Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miksi teette lapsia kun isyys ei kiinnosta?

Vierailija
01.08.2015 |

Tänäänkin joku mies ehti jo valittaa kuinka töiden jälkeen pitäisi vielä siivota ja olla lasten kanssa. Niin, mitä sitten kuvittelit että elämä tulisi olemaan? Miksi valitsette isyyden kun ette sitä kuitenkaan kestä loppujen lopuksi? Oletteko todella niin tyhmiä???

Kommentit (188)

Vierailija
81/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"]

Kyllä me ollaan sovittu avovaimon kanssa, että kotona ollessaan hän hoitaa pian syntyvän lapsemme sekä kodin siivouksen kun minä käyn töissä 8-10h päivässä.

[/quote]

Sua odottaa melkoinen pommi... :D

Vierailija
82/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:49"]

Tänäänkin joku mies ehti jo valittaa kuinka töiden jälkeen pitäisi vielä siivota ja olla lasten kanssa. Niin, mitä sitten kuvittelit että elämä tulisi olemaan? Miksi valitsette isyyden kun ette sitä kuitenkaan kestä loppujen lopuksi? Oletteko todella niin tyhmiä???

[/quote]

Niin, tarkoitat siis ketjua jossa nainen laittaa joka arki-ilta hanskat tiskiin miehen tultua töistä, eikä enää itse hoida mitään kun mies on tullut kotiin, koska "ansaitsee vapaata"? Ja tuo mies kyseli aivan aiheellisesti milloinkas hänellä olisi sitten vapaata niin kuin vaimolla on, kun hän on koko ajan joko töissä tai vastuussa kodista ja lapsista. Kamala kun se mies oli niin tyhmä?

[/quote]

Jonkunhan ne on pakko hoitaa. Kyllä jokainen normaaliälyinen mies tietää, että joskus asiat voivat mennä niin ettei vapaa-aikaa ole kun lapset on tehty. Kun tähän vielä yhdistetään toimimaton parisuhde ja kyvyttömyys kommunikointiin, niin soppa on valmis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"]Kyllä me ollaan sovittu avovaimon kanssa, että kotona ollessaan hän hoitaa pian syntyvän lapsemme sekä kodin siivouksen kun minä käyn töissä 8-10h päivässä.
[/quote]

Niin ja halusin saada lapsen perilliseksi.

T. Mies 28, vauva syntyy lokakuussa

Vierailija
84/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Mukavahan se on ajatella, että sitten mä voi joskus töissä näyttää kavereille lasten kuvia ja kertoa miten potkimme palloa/kävimme kalassa/opetin lasta ajamaan polkupyörällä. 

Jos vaimo on lapsirakas ja lapsia haluava, voi luottaa hänen kuitenkin huolehtivan lasten kaikista tarpeista. Riittää, että mä käyn töissä ja leikin lasten kanssa - jos kerkeän. On se kivaa, kun meistä tulee pian perhe!

Vierailija
85/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"]Kyllä me ollaan sovittu avovaimon kanssa, että kotona ollessaan hän hoitaa pian syntyvän lapsemme sekä kodin siivouksen kun minä käyn töissä 8-10h päivässä. [/quote] Niin ja halusin saada lapsen perilliseksi. T. Mies 28, vauva syntyy lokakuussa

[/quote]

No, tulet yllättymään miten asiat menevät. 

Vierailija
86/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"]

Kyllä me ollaan sovittu avovaimon kanssa, että kotona ollessaan hän hoitaa pian syntyvän lapsemme sekä kodin siivouksen kun minä käyn töissä 8-10h päivässä.

[/quote]

Sua odottaa melkoinen pommi... :D
[/quote]

Mitenkähän niin? Jos ei eukolle kelpaa niin en mä ala hyysäämään niitä, käsken muuttaa pois sit lapsinensa. Tietää kyl tämän, taitaa se pommi pudota sit eukolle jos kuvitteli että asiat muuttuu ku vauva syntyy. Onneks se on fiksu, ei kuvittele noin vaan tietää että on sen tehtävä huolehtia kodista ja perheestä. Eli myös mun tarpeista.

Mies28

Vierailija
87/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:55"] Lapsia tehdään vaikka koska vaimo niin toivoo. Vaimo on hyvä ja rakas ja toki saa lapsensa. [/quote] Se lapsi on myös sinun. Koska aiot ottaa vastuun omista teoistasi? Etkö osaa ajatella itse itsesi puolesta? [/quote] Tottakai valinnoista kannetaan vastuu ja lapset ovat omia! Niinhän ap kirjoittikin.

[/quote]

Lapsia tehdään kun niitä ITSE halutaan. 
[/quote]
Oikeassa elämässä nämä ovat usein kompromisseja. Tehdään lapsia alle 40v vaikka ei vielä haluttaisi, tehdään lapsia koska puoliso toivoo niitä niin kovasti vaikka itselle ei olisi niin väliä jne. Toisaalta jotkut eivät saa lapsia vaikka haluaisivat. Kyse ei todellakaan ole puhtaasti omasta tahdosta.

Vierailija
88/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:46"]

Miksi ei? Mukavahan se on ajatella, että sitten mä voi joskus töissä näyttää kavereille lasten kuvia ja kertoa miten potkimme palloa/kävimme kalassa/opetin lasta ajamaan polkupyörällä. 

Jos vaimo on lapsirakas ja lapsia haluava, voi luottaa hänen kuitenkin huolehtivan lasten kaikista tarpeista. Riittää, että mä käyn töissä ja leikin lasten kanssa - jos kerkeän. On se kivaa, kun meistä tulee pian perhe!

[/quote]

Eli siis, kuka voi väittää, ettei isyys kiinnosta?

Siis todellakin kiinnostaa. Ainoa, mikä ei kiinnosta on ne lasten tarpeet tai lasten hoito.

Vierailija
89/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"] Kyllä me ollaan sovittu avovaimon kanssa, että kotona ollessaan hän hoitaa pian syntyvän lapsemme sekä kodin siivouksen kun minä käyn töissä 8-10h päivässä. [/quote] Sua odottaa melkoinen pommi... :D [/quote] Mitenkähän niin? Jos ei eukolle kelpaa niin en mä ala hyysäämään niitä, käsken muuttaa pois sit lapsinensa. Tietää kyl tämän, taitaa se pommi pudota sit eukolle jos kuvitteli että asiat muuttuu ku vauva syntyy. Onneks se on fiksu, ei kuvittele noin vaan tietää että on sen tehtävä huolehtia kodista ja perheestä. Eli myös mun tarpeista. Mies28

[/quote]

Eli sua kiinnostaa tulla isäksi, isyys, mutta ei lasten tarpeet tai lastenhoito.

Vierailija
90/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:49"]

[/quote]

Siis todellakin kiinnostaa. Ainoa, mikä ei kiinnosta on ne lasten tarpeet tai lasten hoito.

[/quote]

Isyys on lasten tarpeiden tyydyttämistä,

Vierailija
91/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Isyys on kylläkin sitä, että on siittänyt lapsia eikä (vielä, toivottavasti ei koskaan) hylännyt heitä. Hyvä isyys on sitten jo enemmän, eli mm. lasten tarpeista välittämistä. Isyyteen sitä ei vielä tarvita.

Vierailija
92/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyys on hoivaamista.

Vierailija
93/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:55"]

Lapsia tehdään vaikka koska vaimo niin toivoo. Vaimo on hyvä ja rakas ja toki saa lapsensa.

[/quote]

vain lampun henki tekee näin. Kaapin hyllylle joutaa tällaiset. kiertäkää miehet kaukaa naiset joiden nimi on neitsyt Maria niin ei tule yllätyksiä teillekkään.

Vierailija
94/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"] Kyllä me ollaan sovittu avovaimon kanssa, että kotona ollessaan hän hoitaa pian syntyvän lapsemme sekä kodin siivouksen kun minä käyn töissä 8-10h päivässä. [/quote] Sua odottaa melkoinen pommi... :D [/quote] Mitenkähän niin? Jos ei eukolle kelpaa niin en mä ala hyysäämään niitä, käsken muuttaa pois sit lapsinensa. Tietää kyl tämän, taitaa se pommi pudota sit eukolle jos kuvitteli että asiat muuttuu ku vauva syntyy. Onneks se on fiksu, ei kuvittele noin vaan tietää että on sen tehtävä huolehtia kodista ja perheestä. Eli myös mun tarpeista. Mies28

[/quote]

Eli sua kiinnostaa tulla isäksi, isyys, mutta ei lasten tarpeet tai lastenhoito.
[/quote]

Kyllä hoidan lasta silloin kun itse niin tahdon että pääsee eukko vaikka rauhassa kauppaan tai ystävälle kahville mutta ei mua velvoiteta tekemään mitään. Mä olen se joka rahat tuo tiskiin, että eukko saa käydä kaupassa ja ostaa mitä tarvitaan, tää on se työnjako. Huvikseen oon jopa tiskannu ja laitan ruokaa vaikka eukko ei käy töissä nytkään. Ihan omasta halusta ilahduttanut ja tehty yhdessä sitten muuta kivaa. Mies28

Vierailija
95/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Isyys on kylläkin sitä, että on siittänyt lapsia eikä (vielä, toivottavasti ei koskaan) hylännyt heitä. Hyvä isyys on sitten jo enemmän, eli mm. lasten tarpeista välittämistä. Isyyteen sitä ei vielä tarvita.

[/quote]

Ja samoin ajattelen äitiydestä. 

Vierailija
96/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Isyys on lapsista huolehtimista, hoivaamista jne. Se on velvollisuus. 

Vierailija
97/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei vain voi tulla tahtomattaan äidiksi, mies voi tulla tahtomattaan isäksi. Siinä ero.

Vierailija
98/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Isyys on lapsista huolehtimista, hoivaamista jne. Se on velvollisuus. 

[/quote]

Ei isyyteen kuulu mitään velvollisuuksia. Lapset voi jättää ilman laillisia sanktiota vaikka yhteiskunnan hoidettavaksi. Taikka vaimon. 

Vierailija
99/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei vain voi tulla tahtomattaan äidiksi, mies voi tulla tahtomattaan isäksi. Siinä ero.

[/quote]

Ei voi tulla. Mies voi ehkäistä kondomilla  ja steriloida itsensä myöhemmällä iällä.

Vierailija
100/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:59"]

[/quote]

Ei voi tulla. Mies voi ehkäistä kondomilla  ja steriloida itsensä myöhemmällä iällä.

[/quote]

Tai jopa pidättäytyä seksistä. Seksin puutteeseen ei kuole eikä seksi ole ihmisoikeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi