Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia (älä avaa ketjua, jos otsikko ärsyttää sinua)

Vierailija
18.06.2026 |

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten Hinge, Tinder jne:

1. Kun olet deittiapissa, niin tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa? Tuntuuko, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinä saat VALITA heistä ihan kenet vaan?

2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi upeat sinkkunaiset kilpailevat huomiostasi ja tyrkyttävät itseään sinulle? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa menisi treffeille?

3. Entä jos olet muutaman kerran tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin herkästi mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän?"

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun aikaa olin Tinderissä eikä todellakaan tullut tunnetta että siellä olisi valtavat valinnanvarat. Kertaakaan en päässyt treffeille kun oli ihmeellistä kikkailua niillä muutamallakin että peruttiin viimetingassa sovittuja treffejä.

Vierailija
2/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 miehen kanssa. Heistä reilu 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kk tapailun jälkeen. Ja se 1/3, jolle minä annoin pakit, osa oli sellaisia, ettei he edes olleet minusta kiinnostuneita parisuhdemielessä. Eli näin ollen tulee mieleen, että onko näillä miehillä sitten niin valtavasti kysyntää, että he tohtivat antaa minulle pakit noinkin matalalla kynnyksellä? Koska jos sä pääset vain harvoin treffeille, niin luulisi, että sä edes yrittäisit tutustua siihen naiseen etkä heti anna pakkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun aikaa olin Tinderissä eikä todellakaan tullut tunnetta että siellä olisi valtavat valinnanvarat. Kertaakaan en päässyt treffeille kun oli ihmeellistä kikkailua niillä muutamallakin että peruttiin viimetingassa sovittuja treffejä.

Tämä on jännä, miten yleistä tuntuu olevan tämä treffien peruminen viime tingassa. Minulla on vain kahdesti peruttu treffit viime tingassa ilman mitään painavaa syytä. Itse kerran peruin lounastreffit aamulla, koska minulla oli yöllä noussut korkea kuume eikä minulla ollut muuta mahdollisuutta kuin siirtää ne treffit.

Vierailija
4/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja vielä kerran ei. Kahden ensimmäisen kanssa treffit eivät johtaneet kahvikupillista pidemmälle. Kolmannen kanssa synkkasi ja seurustelimme useamman kuukauden.

Ps. Deittisovellutuksissa on tutkimusten mukaan moninkertainen määrä miehiä verrattuna naisiin.

Vierailija
5/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asutko sitten jollain pienellä paikkakunnalla, jossa asuu vain vähän ikäisiäsi sinkkunaisia?

sekin on jännä, kun jotkut väittävät, etteivät sen takia löydä kumppania, kuin heillä on alaikäisiä lapsia. Moni seurustelee mielellään sinkkuäidin/-isän kanssa.

Vierailija
6/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun profiilissa lukee: nuoruus ei mene hukkaan kun tekee paljon töitä. Välttyy monilta sydänsuruilta.

Vierailija
7/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neljä vuotta tinderissä ja sitä käytin. Lopputulos oli että sen neljän vuoden aikana sain yhteensä kolme matchiä ja niistä yksi ainoa vastasi viesteihin ja kun keskustelimme niin tämä nainen paljasti oli siellä muokatuilla kuvilla joilla se peitti reilun ylipainon ja valehteli ettei muka ollut lapsia kun todellisuudessa oli kolme lasta kolmelle miehelle. Viimeinen niitti joka johti minun osalta matchin poistamiseen oli se kun tämä nainen sanoi että kärsii useammasta mieleterveysongelmasta ja on vähän väliä suljetulla osastolla

Vierailija
8/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asutko sitten jollain pienellä paikkakunnalla, jossa asuu vain vähän ikäisiäsi sinkkunaisia?

sekin on jännä, kun jotkut väittävät, etteivät sen takia löydä kumppania, kuin heillä on alaikäisiä lapsia. Moni seurustelee mielellään sinkkuäidin/-isän kanssa.

Kyllä, mutta vaikka hain suht isolta 50km alueelta niin että naisia kyllä oli, niin eipä ketään oikeasti näyttänyt kiinnostavan ja tuli tunne että sitä Tinderiä pidetään vain jonain ihme pelinä jota on kiva välillä näpytellä tekemättä mitään konkreettista. Eräällekin ehdotin jäätelötreffejä ja kas kummaa kun heti pian olikin seuraavana viikonloppuna löytynyt joku mies jostain riennoista ja oli poistumassa koko palvelusta. En tiedä poistuiko oikeasti kun en jäänyt kyttäämään, mutta sattuipa taas sopivasti. Mieleen jäi myös tapaus jonka kanssa yritin useampiakin treffejä mutta joka kerralle löytyi joku peruutussyy ja näytti tykkäävän vaan pelkästä viestittelystä.

Vierailija
9/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen niitä, jotka ovat kiinnostuneet minusta, ei siinä sen kummempaa. 
Parhaimpia deittailem pidempään.

Kaikkia en tietenkään saa. 
Jos olen 8 voin päästä treffeille ysin kanssa ja tuurilla kerran pari panemaan. Kymppejä ei taida tinderissä ollakaan.

Vierailija
10/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 miehen kanssa. Heistä reilu 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kk tapailun jälkeen. Ja se 1/3, jolle minä annoin pakit, osa oli sellaisia, ettei he edes olleet minusta kiinnostuneita parisuhdemielessä. Eli näin ollen tulee mieleen, että onko näillä miehillä sitten niin valtavasti kysyntää, että he tohtivat antaa minulle pakit noinkin matalalla kynnyksellä? Koska jos sä pääset vain harvoin treffeille, niin luulisi, että sä edes yrittäisit tutustua siihen naiseen etkä heti anna pakkeja.

Jos minua ensimmäistä vastaajaa tarkoitat niin olipa ihmeellinen hyökkäävä asenne, ikään kuin minä olisin sinulle pakit antanut? 

Vierailija
11/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minua ensimmäistä vastaajaa tarkoitat niin olipa ihmeellinen hyökkäävä asenne, ikään kuin minä olisin sinulle pakit antanut? 

Palstalla on näitä pipipäitä, myös naisissa.

Vierailija
12/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panen niitä, jotka ovat kiinnostuneet minusta, ei siinä sen kummempaa. 
Parhaimpia deittailem pidempään.

Kaikkia en tietenkään saa. 
Jos olen 8 voin päästä treffeille ysin kanssa ja tuurilla kerran pari panemaan. Kymppejä ei taida tinderissä ollakaan.

Ne on kuntosalilla kaikki. 

Vierailija
13/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja vielä kerran ei. Kahden ensimmäisen kanssa treffit eivät johtaneet kahvikupillista pidemmälle. Kolmannen kanssa synkkasi ja seurustelimme useamman kuukauden.

Ps. Deittisovellutuksissa on tutkimusten mukaan moninkertainen määrä miehiä verrattuna naisiin.

Se on ihan sama, mitä tälle idarille vastaa. Hän ei ole täysissä järjissä, eikä pysty käsittelemään sitä tosiasaa, että ei kelpaa miehille. 

Vierailija
14/14 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi