Miksi te olette niin ilkeitä?
Kun täällä pyytää ihan normaalisti apua johonkin ongelmaan niin mitä saa: vittuilua, haukkumista ja alapeukkuja. Miksi?!!
Kommentit (11)
Tämä on ilkeitten ihmisten ilmentymä.
Koska yksinäiset mammat luulevat, että sillä tavoin nostavat itsensä toisten yläpuolelle. Koska netissä anonyymisti uskaltaa vittuilla toisille anonyymeille, vaikka oikeassa elämässä ei uskaltaisi sanoa vastaan edes tarpeen tullen. Koska vänkääminen ja vastaan sanominen tuottaa toisille mielihyvää.
Koska oikea vastaus olisi liian tylsä.
Me nautitaan siitä. :) sateista kesää!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:13"]Punajuuri päivät
[/quote]
Meinaakko puolukkafestareita? ;D
Siksi kun naiset oikeasti sisimmässään on vittuilevia kusipäitä ja täällä ei ole tarvetta mukavan ja kiltin ihmisen kulissin pitämiselle.
Siksi, että palstalla on muutamia aktiivisia provoja pilaamassa keskustelua. Niin kauan kun moderaattorit eivät asiaan puutu eli eivät ole koko ajan katsomassa keskustelua tämä tilanne tulee jatkumaan.
Valittakaa Vauva - lehden toimitukseen. Tämä on huonoa mainosta sekä palstalle että lehdelle.
Täällä toisille ilkeily oikeutetaan katkeruuden varjolla. Täällä saa kuulemma päästellä höyryjä, koska elämä on kaikilla äideillä yhtä helvettiä. Positiivisuus täällä on naiivia ja tyhmää nuoren teinin kirjoittelua. Mä en voi käsittää miten joku voi elää vuosikymmeniä katkerana. Tässä palstassa on paljon hyvää, mutta leijonaosa on pelkkää negatiivista nillitystä, pikkuasioiden suurentelua ja tahallista väärinymmärtämistä.
T. Naiivi ja tyhmä N25
Mä oon ilkee palstalla koska se musta tooooosi kivaa!! Oikeassa elämässä olen kyllä kiltti ja kohtelias
jaxuhali..tuitui :)