Paljon lahjoitit Sädevauvan vanhemmille?
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:47"]Missä välissä nuo kaikki oheistuotteet on painatettu? Kenen rahoilla ne on maksettu? Minne niistä tulevat tulot menevät? Mihin tuo perhe enää tarvitsee rahaa? Äiti vaikuttaa kusipäiseltä minä minä minä-ihmiseltä. Muistikohan edes kiittää ketään lastaan hoitanutta ihmistä.
[/quote]
Niin eihän se ilmaista ole.. Tietty tuotteet on hinnoiteltu niin, että ne kattavat valmistuskustannukset ja x-summa rahaa menee "lahjoitukseen" luulisi että verottaja olisi tästä hyvin kiinnostunut, kun Suomessa veronkierto on sieltä rangaistusten pahimmasta päästä!
[/quote]
Nimenomaan. Ei mene enää mistään kirpputori -tyyppisestä myymisestä jos sitä tavaraa ihan tuottamalla tuotetaan ja myydään eteenpäin.
Tämä Marika lisää jatkuvalla syötöllä huutokauppaan tavaraa.. Eivätkö he tajua että tästä voi tulla melkoinen soppa vielä.
Naurattaa kun ihmiset sanovat: Oikeus voitti.. Ei vakuutusyhtiö mitään oikeutta jaa. Mielenkiintoista seurata miten tämä homma etenee. Laitonta rahan keruuta, verojen kiertoa ja vakuutusyhtiö korvaa selkeästi korvauksia vakuutusehtojen ohi.
Mites on lahjoittajat, vi..uttaako kun telkkarissa Ifin tunnari pärähtää soimaan :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:04"]Mites on lahjoittajat, vi..uttaako kun telkkarissa Ifin tunnari pärähtää soimaan :D
[/quote]
En lahjottanu senttiäkään, mut toi mainos vituttaa silti joka kerta! :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:55"]
Tämä Marika lisää jatkuvalla syötöllä huutokauppaan tavaraa.. Eivätkö he tajua että tästä voi tulla melkoinen soppa vielä.
[/quote]
Tuonne vaan muutkin ilmoa laittamaan. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015073120114487_uu.shtml . Toivottavasti edes verotus olisi oikeudenmukaista tässä maassa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:55"]
[/quote]
Tuonne vaan muutkin ilmoa laittamaan. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015073120114487_uu.shtml . Toivottavasti edes verotus olisi oikeudenmukaista tässä maassa.
[/quote]
ja hupsis, linkki väärin. https://vero.fi/fi-FI/Palaute/Ilmoita_veronkierrosta%2835143%29
Iltalehden uutinen sanoo "Nyt perheen taloudellinen tuska on helpottanut lopullisesti: Vakuutusyhtiö If on ilmoittanut korvaavansa käytännössä kaikki perheelle koituneet kulut".
M ja J laskeskelee vielä edelleen, kuinka paljon pitää vielä kerätä rahaa ja M ilmoittaa maanantaina. Mitä helvettiä! Mitä kuluja vielä on! Onko ne molemmat ihan vajaita päästään. Ei ole röyhkeydellä rajaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:17"]Iltalehden uutinen sanoo "Nyt perheen taloudellinen tuska on helpottanut lopullisesti: Vakuutusyhtiö If on ilmoittanut korvaavansa käytännössä kaikki perheelle koituneet kulut".
M ja J laskeskelee vielä edelleen, kuinka paljon pitää vielä kerätä rahaa ja M ilmoittaa maanantaina. Mitä helvettiä! Mitä kuluja vielä on! Onko ne molemmat ihan vajaita päästään. Ei ole röyhkeydellä rajaa.
[/quote]
Kuluja ei tosiaan voi olla jäljellä enää senttiäkään, veikkaan nimittäin että ovat keränneet ihan helvetisti rahaa (en vaan ymmärrä miten se on mahdollista).
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:17"]Iltalehden uutinen sanoo "Nyt perheen taloudellinen tuska on helpottanut lopullisesti: Vakuutusyhtiö If on ilmoittanut korvaavansa käytännössä kaikki perheelle koituneet kulut".
[/quote]
Kuluja ei tosiaan voi olla jäljellä enää senttiäkään, veikkaan nimittäin että ovat keränneet ihan helvetisti rahaa (en vaan ymmärrä miten se on mahdollista).
[/quote]
Niillä on varmasti jo montakymmentä tuhatta euroa ylimääräistä.
Muistokivikin pitää ostaa lahjoittajien rahoilla. Ei paljon kunnioitusta lastaan kohtaan jos edes sitä ei voi maksaa itse. Olisivatko muuten olleet ilman?
Eikö ostajia hävetä, kun vauva on tuotteistettu halpoihin pinsseihin ja kalmolla kerätään rahaa. Eikö mitään enää kunnioiteta tässä realitymaailmassa. Kuollut vauvakin on kauppatavaraa ja ihmiset ostaa hulluna.
5000E lahjoitin, ja nyt vituttaa. Sinne meni säästöt.
Suomessa pärjää röyhkeydellä ja kyynärpäätaktiikalla. Narsistit jyrää. Kiltit ja lakiin uskovat jääjalkoihin maksaa kaiken.
En lahjoittanut yhtään. Aioin myös irtisanoa kaikki vakuutuukset Ifistä. Näytää tämän jutun perusteella että If korvaa naama/mediaseksikkyyden perusteella, ei sillä että asiakkaat olisivat yhdenvertaisia vakuutsehtojen perusteella. Ifiä ei minun maksamat n 4000e vuodessa paljoa liikauta, mutta mielummin olen toisen yhtiön asiakas jatkossa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:47"]Missä välissä nuo kaikki oheistuotteet on painatettu? Kenen rahoilla ne on maksettu? Minne niistä tulevat tulot menevät? Mihin tuo perhe enää tarvitsee rahaa? Äiti vaikuttaa kusipäiseltä minä minä minä-ihmiseltä. Muistikohan edes kiittää ketään lastaan hoitanutta ihmistä. [/quote] Niin eihän se ilmaista ole.. Tietty tuotteet on hinnoiteltu niin, että ne kattavat valmistuskustannukset ja x-summa rahaa menee "lahjoitukseen" luulisi että verottaja olisi tästä hyvin kiinnostunut, kun Suomessa veronkierto on sieltä rangaistusten pahimmasta päästä! [/quote] Nimenomaan. Ei mene enää mistään kirpputori -tyyppisestä myymisestä jos sitä tavaraa ihan tuottamalla tuotetaan ja myydään eteenpäin.
[/quote]
Kirpparithan on täynnä uuden tavaran myyjiä... ketään ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:04"]
Naurattaa kun ihmiset sanovat: Oikeus voitti.. Ei vakuutusyhtiö mitään oikeutta jaa. Mielenkiintoista seurata miten tämä homma etenee. Laitonta rahan keruuta, verojen kiertoa ja vakuutusyhtiö korvaa selkeästi korvauksia vakuutusehtojen ohi.
[/quote]
Mikään laki ei kiellä tekemästä epäedullisia sopimuksia ja päätöksiä, ei edes vakuutusyhtiöltä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 07:15"]
En lahjoittanut yhtään. Aioin myös irtisanoa kaikki vakuutuukset Ifistä. Näytää tämän jutun perusteella että If korvaa naama/mediaseksikkyyden perusteella, ei sillä että asiakkaat olisivat yhdenvertaisia vakuutsehtojen perusteella. Ifiä ei minun maksamat n 4000e vuodessa paljoa liikauta, mutta mielummin olen toisen yhtiön asiakas jatkossa.
[/quote]
No hyvä että sinunkin kuplasi puhkesi. Vakuutusyhtiöt ovat aina olleet varsinaisia kusipäitä, eivätkä ole koskaan harrastaneet reiluutta tai tasapuolisuutta.
En yhtään. Juuri maksoin kalliit vakuutusmaksulaskut Iffiin, ei jäänyt tililleni lahoitettavaa. :(
Veronkiertoa miettivät, mä luin sen Facebookin kassimyyntijutun ja siellä tämä Marika kirjoitti, että myynti on hänen yrityksensä nimissä ja tuloista maksetaan verot. Ja viivan alle jäävä lahjoitetaan. Mutta kuka tietää. Jos maksu on yrityksen tilille, on ainakin vähän vaikeampi kiertää veroja.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:01"]
Nyt säälittää se äippälomalla hormonihuuruissaan oleva av-mamma, joka lahjoitti vähistä tuloistaan 300 e. Ja mieskin suuttui.
[/quote]
Hänen kannattaisi ottaa yhteys Iltalehteen, jos joku vaikka järjestäisi jonkun keräyksen... Tai jos vaikka If korvaisi kotivakuutuksen piikkiin.