Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoli alkuraskaudessa

Vierailija
09.07.2015 |

Hei,

kertokaas mulle panikoinko turhaan vai onko tässä ihan jotain järkeäkin. Tein vajaa viikko sitten plussa testin ja nyt alkaa huolettamaan oireiden vähyys. Tämä on kolmas raskauteni. Ensimmäisessä kärsin hyperemesis gravidarumista ja toisesta voi kai puhua ihan normaalina raskauspahoinvointina. Tässä kolmannessa mulla ei ole ollut minkäänlaista pahoinvointia. Onko oireet vasta tuloilaan vai oliko tämä nyt tässä? Aikaisemmissa raskauksissa olen kärsinyt niin paljon, että nyt ihan oikeasti pelottaa, että voiko tämä kolmas olla muka näin helppo?

Muilla samanlaisia kokemuksia? Neuvolan varasin tänään ja aika on heinäkuun loppulle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen raskaus on erilainen. Itselläni ei toisessa raskaudessa muita oireita alussa kuin kuukautisten poisjäänti

Vierailija
2/3 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta huolehtia. Mullakin kolmas raskaus ja alussa olin lähes oireeton. Nyt voisin oksentaa koko ajan, karsee olo. Ja olen ihan alkuviikoilla vielä eikä vr-ultra vastannut viikkoja, joten huolta riittää.

Täytyy vaan odotella, että miten tässä käy.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekassa vähä öklöä oloa. Tokassa ei mitään. Nyt tää kolmas on ollut rajua oksentelua. Käyn välillä tiputuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme