Paljon lahjoitit Sädevauvan vanhemmille?
Kommentit (122)
Meinasin lahjoittaa 2000 e, mutta sitten luin av:n ketjun aiheesta, enkä lahjoittanut mitään.
Nyt säälittää se äippälomalla hormonihuuruissaan oleva av-mamma, joka lahjoitti vähistä tuloistaan 300 e. Ja mieskin suuttui.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:59"]
Mitä se sinulle kuuluu?
[/quote]
Ajattelin naureskella partaani kun taitaa kommentistasi päätellen sua vituttaa lahjoituksesi näin jälkikäteen :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:01"]Nyt säälittää se äippälomalla hormonihuuruissaan oleva av-mamma, joka lahjoitti vähistä tuloistaan 300 e. Ja mieskin suuttui.
[/quote] eikö se ollut melkein kuukauden äitiyspäiväraha
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:01"]
Nyt säälittää se äippälomalla hormonihuuruissaan oleva av-mamma, joka lahjoitti vähistä tuloistaan 300 e. Ja mieskin suuttui.
[/quote]
Ja sehän lahjoitti siksi, kun luuli vauvan olevan elossa ja rahaa tarvittavan sen hoitoon. Ei ollut kai paljon uutisia aiheesta lukenut ja Säteen äidin profiilikuva hämäsi.
Nolla euroa. En jaksa uskoa kovin monen ehtineen antaa. Siksi pitäköön rahansa mun puolesta, mitkä saivat, ne pennoset. Pitää miettiä, mihin rahansa panee.
En yhtään. Ei auta viatonta lasta enää mitenkään, vanhemmat kärsikööt omista typeryyksistään.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:01"]
[/quote]
Oliks tommoinen? Eikä! Auts.
Olen yllättynyt että joku tältä palstalta laittoi, sen verran karua tekstiä ollut tuosta perheestä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:05"]
En mitään. Minulla on oma perhe huolehdittavana.
[/quote]
luotin kyllä siihen vakuutusyhtiöön.
Mä taas oon yllättynyt, että joku antoi, juttu iltapäivälehdessä, niitä nyt on 13 tusinassa. Itse en koskaan rynni antamaan tuollaisiin ainakaan ensimmäisten joukossa. Silti olen puolustanut perheen oikeutta keräykseen vimmatusti.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:05"]
En mitään. Minulla on oma perhe huolehdittavana.
[/quote]
luotin kyllä siihen vakuutusyhtiöön.
[/quote]Minä olen tuo lainattu, en siis tuo, joka lainasi.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:01"]Nyt säälittää se äippälomalla hormonihuuruissaan oleva av-mamma, joka lahjoitti vähistä tuloistaan 300 e. Ja mieskin suuttui.
[/quote]
Hän on minunkin mielessä päivittäin :D Jos luet tätä niin jaxuja!
Mitä se sinulle kuuluu?