Täälllä tuleva ennustaja! :) kysy mitä vain.
Eli valmistun syksyllä ennustajaksi/selvänäkiäksi joten kysykäää! :)
Kommentit (77)
Minulle on useampi povari sanonut, että saan kolme lasta. Milloin ensimmäine ilmoittaa tulostaan?;)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:01"]Millon koen mun ensirakkauden?
[/quote]
Mietit varmaan että oletko kohdannut sen? Et vielä tänä vuona mutta valoisalta näyttäää
[/quote] en mieti ku oon vasta 15
[/quote]
Ikä ei vaikuta siihen. Terv.ap
[/quote] se vaikuttaa siihen, että mietinkö kohdanneeni jo sen. Mutta kiitos kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:09"]Minulle on useampi povari sanonut, että saan kolme lasta. Milloin ensimmäine ilmoittaa tulostaan?;)
[/quote]
Näitä on nyt liikkeellä :D yks sano etten pääse mihkää kouluun ja pääsin silti ;D joo.. Oha näit..
Osaatko ennustaa pörssikursseja? Ellet, osaatko ennustaa jotain muuta, mitä voisi oikeasti hyödyntää?
Entä osaatko ennustaa menneisyyttä? Osaatko ennustaa, missä vanhempani tapasivat toisensa, ja minä vuonna se oli?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:15"]Osaatko ennustaa pörssikursseja? Ellet, osaatko ennustaa jotain muuta, mitä voisi oikeasti hyödyntää?
Entä osaatko ennustaa menneisyyttä? Osaatko ennustaa, missä vanhempani tapasivat toisensa, ja minä vuonna se oli?
[/quote]
Helppohan se on eilinen sää ennustaa mutta ennustapa huominen ;D
koska tapaamme taas ihanan tummahiuksisen naapurini kanssa joka hymyili minulle tänään rapussa ?
Musta tuntuu että meidän ennustaja ei enää ole täällä :P
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:22"]Selvänäkiä :'DDDd
[/quote]
Ei vaan selvän näkijä
Nää mun fyysiset kivut ja oireet mitä ei lääkärit ole onnistunut selvittämään... Onko vakavaa? Mikä mulla on?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:06"]
Siis missä oppilaitoksessa opiskellaan ennustajaksi?
[/quote]
Yksityisessä ennustajakoulussa. Pääsykokeena on löytää koulu pelkillä näkijän kyvyillää.
-ohis
Miten mun elämä etenee? Mitä näet mulle noin ylipäätään merkittävinä asioina?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:07"]Muutammeko yhteen mieheni kanssa?
[/quote] haluaisin tietää kestääkö tämä suhde
Hei!
Olemme myymässä paritaloamme ja ostamassa ok-taloa. Koska saamme myytyä talomme? Kiitos jo etukäteen. :)
Miltä mun tulevaisuus uudessa koulussa näyttää?