Oletteko liikkuneet tänään?
Itse en mennyt salille, mutta tunnin kävelyllä sentään kävin. Viileää, ei kylmää, ei tuullut, ei häikäissyt. Ihan hyvä.
Kommentit (38)
En vielä, heräsin puoli tuntia sitten. Kahdelta on barretunti ja siitä ystävän kanssa pitkälle kävelylle satamaan.
Olen haravoinut. Kohta lähden ehkä pienelle kävelylle, mutta sunnuntaisin harvoin tulee tehtyä enempää.
Roskat kävn viemässä. tuli 541 askelta ja siihen tämänpäivän ulkoilut jää: siitepöly aiheutti sen verran huonon olon etten lähde enää ulos. ehkä sisällä teen jotain lihaskuntoa.
Kävin vessassa kyllä, muutama askel. Eilen kävelin niin paljon, että tänään vaan oleilen. Illalla saatan käydä kävelyllä ja testata pyörää talven jäljiltä.
Jep. Pyöräilin salille ja takas, sitten kävin isälläni siivoamassa pari tuntia, nyt kotona taas.
En liiku koskaan aamulla tai aamupäivällä.
Ehkä 100 askelta: 10 keittiöön, 10 sohvalle, 5 vessaan, 5 keittiöön, 10 sohvalle, 8 parvekkelle, 18 keittiöön, 10 sohvalle, 8 parvekkelle , 8 sohvalle ja tässä olen.
Juu panin naapuria perseeseen tuli vähän jumpattua
En vielä. Olen istunut koneen ääressä klo 9 asti tekemässä gradua. Nyt pidän lounastaukoa. Alkuillasta tarkoitus mennä ryhmäliikuntatunnille ja sen jälkeen jatkan vielä gradun parissa. Työn ohella kun opiskelee, niin viikonloput kuluu pääasiassa näin. Joka päivä kuitenkin liikun. Tykkään käydä ryhmäliikunnassa, jotta näen muita ihmisiä, enkä hautaudu pelkästään kotiin.
Päivän pelastus. Jokapäiväinen sali aloitus.
Kävelin lähikauppaan JA takaisin. Yhteen suuntaan ainakin 300 metriä. Tämän huomattavan urheilusuorituksen jälkeen pitää ottaa loppupäivä rauhallisemmin. Kahviakin tekee mieli ja ihan itse joutuu sen tekemään. Kyllä joku alaston nainen joutaisi passaamaan ja palvelemaan mua.
En. Mulla on työ, jossa liikutaan koko ajan, ja pidän monesti vapaapäiviä palautumispäivinä. Tänään oon puuhaillut koko aamupäivän keittiössä.
Sunnuntai ei ole mun urheilupäivä vaan jumalanpalveluksen jälkeen käyn kaupassa ja teen jonkin isotöisen ruoan kun kotoa muuttaneet lapset tulevat sunnuntaipäivälliselle. Nyt on juuri lasagne uunissa. Illalla menen saunaan ettei ehdi silloinkaan urheilemaan.
Kävin kuntosalilla ja ohjemoin firmalle uutta järjestelmää
Kävin jumpassa. Myöhemmin käyn vielä iltakävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 100 askelta: 10 keittiöön, 10 sohvalle, 5 vessaan, 5 keittiöön, 10 sohvalle, 8 parvekkelle, 18 keittiöön, 10 sohvalle, 8 parvekkelle , 8 sohvalle ja tässä olen.
Samanlaista liikuntaa täällä. Jatkan näin koko päivän.
Joogasin aamulla, muuten tänään on lepopäivä.
Jokunen punnerrus ja hyötyliikuntaa kun vaihdoin kylppärin spottilamput
Nyt sali. Päälikkeiden kilot jotain 11 000kg. Mutta ei vanha enempää jaksa.
Makkarista vessaan, takas nukkumaan, keittiöön, makkariin, vessaan, jääkaapille, takas peiton alle nukkumaan. Oon kipee. Oon sängyssä. Taas tulee uni.
Tällanen vappu torstaista asti ja jatkuu.
Juu, autolla, tulin kauppaan.Tässä pihalla katselen et tänään monet syö helppoja ruokia...hakevat hidarisämpylöitä tai tortillapohjia.