Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävi rallissa maksullisissa!

Vierailija
01.08.2015 |

Soitti miltei itkien ja tunnusti näin vahingossa tapahtuneen. Mitä nyt?!?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi mun kaverille. Mies kävi panemassa thaikkua, kaveri hullu antoi anteeksi kun mies sanoi ettei nauttinut :D

Vierailija
2/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:47"]Näin kävi mun kaverille. Mies kävi panemassa thaikkua, kaveri hullu antoi anteeksi kun mies sanoi ettei nauttinut :D
[/quote]
Niin tosiaan, tee siitä entinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi VAHINGOSSA??? MAKSULLISISSA???
"Tää maksaa sit 200 tunti."
"Joo ei se mitää mä maksan kyllä"
"Sori vaimo!! Mä VAHINGOSSA maksoin ja VAHINGOSSA nussin sen kanssa!! Emmä voinu tietää et siin niin kävis!! Anna hei anteeks, tää oli ihan vaan VAHINKO!!!"
"Joo kulta tottakai se oli vahinko, vahingossahan tommosia tapahtuu tosi paljon. Saat anteeks! Rakastan sua, pusipusi ja halihali."

Vierailija
4/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:51"]Kävi VAHINGOSSA??? MAKSULLISISSA???
"Sori vaimo!! Mä VAHINGOSSA maksoin ja VAHINGOSSA nussin sen kanssa!! Emmä voinu tietää et siin niin kävis!! Anna hei anteeks, tää oli ihan vaan VAHINKO!!!"
"Joo kulta tottakai se oli vahinko, vahingossahan tommosia tapahtuu tosi paljon. Saat anteeks! Rakastan sua, pusipusi ja halihali."
[/quote]

Vai kompastuko miehes vahingossa molo pystyssä porton pilluun ja lompakkoki vahingossa lens maaha avonaisena ja portto otti vahingossa rahat?

Vierailija
5/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:51"]Kävi VAHINGOSSA??? MAKSULLISISSA???
[/quote]

Vai kompastuko miehes vahingossa molo pystyssä porton pilluun ja lompakkoki vahingossa lens maaha avonaisena ja portto otti vahingossa rahat?
[/quote]
Todennäköisesti näin kävi.

Vierailija
6/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:51"]Kävi VAHINGOSSA??? MAKSULLISISSA???
[/quote]

[/quote]
Todennäköisesti näin kävi.
[/quote]

Niin mäki vähän veikkaan.

Vierailija
7/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne kun on lapset ja kaikki :( Minä olen aivan murtunut.

Vierailija
8/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siel ees oli "Varokaa huoria!"-kyltti? Nooh... Toivottavasti teil on ifin vakuutus...

Vierailija
9/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudu sillä että raha menee tarpeeseen kovia kokeneelle, vastoin omaa tahtoaan työtä tekevälle alan ammattilaiselle.

Vierailija
10/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä anna enää ilmaiseksi ja kaikki taudit pitää tutkia ensin.

Vierailija
11/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut sitä pillua miehellesi useammin.

Vierailija
12/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun paikka, vakavan sellaisen. Älä tee sokissa hätiköityjä päätöksiä, äläkä varsinkaan av:n huutoäänestyksen perusteella. Toki saat surra ja olla vihainen, mutta kuitenkin rauhoitu ja mieti perheenne kokonaisuutta. Asioilla on tapana järjestyä.

Vierailija
13/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:51"]Kävi VAHINGOSSA??? MAKSULLISISSA???
[/quote]

[/quote]

Tuli vedet silmiin kun niin naurattaa

Vierailija
14/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä maksullisia Jyväskylässä oikein on? Oon asunu täällä ikäni ja käyny rallivkl baareissa, mut ei oo mitään huorapataljoonaa tullu vielä vastaan
..?

Vierailija
15/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkkuotukset, huokaus. Niistä ei ole kuin harmia.

Vierailija
16/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei onneksi ei pahemmin käynyt! Mullakin mies muutama vuosi sitten oli mennyt ralleissa siis ihan kuselle sinne puskaan niin siellä olikin ilmeisesti ollut joku (ulkomaalaistaustainen) nainen haarat auki ja mies sit säikähdyksessään kaatui muna edellä siihen naiseen ja ei päässytpois.. Sit tää nainen vei vielä 300€ lompakosta..
Että kaikkea sitä voi sattua, toi noitten huorien toiminta on kyllä välillä ihan sairasta! Mutta onneksi miehellesi ei käynyt pahemmin.

Vierailija
17/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:19"]Keskustelun paikka, vakavan sellaisen. Älä tee sokissa hätiköityjä päätöksiä, äläkä varsinkaan av:n huutoäänestyksen perusteella. Toki saat surra ja olla vihainen, mutta kuitenkin rauhoitu ja mieti perheenne kokonaisuutta. Asioilla on tapana järjestyä.
[/quote]

Kiitos. Lähden lasten kanssa mummolaan pariksi päiväksi "lomaa viettämään". En puhu heille tilanteen oikeaa laitaa mutta tarvitsen vähän etäisyyttä. Ap

Vierailija
18/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

testeihin ja ei seksiä ennenkuin puhtaat paperit

Vierailija
19/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi itsekin jonkun mukavan miehen kanssa ja tulet fritsu kaulassa kotiin. Sano että nyt ollaan sujut ja tästä ei enää puhuta. Aina pysytään niin, että ollaan sujut, oli kumminpäin vaan. Jos sen kestää niin suhde kestää, jos ei, niin eropaperit vetämään. Pysytään vastamäessä samalla kohtaa.

Vierailija
20/28 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:10"]

Olisit antanut sitä pillua miehellesi useammin.

[/quote]

Noudata tuota ohjetta ja ala tienaamaan. Kunhan ukon taudit on tutkittu, vaikka vähän hankaloittaa, jos et arestissa pidä jatkossa. Voi näetsen kompastua aina uudestaan, uudestaan, uudestaan... No ymmärrät varmasti pointtini.

Mutta ihana mies sinulla, itkien tulee tunnustamaan huoraamisensa, sellainen velikulta. 

Ai niin, mutta voi minua tyhmyriä, provohan tämä olikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan