Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miksi teette lapsia kun isyys ei kiinnosta?

Vierailija
01.08.2015 |

Tänäänkin joku mies ehti jo valittaa kuinka töiden jälkeen pitäisi vielä siivota ja olla lasten kanssa. Niin, mitä sitten kuvittelit että elämä tulisi olemaan? Miksi valitsette isyyden kun ette sitä kuitenkaan kestä loppujen lopuksi? Oletteko todella niin tyhmiä???

Kommentit (188)

Vierailija
21/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn tämän isyyteen pakottamisjutun heti, kun äitikin voidaan pakottaa synnyttämään isän niin halutessa.

Vierailija
22/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"] Kyllä me ollaan sovittu avovaimon kanssa, että kotona ollessaan hän hoitaa pian syntyvän lapsemme sekä kodin siivouksen kun minä käyn töissä 8-10h päivässä. [/quote] Sua odottaa melkoinen pommi... :D [/quote] Mitenkähän niin? Jos ei eukolle kelpaa niin en mä ala hyysäämään niitä, käsken muuttaa pois sit lapsinensa. Tietää kyl tämän, taitaa se pommi pudota sit eukolle jos kuvitteli että asiat muuttuu ku vauva syntyy. Onneks se on fiksu, ei kuvittele noin vaan tietää että on sen tehtävä huolehtia kodista ja perheestä. Eli myös mun tarpeista. Mies28 [/quote]  Eli sua kiinnostaa tulla isäksi, isyys, mutta ei lasten tarpeet tai lastenhoito. [/quote] Kyllä hoidan lasta silloin kun itse niin tahdon että pääsee eukko vaikka rauhassa kauppaan tai ystävälle kahville mutta ei mua velvoiteta tekemään mitään. Mä olen se joka rahat tuo tiskiin, että eukko saa käydä kaupassa ja ostaa mitä tarvitaan, tää on se työnjako. Huvikseen oon jopa tiskannu ja laitan ruokaa vaikka eukko ei käy töissä nytkään. Ihan omasta halusta ilahduttanut ja tehty yhdessä sitten muuta kivaa. Mies28

[/quote]

Niin, eli ei kiinnosta lapsen tarpeet.

[/quote]

Lapsella on tarve myös elantoon ja suojaan eli asuntoon, ruokaan, vaatteisiin ym. rahalla ostettavaan. Naiset  unohtavat kovin helposti miehen osuuden lapsen elatuksessa ja huoltamisessa, mikä näkyy esimerkiksi huoltajuusriidoissa. Työnjako on vieläpä usein yhdessä sovittu, mutta yhtäkkiä mies ei muka olekaan huolehtinut lapsista ollenkaan.
[/quote]

Ensinnäkin naiset käyvät yleisesti töissä, ei ole sellaista että mies elättää, ja nainen on kotona ainakaan pidempiä aikoja.

Siitä miten työnjako on sovittu, saattaa olla hyvinkin eri näkemykset. Mies olettaa että koska nainen on äitiyslomalla kotona niin hän automaattisesti hoitaa kaiken. Mies ei ymmärrä että on todella

raskasta olla vuorossa 24/7. Nainen taas pitää itsestään selvänä että jos kerran lapsi on yhdessä suunniteltu niin mies ilman muuta osallistuu vapaa-ajallaan lapsen hoitoon.
Miksi naisella ei saisi olla ollenkaan vapaata?
Kyllä se naisillekin on yllätys usein kuinka sitovaa ja raskasta lapsen hoito voi olla
Kun nykyään ei enää lapsuuden kodissa ole liutaa pikkusisaruksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, miksi olette niin innokkaita tekemään lapsia edesvastuuttomien retkujen kanssa? Ei taida järki ja vastuullisuus teillä omaa päätännekään pakottaa.

Vierailija
24/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:37"]Äitimyytti! Nainen on aina UHRI!
[/quote]

Kyllä se on kuule me miehet kun sitä äitimyyttiä yllä pidetään. Nainen on 70% heikompi kuin mies. Minä kyllä autan lasten kanssa. Olen myös vakaasti sitä mieltä että omat pojatkin saa onnellisemman elämän kun oppivat tekemään meidän vanhempien kanssa kotitöitä. En ymmärrä. Olen itse 39 vuotias rakennusalalla ja ihan yhtä lailla kodin hoito kuuluu itsellekkin. Meillä tasa arvo pätee kumpaankin.

Vierailija
25/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:30"]

Tuon M28:n vaimolle on huono diili asua yhdessä hänen kanssaan. On käytännössä yksinhuoltaja (ja mainitaan nyt, että isä maksaa elatuksen niin ei tule paha mieli kenellekään). Lisäksi hän joutuu laittamaan ruoat ja siivoamaan myös miehen sotkut. Kaksi hoidettavaa yhden sijasta.

Mielenkiintoista, että eron tullen mies voisi tavata lasta, mutta ei hoitaa tätä. Miten se onnistuu käytännössä? Olen luullut, että jokainen täysijärkinen vanhemmaksi haluava suunnittelee edes jollakin tavalla, miten pärjää lapsen kanssa, jos toinen on sairaana, vammautunut, kuolee tai tulee ero.

[/quote]

Mutta on se parempi kuin yh, jos tulee miehen kanssa toimeen ja rakkautta riittää. Mies tuo elannon pöytään, eikä toivottavasti ole toinen lapsi. 

Ja tavata mutta ei hoitaa onnistuu niin, ettei lapsi yökyläile, vaan on puettu jne kun tavataan. Mies voi varmaan antaa ruokaa kuitenkin ihan helposti. 

Aika moni on kuitenkin yh ja tiukilla niin taloudellisesti kuin ajallisestikin. 

Vierailija
26/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:18"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:55"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"] Kyllä me ollaan sovittu avovaimon kanssa, että kotona ollessaan hän hoitaa pian syntyvän lapsemme sekä kodin siivouksen kun minä käyn töissä 8-10h päivässä. [/quote] Sua odottaa melkoinen pommi... :D [/quote] Mitenkähän niin? Jos ei eukolle kelpaa niin en mä ala hyysäämään niitä, käsken muuttaa pois sit lapsinensa. Tietää kyl tämän, taitaa se pommi pudota sit eukolle jos kuvitteli että asiat muuttuu ku vauva syntyy. Onneks se on fiksu, ei kuvittele noin vaan tietää että on sen tehtävä huolehtia kodista ja perheestä. Eli myös mun tarpeista. Mies28 [/quote]  Eli sua kiinnostaa tulla isäksi, isyys, mutta ei lasten tarpeet tai lastenhoito. [/quote] Kyllä hoidan lasta silloin kun itse niin tahdon että pääsee eukko vaikka rauhassa kauppaan tai ystävälle kahville mutta ei mua velvoiteta tekemään mitään. Mä olen se joka rahat tuo tiskiin, että eukko saa käydä kaupassa ja ostaa mitä tarvitaan, tää on se työnjako. Huvikseen oon jopa tiskannu ja laitan ruokaa vaikka eukko ei käy töissä nytkään. Ihan omasta halusta ilahduttanut ja tehty yhdessä sitten muuta kivaa. Mies28 [/quote] Niin, eli ei kiinnosta lapsen tarpeet. [/quote] Lapsella on tarve myös elantoon ja suojaan eli asuntoon, ruokaan, vaatteisiin ym. rahalla ostettavaan. Naiset  unohtavat kovin helposti miehen osuuden lapsen elatuksessa ja huoltamisessa, mikä näkyy esimerkiksi huoltajuusriidoissa. Työnjako on vieläpä usein yhdessä sovittu, mutta yhtäkkiä mies ei muka olekaan huolehtinut lapsista ollenkaan. [/quote] Ensinnäkin naiset käyvät yleisesti töissä, ei ole sellaista että mies elättää, ja nainen on kotona ainakaan pidempiä aikoja. Siitä miten työnjako on sovittu, saattaa olla hyvinkin eri näkemykset. Mies olettaa että koska nainen on äitiyslomalla kotona niin hän automaattisesti hoitaa kaiken. Mies ei ymmärrä että on todella raskasta olla vuorossa 24/7. Nainen taas pitää itsestään selvänä että jos kerran lapsi on yhdessä suunniteltu niin mies ilman muuta osallistuu vapaa-ajallaan lapsen hoitoon. Miksi naisella ei saisi olla ollenkaan vapaata? Kyllä se naisillekin on yllätys usein kuinka sitovaa ja raskasta lapsen hoito voi olla Kun nykyään ei enää lapsuuden kodissa ole liutaa pikkusisaruksia.

[/quote]

Tämä on niin totta. Siksi on hankala yhtälö, jos mies on sen tyyppinen, ettei tee mitään tai ota arjesta vastuuta. Koska mies voi tuossa sitten syyttää naista omien voimien virhearvioinnista, eikä tarvitse nähdä siinä mitään vikaa. Siksi en tekisi lasta miehen kanssa, josta en kaikin tavoin näe, että on vastuullinen ym. Puheisiin kun ei voi oikein luottaa. Tai sitten on pakko hyväksyä se, että itsestä tulee ehkä yh. Tai vielä pahempaa, lapsia ei hoida kukaan.

Vierailija
27/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos niin kamalasti kävis että eukko kuolis tai vammautuis niin tottakai hoitaisin häntä ja/tai lasta. Se olisikin poikkeustapaus, eikä kenenkään syytä. Tai vaikka jos hän on kipeenä, niin toki voin kattella perään ja semmosta. Mutta normaaliolosuhteissa meillä on sovittu asiat hoidettavan niin että eukko hoitaa kodin + perheen, no jotain teen mäki nimittäi remontit, autonhuollot tai jotain vaarallisempia juttuja mitkä vaatii vaikka tikapuile kiipeemistä.

Ja joha mää kirjotin että oon eukkoo ilahuttanukki laittamalla ruokaa ja vielä tiskannu, semmosta arjen ilahdutuksia eli empä oo mikää mammanpoika. Tässä vuosia sinkkuna elelin ennenku eukon tapasin, eli osaan kyllä hoitaa kotihommat ihan siinä missä eukkoki. Rakkautta on ja seksiä ja eukko tykkää ku vähä välillä saa muaki passata, siis tykkää pitää mua tyytyväisenä niin niin mäkin tykkään pitää eukon tyytyväisenä. Semmosta meidän tasa-arvo.

Ja juur yllä joku kirjottiki niinku ajattelin. Että erohommissa tavata voisin sitä lasta, vaikka pari tuntia tai näin, viedä lasta vaikka eläinpuistoon, mustikkamehtälle/pulkkaretkelle ja leikkiä sen kans, mutten sillee että päivät pitkät jotain arkea pyörittäisin tenavan kans. No onneks ero ei oo tulossa jos kaikki menee näin hyvin miten on mennykki.

Mies28

Vierailija
28/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:08"]

No jos niin kamalasti kävis että eukko kuolis tai vammautuis niin tottakai hoitaisin häntä ja/tai lasta. Se olisikin poikkeustapaus, eikä kenenkään syytä. Tai vaikka jos hän on kipeenä, niin toki voin kattella perään ja semmosta. Mutta normaaliolosuhteissa meillä on sovittu asiat hoidettavan niin että eukko hoitaa kodin + perheen, no jotain teen mäki nimittäi remontit, autonhuollot tai jotain vaarallisempia juttuja mitkä vaatii vaikka tikapuile kiipeemistä. Ja joha mää kirjotin että oon eukkoo ilahuttanukki laittamalla ruokaa ja vielä tiskannu, semmosta arjen ilahdutuksia eli empä oo mikää mammanpoika. Tässä vuosia sinkkuna elelin ennenku eukon tapasin, eli osaan kyllä hoitaa kotihommat ihan siinä missä eukkoki. Rakkautta on ja seksiä ja eukko tykkää ku vähä välillä saa muaki passata, siis tykkää pitää mua tyytyväisenä niin niin mäkin tykkään pitää eukon tyytyväisenä. Semmosta meidän tasa-arvo. Ja juur yllä joku kirjottiki niinku ajattelin. Että erohommissa tavata voisin sitä lasta, vaikka pari tuntia tai näin, viedä lasta vaikka eläinpuistoon, mustikkamehtälle/pulkkaretkelle ja leikkiä sen kans, mutten sillee että päivät pitkät jotain arkea pyörittäisin tenavan kans. No onneks ero ei oo tulossa jos kaikki menee näin hyvin miten on mennykki. Mies28

[/quote]

Vittu mikä juntti. Ja on muuten tyhmä nainen, joka tuollaisen juntin kanssa lapsentekoon ryhtyy. Lopeta se eukottelu! 

Vierailija
29/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:08"]

No jos niin kamalasti kävis että eukko kuolis tai vammautuis niin tottakai hoitaisin häntä ja/tai lasta. Se olisikin poikkeustapaus, eikä kenenkään syytä. Tai vaikka jos hän on kipeenä, niin toki voin kattella perään ja semmosta. Mutta normaaliolosuhteissa meillä on sovittu asiat hoidettavan niin että eukko hoitaa kodin + perheen, no jotain teen mäki nimittäi remontit, autonhuollot tai jotain vaarallisempia juttuja mitkä vaatii vaikka tikapuile kiipeemistä. Ja joha mää kirjotin että oon eukkoo ilahuttanukki laittamalla ruokaa ja vielä tiskannu, semmosta arjen ilahdutuksia eli empä oo mikää mammanpoika. Tässä vuosia sinkkuna elelin ennenku eukon tapasin, eli osaan kyllä hoitaa kotihommat ihan siinä missä eukkoki. Rakkautta on ja seksiä ja eukko tykkää ku vähä välillä saa muaki passata, siis tykkää pitää mua tyytyväisenä niin niin mäkin tykkään pitää eukon tyytyväisenä. Semmosta meidän tasa-arvo. Ja juur yllä joku kirjottiki niinku ajattelin. Että erohommissa tavata voisin sitä lasta, vaikka pari tuntia tai näin, viedä lasta vaikka eläinpuistoon, mustikkamehtälle/pulkkaretkelle ja leikkiä sen kans, mutten sillee että päivät pitkät jotain arkea pyörittäisin tenavan kans. No onneks ero ei oo tulossa jos kaikki menee näin hyvin miten on mennykki. Mies28

[/quote]

Vittu mikä juntti. Ja on muuten tyhmä nainen, joka tuollaisen juntin kanssa lapsentekoon ryhtyy. Lopeta se eukottelu! 

[/quote]

Ihmisiä on erilaisia, minkäslainen liitto sinulla on?

Vierailija
30/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:08"]

[/quote]

[/quote]

No en mä eukottelua lopeta kun se ei tykkää jos kutsun akaks. Vaimo ei vielä oo, vihille kyllä vien pian, on nimittäin erittäin fiksu nainen, nätti ja muodokaskin vielä! Kiltti ja herkkä kodinhengetär, kyllä sitä kepaa eukoks sanoa.

Mies28

Vierailija
31/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:16"]Minuakin on kiinnostanut jo kauan se että miksi miehet hankkii lapsia kun tosi moni ei niistä oikeasti välitä eikä viitsi hoitaa. Jos tulee ero niin todella moni ei välitä tavata lapsiaan enää jne. Jos nyt unohdetaan vahingot ja naisten huijaukset( oikeasti niitä ei niin paljoa ole) niin kunnon vastauksia, miksi?
[/quote]

Minä halusin itselleni perillisen. Vauva tehtiinkin hedelmöityshoidolla kun ei muuten onnistunu, mua ei oo isäks edes huijattu. Mutta mä kyllä välitän lapsestani jo nyt kun se on vielä kohdussa, erota jos pitäis niin voisin tavata tietysti ja elättäisin kuten kuuluu. Mutta hoitamaan en rupeis koska ei ole mun juttu.

Mies28
[/quote]

Kuulostaa kyllä helvetin huonolta syyltä tehdä lapsi siksi että se perisi omaisuuden.
Jos tämä on miehillä yleinen ajatus, niin sitten ymmärrän että he tekevät tarkoituksella lapsen mutteivät viitsi hoitaa.
Parhaimman perinnön lapselle antaa, kun on oikeasti kiinnostunut ja viettää aikaa hänen kanssaan. Sellainen lapsi varmimmin pärjää aikuisena. Tämä koskee niin isiä kuin äitejä.

Vierailija
32/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:16"]Minuakin on kiinnostanut jo kauan se että miksi miehet hankkii lapsia kun tosi moni ei niistä oikeasti välitä eikä viitsi hoitaa. Jos tulee ero niin todella moni ei välitä tavata lapsiaan enää jne. Jos nyt unohdetaan vahingot ja naisten huijaukset( oikeasti niitä ei niin paljoa ole) niin kunnon vastauksia, miksi?
[/quote]

Minä halusin itselleni perillisen. Vauva tehtiinkin hedelmöityshoidolla kun ei muuten onnistunu, mua ei oo isäks edes huijattu. Mutta mä kyllä välitän lapsestani jo nyt kun se on vielä kohdussa, erota jos pitäis niin voisin tavata tietysti ja elättäisin kuten kuuluu. Mutta hoitamaan en rupeis koska ei ole mun juttu.

Mies28
[/quote]

Kuulostaa kyllä helvetin huonolta syyltä tehdä lapsi siksi että se perisi omaisuuden.
Jos tämä on miehillä yleinen ajatus, niin sitten ymmärrän että he tekevät tarkoituksella lapsen mutteivät viitsi hoitaa.
Parhaimman perinnön lapselle antaa, kun on oikeasti kiinnostunut ja viettää aikaa hänen kanssaan. Sellainen lapsi varmimmin pärjää aikuisena. Tämä koskee niin isiä kuin äitejä.
[/quote]

No mun tapauksessa kyllä olenkin kiinnostunut lapsesta ja voin viettää sen kans aikaa, muttei tarkota et mä hoitaisin sitä töiden jälkeen niin että eukko saa vapaata. En mä nyt aio kotona lasta vältelläkään.

Mies28

Vierailija
33/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nämä miehet tajuaa, että se lapsi kiintyy siihen joka siitä huolehtii, eli näissä tapauksissa äitiinsä? Ei siinä riitä muutamat pulkkaretket että hän rupeaisi ajattelemaan miestä huoltajanaan, joka oikeasti huolehtii hänestä ja hänen tarpeistaan. On vähän kun joku setä tms etäisempi sukulainen, joka joskus vie Lintsille, mutta jota ei hädän tullen huudeta auttamaan, koska ei se ole auttanut koskaan aiemminkaan. Siinä mielessä minusta lapsen hankkiminen pelkän oman veriperillisen hankkimisen takia on suht typerää, ei se lapsi ajattele sinua yhtään läheisempänä kuin jotain sukulaissetää.

Vierailija
34/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:25"]Kai nämä miehet tajuaa, että se lapsi kiintyy siihen joka siitä huolehtii, eli näissä tapauksissa äitiinsä? Ei siinä riitä muutamat pulkkaretket että hän rupeaisi ajattelemaan miestä huoltajanaan, joka oikeasti huolehtii hänestä ja hänen tarpeistaan. On vähän kun joku setä tms etäisempi sukulainen, joka joskus vie Lintsille, mutta jota ei hädän tullen huudeta auttamaan, koska ei se ole auttanut koskaan aiemminkaan. Siinä mielessä minusta lapsen hankkiminen pelkän oman veriperillisen hankkimisen takia on suht typerää, ei se lapsi ajattele sinua yhtään läheisempänä kuin jotain sukulaissetää.
[/quote]

No höpöhöpö nyt.

Vierailija
35/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikein paljon mies28!! Taas kerran tajusin kuinka helkkarin hyvä mies minulla on ollut ja on vieläkin.
Ei milloinkaan eukottele ja hoiti lapsia yhdessä. Mutta todella hyvin ovat lapset sitten pärjänneetkin .

Vierailija
36/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:25"]Kai nämä miehet tajuaa, että se lapsi kiintyy siihen joka siitä huolehtii, eli näissä tapauksissa äitiinsä? Ei siinä riitä muutamat pulkkaretket että hän rupeaisi ajattelemaan miestä huoltajanaan, joka oikeasti huolehtii hänestä ja hänen tarpeistaan. On vähän kun joku setä tms etäisempi sukulainen, joka joskus vie Lintsille, mutta jota ei hädän tullen huudeta auttamaan, koska ei se ole auttanut koskaan aiemminkaan. Siinä mielessä minusta lapsen hankkiminen pelkän oman veriperillisen hankkimisen takia on suht typerää, ei se lapsi ajattele sinua yhtään läheisempänä kuin jotain sukulaissetää.
[/quote]

Aika hassu ajattelutapa, etten minä muka huolehtisi tenavasta? Huolehdin toisella tapaa, tekemällä töitä ja elättämällä. Toki autan ja teen jotain jos tenava pyytää, mutta en sen takia että eukko pyytää saati käskee et katoppa perään ku pitää saada röhnätä jossain sohvalla. Vai pitääkö sitä vaipanvaihtamalla lapseen tutustua, eiköhän mee siinä sivussa ja pidä mua ihan isänään. Jos erotilanne tulisi niin isä olen silti enkä mikää sukulaissetä. Ei meidä suvussa ainakaan edes sukulaissedät eikä tädit vietä kahdenkeskeistä aikaa pentujen kanssa. Aika vakaasti oon sitä mieltä että vaikka tenava kiintyy tottakai äitiinsä enempi nii en mä mikää turhake oo, sama mitä muut sanoo. Näin on kasvatettu yhes pentuja iät ja ajat ja kyllä isät on ihan isiä tenavillensa.

mies28

Vierailija
37/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:34"]Kiitos oikein paljon mies28!! Taas kerran tajusin kuinka helkkarin hyvä mies minulla on ollut ja on vieläkin.
Ei milloinkaan eukottele ja hoiti lapsia yhdessä. Mutta todella hyvin ovat lapset sitten pärjänneetkin .
[/quote]

Mikä siinä eukottelussa nii on paha, oma ainaki tykkää, en osaa nimellä kutsua kun tuntuu jotenki niin vieraalta. Eukko on kotoisampi ja rakkaampi, läheisempi. Hyvä että arvostat miestäsi.

Mies28

Vierailija
38/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä työskentelen tällä hetkellä Au pairina ulkomailla. Hoidan rikkaan perheen aivan ihanaa 9-vuotiasta poikaa. 4kk on täällä kulunut ja olen päättänyt lähteä, koska perheen elämäntyyli ja arvomaailma poikkeaa vahvasti omastani. Ainoa syy, miksi olen pysynyt Täällä näinkin kauan, on aivan ihana lapsi. Niin kultainen ja hyväkäytöksinen pieni poika, johon olen kovasti kiintynyt. 

On kamalaa katsoa vierestä, miten vanhemman elävät uudestaan nuoruuttaan. Päivät vietetään kuntosalilla, kalliissa ravintoloissa ja avoautolla huristellen. Oikeastaan kaikki menee lapsen edelle. Ei kiinnosta viettää aikaa lapsen kanssa. On tehty klassiset ja ostettu iPad sekä Xbox, että saadaan omaa aikaa. 

Liiottelematta vanhemmat näkevät lastaan kerran 2 päivässä. Iltaisin tottakai kun tulevat kotiin, vaihtavat päivän kuulumiset.  Tuntuu pahalta katsoa sivusta, kun isä tekee lapselle tyhjiä lupauksia, ja antaa lapsen pettyä joka kerta, siis joka ikinen kerta. Lisäksi perheen elämä on yhtä isoa kulissia. Ongelmia on kyllä eikä avioliitto tosiaan ole mikään puhtoinen, mutta kun kerran kuukaudessa isä tekee lapsensa kanssa jotain, vie ratsastamaan, snorklaamaan tjs. Siitä lisätään kymmenkunta kuvaa Facebookiin, kuinka hän viettää "rakkaimman ihmisen kanssa". Olen ollut mukana ja surullisinta on se, että isä istuu sielläkin puhelin kädessä.

Mieleenpainuvin juttu tähän mennessä oli se, kun pojalla oli koveatulehdus kolmatta päivää, ja vanhemmat alotti aamunsa mimosalla ja käskivät minun antaa lapselle aspiriinia korvakipuihin. Siinä kohtaa ensimmäistä kertaa ikinä korotin ääntäni ja sanoin että helvetti soikoon lapsi on TODELLA kipeä ja tulehdus ei lähde millään aspiriinilla, jos te ette vie häntä lääkäriin niin minä vien. Isä otti taksin siltä istumalta ja lähti. 

Olen tehnyt lapsen eteen kaiken minkä voin. Olen viettänyt aikaa hänen kanssaan ja osoittanut että todella välitön hänestä ja että hänellä on tässä olemassa edes yksi ihminen keneen luottaa. Enempää en voi tehdä, ja vaikka pahalta tuntuu niin pakko mun on täältä lähteä, koska perhe on suoraan sanottuna kamala. En voi kuin toivoa että perhe kokisi jonkun herätyksen. 

Kun on lapsi tulossa, pitäisi miettiä, onko valmis siihen elämänmuutokseen jonka se tuo. Nämä ihmiset eivät todellakaan olleet. 

Vierailija
39/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:34"]Muista mies 28v että vaimosi täytyy antaa paljon huomiota lapsellenne ja se on väkisinkin sinun saamastasi huomiosta pois tavallaan. Mutta et saa tuntea itseäsi syrjäytetyksi! Jos teillä (ilmeisesti?) on varaa, niin käykää aina aika-ajoin jossain tuulettumassa kahdestaan, mutta silloin vasta, kun vaimo kokee, että voi hyvillä mielin jättää lapsen toisten hoitoon. Siinä ihmiset ovat erilaisia, riippuu myös, miten läheisiä hoitajia on tarjolla!  [/quote] Oma äitini kyllä hoitaa mielellään sit tenavaa, jos tarttee käydä kahestaan. En usko et eukko luottais palkattuun lastenhoitajaan, heh, on tarkkaluontonen. . Se olisi hyvä että saa muutaki huomioitavaa kuin minut, kun häärää mun kimpussa aina kun olen kotona. Seksiä kinuaa vaan ku ei sitäkään aina jaksa miehetkään. Tai rakkautta ja hellitellä pitäis jatkuvasti. Mulle riittää pusuhalit aamuin illoin ja seksiä kun jaksaa. Ehkä se eukko sit on maltillisempi kun on toinenkin ketä rakastaa ja hellytellä. Mies28 [/quote]  Okei :) No hyvä, ihan hyvältähän tuo kuulostaa. Onnea teille kovasti! Et ole minun käsitykseni otsikon isästä :) Ei kaikkien isien tartte tulla samasta muotista. [/quote] Ne on niitä naisia joista äidit varoitteli poikiaan ennen vanhaan.

[/quote]

Mitä ihmettä tarkoitat?
[/quote]

Meni väärään viestiin. Kyse oli noista 6000 naisesta jotka hankkiutuvat tiineeksi baarin vessassa.

Vierailija
40/188 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:34"]Kiitos oikein paljon mies28!! Taas kerran tajusin kuinka helkkarin hyvä mies minulla on ollut ja on vieläkin.
[/quote]

Mikä siinä eukottelussa nii on paha, oma ainaki tykkää, en osaa nimellä kutsua kun tuntuu jotenki niin vieraalta. Eukko on kotoisampi ja rakkaampi, läheisempi. Hyvä että arvostat miestäsi.

Mies28
[/quote]

Arvostan kyllä miestäni , joka todella hoiti lapsia, olisi varmaan imettänytkin jos se olisi ollut mahdollista. Kävi suorastaan kateeksi kun minä imetin.
Silti hän on elämässään tehnyt vaikka mitä muutakin. Oli aikanaan maajoukkuetason urheilija ja on menestynyt työssään.
Hän tajusi että lapset ovat myös hänen ja että parhaat ja läheisimmät välit lapsiin tulevat osallistumalla täysillä hoitoon.

Myös parisuhde pysyy kunnossa kun toisen ei tarvi ihan uupua.

Jos naisesi oikeasti tykkää . , niin mikäs siinä sitten. Minä en olisi pitänyt siitä nimityksestä

Olen kokenut että mieheni arvostaa minua ja minun on helppo arvostaa häntä.

Mieti nyt vielä onko suhtautumisesi ihan paras mahdollinen. Itse en ole sitä mieltä että on, mutta jos "eukkosi" on tyytyväinen niin ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä