Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Miksi teette lapsia kun isyys ei kiinnosta?

Vierailija
01.08.2015 |

Tänäänkin joku mies ehti jo valittaa kuinka töiden jälkeen pitäisi vielä siivota ja olla lasten kanssa. Niin, mitä sitten kuvittelit että elämä tulisi olemaan? Miksi valitsette isyyden kun ette sitä kuitenkaan kestä loppujen lopuksi? Oletteko todella niin tyhmiä???

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:46"]

Miksi ei? Mukavahan se on ajatella, että sitten mä voi joskus töissä näyttää kavereille lasten kuvia ja kertoa miten potkimme palloa/kävimme kalassa/opetin lasta ajamaan polkupyörällä. 

Jos vaimo on lapsirakas ja lapsia haluava, voi luottaa hänen kuitenkin huolehtivan lasten kaikista tarpeista. Riittää, että mä käyn töissä ja leikin lasten kanssa - jos kerkeän. On se kivaa, kun meistä tulee pian perhe!

[/quote]

Eli siis, kuka voi väittää, ettei isyys kiinnosta?

Siis todellakin kiinnostaa. Ainoa, mikä ei kiinnosta on ne lasten tarpeet tai lasten hoito.

[/quote]

Isyys on lasten tarpeiden tyydyttämistä,

[/quote]

Isyys on kylläkin sitä, että on siittänyt lapsia eikä (vielä, toivottavasti ei koskaan) hylännyt heitä. Hyvä isyys on sitten jo enemmän, eli mm. lasten tarpeista välittämistä. Isyyteen sitä ei vielä tarvita.

[/quote]

Isyys on lapsista huolehtimista, hoivaamista jne. Se on velvollisuus. 

[/quote]

Ei isyyteen kuulu mitään velvollisuuksia. Lapset voi jättää ilman laillisia sanktiota vaikka yhteiskunnan hoidettavaksi. Taikka vaimon. 

[/quote]

Puhut nyt siittäjästä. Isyys on vanhemmuutta ja isällä on lain mukasn sekä oikeuksia että velvollisuuksia.

Vierailija
102/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei vain voi tulla tahtomattaan äidiksi, mies voi tulla tahtomattaan isäksi. Siinä ero.

[/quote]

Ei voi tulla. Mies voi ehkäistä kondomilla  ja steriloida itsensä myöhemmällä iällä.

[/quote]

Voi tulla. Kondomi voi pettää ja harva mies on steriloinut itseään. Ei se silti tarkoita, että seksiä harrastaessaan he haluavat tulla isäksi. Toki heistä voi tulla isä, mutta ei heidän tarvitse haluta sitä, he voivat päinvastoin haluta pysyä lapsettomina. Ei halu harrastaa seksiä ja halu vanhemmuuteen mitenkään korreloi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:02"]

Nainen ei vain voi tulla tahtomattaan äidiksi, mies voi tulla tahtomattaan isäksi. Siinä ero.

[/quote]

Ei voi tulla. Mies voi ehkäistä kondomilla  ja steriloida itsensä myöhemmällä iällä.

[/quote]

Voi tulla. Kondomi voi pettää ja harva mies on steriloinut itseään. Ei se silti tarkoita, että seksiä harrastaessaan he haluavat tulla isäksi. Toki heistä voi tulla isä, mutta ei heidän tarvitse haluta sitä, he voivat päinvastoin haluta pysyä lapsettomina. Ei halu harrastaa seksiä ja halu vanhemmuuteen mitenkään korreloi.

[/quote]

Kondomi pettää vain erittäin, erittäin harvoin oikein käytettynä. Jos mies ei todellakaan halua lapsia, hän steriloi itsensä. On aivanturha ruikuttaa siitä, että joutuisi tahtomattaan isäksi. 

Vierailija
104/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:55"] Lapsia tehdään vaikka koska vaimo niin toivoo. Vaimo on hyvä ja rakas ja toki saa lapsensa. [/quote] Se lapsi on myös sinun. Koska aiot ottaa vastuun omista teoistasi? Etkö osaa ajatella itse itsesi puolesta? [/quote] Tottakai valinnoista kannetaan vastuu ja lapset ovat omia! Niinhän ap kirjoittikin.

[/quote]

Lapsia tehdään kun niitä ITSE halutaan. 
[/quote]
Oikeassa elämässä nämä ovat usein kompromisseja. Tehdään lapsia alle 40v vaikka ei vielä haluttaisi, tehdään lapsia koska puoliso toivoo niitä niin kovasti vaikka itselle ei olisi niin väliä jne. Toisaalta jotkut eivät saa lapsia vaikka haluaisivat. Kyse ei todellakaan ole puhtaasti omasta tahdosta.
[/quote]

Eikö pitäisi jo tapailun alkuvaiheessa tehdä selväksi ettei halua lapsia? Kun löytyy niitäkin naisia jotka eivät myöskään halua, niin alkaisi sitten suhteeseen sellaisen kanssa.

Vierailija
105/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:46"]

Miksi ei? Mukavahan se on ajatella, että sitten mä voi joskus töissä näyttää kavereille lasten kuvia ja kertoa miten potkimme palloa/kävimme kalassa/opetin lasta ajamaan polkupyörällä. 

Jos vaimo on lapsirakas ja lapsia haluava, voi luottaa hänen kuitenkin huolehtivan lasten kaikista tarpeista. Riittää, että mä käyn töissä ja leikin lasten kanssa - jos kerkeän. On se kivaa, kun meistä tulee pian perhe!

[/quote]

Eli siis, kuka voi väittää, ettei isyys kiinnosta?

Siis todellakin kiinnostaa. Ainoa, mikä ei kiinnosta on ne lasten tarpeet tai lasten hoito.

[/quote]

Isyys on lasten tarpeiden tyydyttämistä,

[/quote]

Isyys on kylläkin sitä, että on siittänyt lapsia eikä (vielä, toivottavasti ei koskaan) hylännyt heitä. Hyvä isyys on sitten jo enemmän, eli mm. lasten tarpeista välittämistä. Isyyteen sitä ei vielä tarvita.

[/quote]

Isyys on lapsista huolehtimista, hoivaamista jne. Se on velvollisuus. 

[/quote]

Ei isyyteen kuulu mitään velvollisuuksia. Lapset voi jättää ilman laillisia sanktiota vaikka yhteiskunnan hoidettavaksi. Taikka vaimon. 

[/quote]

Puhut nyt siittäjästä. Isyys on vanhemmuutta ja isällä on lain mukasn sekä oikeuksia että velvollisuuksia.

[/quote]

Ei kai isällä ja siittäjällä ole lain edessä mitenkään erilaiset oikeudet (jos unohdamme lapsettomuushoidot luovutetuilla sukusoluilla)? Ainoa velvollisuus on maksaa elarit, ei muita velvollisuuksia. 

Jos nainen kysyy mieheltä haluaako tämä isäksi niin se ei TODELLAKAAN vielä kerro mitään siitä, mitä velvollisuuksia mies aikoo hoitaa. Isänä on ihan jees, maksan sitten elarit, jos alat hankalaksi, vaimo, voi isäksi haluava ajatella. Voi toki olla vastuuntuntoinenkin, mutta sitä ei vielä kerro se, että miehelle "sopii tulla isäksi".

Vierailija
106/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niin on opetettu että sukua pitää jatkaa. Ja koska miehen perilliset on tärkeämpiä kuin naisen. Tyttölapset on toki hukkaa koska eivät jatka miehen suvun nimeä, joka on tärkein asia.

Vierailija
107/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vinku, vonku ja manku lasta pari vuotta. Itse sanoin, että eipä minulla tässä mikään kiire ole, kun olen niin paljon nuorempi.

Halusin itsekin lasta, joten suostuin vähän aiemmin kuin olisin itse toivonut. Tämä oli näitä kompromisseja parisuhteessa, eikä ollut mikään nuoren elämäni uhraus, kun oli vakityö ym.

Vannotin miestä osallistumaan lapsen hoitoon jo ennen raskauden yritystä ja ehdotin kirjallista lupausta, että hän osallistuu, koska on luonteeltaan laiskanpuoleinen vetelys, eikä sellaisiin voi luottaa. Jostain syystä hän sai minun puhuttua unohtamaan tämän ehdottamani sopimuksen (miksiköhän? Heh heh) ja kuinkas ollakaan, kun vauva saapui taloon, niin mies ei osallistunut enää yhtään mihinkään. Ei kotitöihin, ei lapsenhoitoon, vain omat jutut kiinnostivat.

Alkoi vissiin kaduttamaan, kun ei se oma jälkeläinen ollutkaan mikään herran terttu, vaan pieni johtaja, jonka pillin mukaan olisi pitänyt pomppia.

Jostain todella omituisesta syystä katselen edelleen tuota krapulaista paskakasaa, joka viime yönäkin ilmaantui 4.30 kotiin.

Ei sitä kyllä paljon isyys kiinnosta, paitsi silloin se näyttää olevan ihan ok, kun lapsi touhuaa yksinään ja on hiljaa.

Että miehet, miksi sen lisäksi tarvitsee valehdella, että HALUAA lapsen, jos ei ole mitään kiinnostusta sen hoitoon eikä perhe-elämään muutenkaan? Kyllä mä ymmärrän miesparkoja, jotka on vasten tahtoaan/puolisoa miellyttääkseen tullut isäksi, mutta tää mun vetelys on jo ihan omaa luokkaansa.

Vierailija
108/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kondomi pettää vain erittäin, erittäin harvoin oikein käytettynä. Jos mies ei todellakaan halua lapsia, hän steriloi itsensä. On aivanturha ruikuttaa siitä, että joutuisi tahtomattaan isäksi. 

[/quote]

Kuka sanoi, että siitä nyt ruikutetaan? Lue aloitus. Miehen tarvitsee vain maksaa elarit, siinä vastaus aloitukseen.

Vierailija
109/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:57"]Nainen ei vain voi tulla tahtomattaan äidiksi, mies voi tulla tahtomattaan isäksi. Siinä ero.
[/quote]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei, mutta miehen(kin) velvollisuus on huolehtia ettei tule tahtomattaan isäksi.

Vierailija
110/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:07"]Mun mies vinku, vonku ja manku lasta pari vuotta. Itse sanoin, että eipä minulla tässä mikään kiire ole, kun olen niin paljon nuorempi.

Halusin itsekin lasta, joten suostuin vähän aiemmin kuin olisin itse toivonut. Tämä oli näitä kompromisseja parisuhteessa, eikä ollut mikään nuoren elämäni uhraus, kun oli vakityö ym.

Vannotin miestä osallistumaan lapsen hoitoon jo ennen raskauden yritystä ja ehdotin kirjallista lupausta, että hän osallistuu, koska on luonteeltaan laiskanpuoleinen vetelys, eikä sellaisiin voi luottaa. Jostain syystä hän sai minun puhuttua unohtamaan tämän ehdottamani sopimuksen (miksiköhän? Heh heh) ja kuinkas ollakaan, kun vauva saapui taloon, niin mies ei osallistunut enää yhtään mihinkään. Ei kotitöihin, ei lapsenhoitoon, vain omat jutut kiinnostivat.

Alkoi vissiin kaduttamaan, kun ei se oma jälkeläinen ollutkaan mikään herran terttu, vaan pieni johtaja, jonka pillin mukaan olisi pitänyt pomppia.

Jostain todella omituisesta syystä katselen edelleen tuota krapulaista paskakasaa, joka viime yönäkin ilmaantui 4.30 kotiin.

Ei sitä kyllä paljon isyys kiinnosta, paitsi silloin se näyttää olevan ihan ok, kun lapsi touhuaa yksinään ja on hiljaa.

Että miehet, miksi sen lisäksi tarvitsee valehdella, että HALUAA lapsen, jos ei ole mitään kiinnostusta sen hoitoon eikä perhe-elämään muutenkaan? Kyllä mä ymmärrän miesparkoja, jotka on vasten tahtoaan/puolisoa miellyttääkseen tullut isäksi, mutta tää mun vetelys on jo ihan omaa luokkaansa.
[/quote]

Iteppä teit lapsen hänelle.
Mies28

Vierailija
111/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:07"]

Mun mies vinku, vonku ja manku lasta pari vuotta. Itse sanoin, että eipä minulla tässä mikään kiire ole, kun olen niin paljon nuorempi. Halusin itsekin lasta, joten suostuin vähän aiemmin kuin olisin itse toivonut. Tämä oli näitä kompromisseja parisuhteessa, eikä ollut mikään nuoren elämäni uhraus, kun oli vakityö ym. Vannotin miestä osallistumaan lapsen hoitoon jo ennen raskauden yritystä ja ehdotin kirjallista lupausta, että hän osallistuu, koska on luonteeltaan laiskanpuoleinen vetelys, eikä sellaisiin voi luottaa. Jostain syystä hän sai minun puhuttua unohtamaan tämän ehdottamani sopimuksen (miksiköhän? Heh heh) ja kuinkas ollakaan, kun vauva saapui taloon, niin mies ei osallistunut enää yhtään mihinkään. Ei kotitöihin, ei lapsenhoitoon, vain omat jutut kiinnostivat. Alkoi vissiin kaduttamaan, kun ei se oma jälkeläinen ollutkaan mikään herran terttu, vaan pieni johtaja, jonka pillin mukaan olisi pitänyt pomppia. Jostain todella omituisesta syystä katselen edelleen tuota krapulaista paskakasaa, joka viime yönäkin ilmaantui 4.30 kotiin. Ei sitä kyllä paljon isyys kiinnosta, paitsi silloin se näyttää olevan ihan ok, kun lapsi touhuaa yksinään ja on hiljaa. Että miehet, miksi sen lisäksi tarvitsee valehdella, että HALUAA lapsen, jos ei ole mitään kiinnostusta sen hoitoon eikä perhe-elämään muutenkaan? Kyllä mä ymmärrän miesparkoja, jotka on vasten tahtoaan/puolisoa miellyttääkseen tullut isäksi, mutta tää mun vetelys on jo ihan omaa luokkaansa.

[/quote]

Ymmärrän kyllä harmisi. Itsellä on niin vähän voimavaroja äitiyteen, että adjektiivi laiskanpulskea vetelys olisi ollut nou-nou. En tosin ollut edes varma, haluanko lapsia, joten jos mies ois ollut sellainen, etten usko hänestä olevan varmasti hyväksi isäksi niin olisin voinut jäädä lapsettomaksikin. Meilläkin mies toi esiin halunsa lapseen uudestaan ja uudestaa, ei kylläkään painostaen. Hänelle olis käynyt lapsettomuuskin. Mutta sit mä itse innostuin. Nykyään mies hoitaa lapset ja kodin (jos sitä nyt ei oikein kylläkään...), mä käyn töissä. Voi se niinkin päin mennnä.

Vierailija
112/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:57"]Nainen ei vain voi tulla tahtomattaan äidiksi, mies voi tulla tahtomattaan isäksi. Siinä ero.
[/quote]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei, mutta miehen(kin) velvollisuus on huolehtia ettei tule tahtomattaan isäksi.
[/quote]

Kuule moniki nainen huijaa itsensä raskaaksi, parisuhteessa ainaki. Miks naisen ei tarvitse olla aina järkevä vaan voi ajautua vaistojen vietäväksi mutta jos mies ajautuu vaistojen vietäväksi niin se on vaan huono tä luuseri?

Mies28

Vierailija
113/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:57"]Nainen ei vain voi tulla tahtomattaan äidiksi, mies voi tulla tahtomattaan isäksi. Siinä ero. [/quote] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:59"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:57"] Nainen ei vain voi tulla tahtomattaan äidiksi, mies voi tulla tahtomattaan isäksi. Siinä ero. [/quote] Ei voi tulla. Mies voi ehkäistä kondomilla  ja steriloida itsensä myöhemmällä iällä. [/quote] Voi tulla. Kondomi voi pettää ja harva mies on steriloinut itseään. Ei se silti tarkoita, että seksiä harrastaessaan he haluavat tulla isäksi. Toki heistä voi tulla isä, mutta ei heidän tarvitse haluta sitä, he voivat päinvastoin haluta pysyä lapsettomina. Ei halu harrastaa seksiä ja halu vanhemmuuteen mitenkään korreloi. [/quote] Ei, mutta miehen(kin) velvollisuus on huolehtia ettei tule tahtomattaan isäksi.

[/quote]

Joo joo, mutta jos ehkäisy pettää, niin nainen voi päättää tuleeko äidiksi, mies ei voi päättää, tuleeko isäksi. Näin karkeasti sanottuna. 

Vierailija
114/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat valintoja, joita mies ei pääse tekemään. Hän vain elää lopputuloksen kanssa. Mies kertoi vaimolleen jo suhteen alussa, ettei halua lapsia eikä tule koskaan haluamaan niitä. Naimisiin mentiin, koska nainen halusi ja koska miehen sukulaiset tuntuivat sitä odottavan. Ehkäisymuodoksi sovittiin yhdessä yhdistelmäpillerit. Hupsis, nainen tuli raskaaksi ja kieltäytyi abortista. Miehestä tuli tahtomattaan isä.

Ette usko että tämä on mahdollista, mutta kyllä se on. Ette varmaan usko myöskään jatkoa:

Mies painiskeli asian kanssa koko raskauden ajan, ja lapsen syntymään mennessä hyväksyi ajatuksen, että hänestä tulisi isä. Hänestä tulikin millä tahansa mittarilla hyvä ja huolehtiva isä. Tämä ei kuitenkaan äidille kelvannut: kun lapsi kiinnittyi isään, äidistä kuoriutui mustasukkainen marttyyri, joka tunsi itsensä syrjäytetyksi perheessä. Seurasi hirveitä riitoja, joissa äiti kävi isään käsiksi ja lopulta lähti lapsen kanssa kotoa. Tämä lapsi on minun, sinä et edes halunnut sitä, etkä tule sitä koskaan saamaan, uhosi äiti, ja pani avioeron vireille.

Vierailija
115/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on kiinnostanut jo kauan se että miksi miehet hankkii lapsia kun tosi moni ei niistä oikeasti välitä eikä viitsi hoitaa. Jos tulee ero niin todella moni ei välitä tavata lapsiaan enää jne. Jos nyt unohdetaan vahingot ja naisten huijaukset( oikeasti niitä ei niin paljoa ole) niin kunnon vastauksia, miksi?

Vierailija
116/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehen pitäisi steriloida itsensä vain koska ei tahdo sillä hetkellä lapsia vaan vasta myöhemmin??

Vierailija
117/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/haku/hakualue/forum?q=pillerit+petti

Tässäpä mammojen omat keskustelut av-palstalla aiheesta pillerit petti.

Muistakaa miehet, että suomalaisen naisen sanaan ei todellakaan voi luottaa.

Vierailija
118/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"] Kyllä me ollaan sovittu avovaimon kanssa, että kotona ollessaan hän hoitaa pian syntyvän lapsemme sekä kodin siivouksen kun minä käyn töissä 8-10h päivässä. [/quote] Sua odottaa melkoinen pommi... :D [/quote] Mitenkähän niin? Jos ei eukolle kelpaa niin en mä ala hyysäämään niitä, käsken muuttaa pois sit lapsinensa. Tietää kyl tämän, taitaa se pommi pudota sit eukolle jos kuvitteli että asiat muuttuu ku vauva syntyy. Onneks se on fiksu, ei kuvittele noin vaan tietää että on sen tehtävä huolehtia kodista ja perheestä. Eli myös mun tarpeista. Mies28 [/quote]  Eli sua kiinnostaa tulla isäksi, isyys, mutta ei lasten tarpeet tai lastenhoito. [/quote] Kyllä hoidan lasta silloin kun itse niin tahdon että pääsee eukko vaikka rauhassa kauppaan tai ystävälle kahville mutta ei mua velvoiteta tekemään mitään. Mä olen se joka rahat tuo tiskiin, että eukko saa käydä kaupassa ja ostaa mitä tarvitaan, tää on se työnjako. Huvikseen oon jopa tiskannu ja laitan ruokaa vaikka eukko ei käy töissä nytkään. Ihan omasta halusta ilahduttanut ja tehty yhdessä sitten muuta kivaa. Mies28

[/quote]

Niin, eli ei kiinnosta lapsen tarpeet.

Vierailija
119/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:07"]Mun mies vinku, vonku ja manku lasta pari vuotta. Itse sanoin, että eipä minulla tässä mikään kiire ole, kun olen niin paljon nuorempi.

[/quote]

Iteppä teit lapsen hänelle.
Mies28
[/quote]

Aivan. Virhe mikä virhe, mutta tehty jo.
En silti voi ymmärtää sitä häikäilemättömyyttä, että ihan ehdoin tahdoin halusi mulle lisää työmaata, kun joudun kaiken muutenkin tekemään. Ihan varmaan vittuillakseen.

Ei sillä, etteikö lapsi olisi todella rakas minulle, mutta veikkaan, että aika moni satunnainen vastaantulijakin on luotettavampi kuin tuo mun "mies", niin ei ois pitäny uskoo sen vauvakuumetta, vaan pitää kylmät faktat mielessä. Laiska on laiska, eikä muuksi muutu ja jos alko maistuu, niin sitä ei yksi nainen tai lapsi voi muuttaa.

Vierailija
120/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku läski siellä ulisee kun ei jaksa puuskutttaa!