omista tablettia (ei olisi käyttöä sille kun on hyvä puhelin ja tietokone), en myöskään koe tarvitsevani vedenkeitintä, kun sen veden voin keittää kattilassa, en käytä instagramia (olen 19v ja kaikki kaverit on siellä), nostan mieluummin käteistä kun maksan kortilla. Muuta ei nyt heti tule mieleen.

Vierailija
9/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:11"]Laskut tulee paperisena, en omista tablettia (ei olisi käyttöä sille kun on hyvä puhelin ja tietokone), en myöskään koe tarvitsevani vedenkeitintä, kun sen veden voin keittää kattilassa, en käytä instagramia (olen 19v ja kaikki kaverit on siellä), nostan mieluummin käteistä kun maksan kortilla. Muuta ei nyt heti tule mieleen.
[/quote]
Ja no jos tämä lasketaan niin kuuntelen lenkillä aina puhelimen radiota, luulisin että muut mun ikäiset ja nuoremmat ja vanhemmatkin vissiin lataa netistä omat musat puhelimeen taikka sit on joku spotify tmv.

Vierailija
10/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen silloin tällöin sanomalehtiä. Joskus jopa tilaan niitä. Aikakauslehdistä olen jo luopunut ja siirtynyt harrastefoorumeille ja -blogeihin.

Vierailija
11/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lukea lehtiä ja kirjoja, en mitään digiversiota.
Minulla ei ole älypuhelinta.
Haluan laskuni paperilla.
En ole missään somessa.
En halua ostaa vaatteita tai muitakaan tuotteita verkosta, vaan haluan hypistellä niitä paikan päällä.
Käyn lenkillä verryttelyhousuissa, en missään juoksutrikoissa. Verkkareissa voi harrastaa monipuolista liikuntaa muutenkin. Jopa pyöräillä voi.

Vierailija
12/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sosiaalisessa mediassa. Sanomalehti tulee kotiin ja ostan usein aikakauslehtiä, vaikka omistan iPadin. En ole koskaan ottanut selfietä vaikka iPhonekin löytyy.

Vierailija
13/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole älypuhelinta, ei tablettia tai mitään kosketusnäyttöjä. En ole facebookissa. Keitän veden myös kattilassa kun en ole saanut hommattua vedenkeitintä. Samasta syystä ei ole sähkövatkainta vaan vatkaan kaikki käsivispilällä. Luen aikakausilehtiä ja sanomalehtiä, netissä en niitä tykkää lukea. 

Vierailija
14/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älypuhelimen hommasin 2,5v. sitten. Ei ole tablettia, en tajua miten se Netflix toimii.
En ymmärrä myöskään mitään kun hehkutetaan jotain megapixeli super tarkkaa uutuus kameraa,,ne ominaisuudet on hepreaa, koskee ihan kaikkea uutuustekniikkaa.

En tajua miten puhelimeen tulleet viestit voi näkyä myös läppärillä ja miten äitini tabletille ladatut pelit ilmestyvät myös hänen puhelimeensa.

Puhelimissani on pilvi, en tajua sitäkään :D

Vierailija
15/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa

En myöskään tajua miten sen musiikin saa ladattua siihen minipieneen "korvaläpät" soittimeen.

Vierailija
16/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen somessa ihan pihalla

Vierailija
17/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, ettekö käsitä että tämä keskustelupalstakin on sosiaalista mediaa? Viestintäalusta, jolla ihmiset voivat olla kontaktissa toisiinsa ja jakaa ajatuksiaan?

Vierailija
18/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut ja lehdet haluan paperiversioina, en omista tablettia, en ole instassa, en snapchatissa, twitterissä, pinterestissä tai linkedInissa. Facebookissa sentään olen tosin sielläkään en itse mitään päivittele eikä musta näy melkein mitään tietoja ja en paljoa siellä edes nykyään käy. Olen 25 ja melkein kaikilla kavereilla löytyy kaikki mahdolliset somet mutta mua ei yhtään kiinnosta elämääni siellä esitellä.

Vierailija
19/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kanssa yleensä jutellaan kasvotusten, sillä tavalla että ääntäkin kuuluu, eikä näppäillä sanoja hiljaa.

Vierailija
20/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään älyvehkeitä, vanha Nokialainen näppäinpuhelin vaan. Ei ole myöskään mikroaaltouunia, kahvinkeitintä, vedenkeitintä, leivänpaahdinta, sähköliettä eikä tiskikonettakaan. Vesi sentään tulee ja likavesi menee, muttei ole vessaa eikä kylpyhuonetta näiden seinien sisällä. Ulkovessa siis on ja pihasauna. Auto on 80-luvulta, siinä on c-kasettisoitin. Navigoin tulostamalla netistä kartan ja kysymällä ohjeita jos en muuten perille löydä. Kaikki mahdolliset laskut tulevat e-laskuna, sillä postin käyn hakemassa kerran viikossa, kun postilaatikko on niin kaukana ettei päivittäin viitsi sinne lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä