Mitä te ETTE SAA TEHDÄ avioliitossa?
Eli rehellisesti asioita mitä ette saa tehdä, tai mitä toinen ei hyväksy ollenkaan teidän suhteessa?
Meillä
-tupakointi
-alkoholin juominen
-jatkuvasti ystävien kanssa oleminen
-tietty pettäminen
-ravintolassa käyminen jatkuvasti
Kommentit (236)
Ei saa jättää paskaroiskeita pönttöön vaikka olisi kuinka kiire tai kankkunen. Aina tulee huutoa. Joka päivä.
En saa puhua vieraiden, enkä juuri tuttujenkaan, miesten kanssa.
En saa olla julkisesti iloinen tai hyvällä tuulella.
En saa sanoa olevani väsynyt.
Käyttää rahaa mihinkään, ei ole edes itsellä pankkitunnuksia tai automaattikorttia, käyttää hajuvettä, lähteä lenkille, mennä minnekkään kotoa ilmoittamatta, käydä sukulaisten luona, kerran kuukaudessa saa käydä ystävän luona, ajaa autoa, mennä koiran kanssa lenkille, kuntosalilla.. tässä oli osa
En saa puhua kovalla äänelle tai nauraa lujaa. Valvoa myöhään, käydä kirjastossa, puhua toisille miehille, laulaa, käydä baarissa, viestitellä turhaan, olla facessa
Polttaa tupakkaa, juoda siideriä tmv, soitella pitkiä puheluita, käydä töissä, tuhlata luvatta rahaa..
Käydä ystävien luona, olla tekemisissä sukulaisten kanssa, flirttailu, en saa käydä kapakassa, en saa käydä salilla,
Teen mitä lystään ja puoliso joko pysyy tai ei.
Mulla ei ainakaan ollut mikään trolli. Mieheni on alkanut näin parinkymmenen vuoden jälkeen määräilemään kaikesta
Mieheni ei hyväksy alkoa eikä tupakanpolttoa, vaikka itsekin on joskus nuorempana polttanut ja juonutkin
Ystävien tai sukulaisten kanssa matkustelu on kielletty multa ainaki
Meillä mies hyväksy meikkaamista
Mun mies suuttuu, jos tupakoin ja uhkaa jättää, kun kerta yhdessä joskus lopetimmekin ja nykyään mun tekee mieli aina välillä polttaa
Toisen naisten kanssa ulkona syöminen on mun mielestä ikävää
Ex-mies ei hyväksynyt, että kun syödään niin kyynerpäät on pöydällä
Vierailija kirjoitti:
Mun mies suuttuu, jos tupakoin ja uhkaa jättää, kun kerta yhdessä joskus lopetimmekin ja nykyään mun tekee mieli aina välillä polttaa
Eikö aika auta addiktioon? Minä olen ollut kuivilla seksistä jo 4 vuotta ja huomaan että olen pystynyt jo keskittymään muihinkin asioihin ja tekemään tulosta, kun vielä 4v seksin ajattelu esti kaiken muun ajattelun ja vaikeutti elämänhallintaa.
N30
Mennä kaverien kanssa Leville tms. Hillua baareissa yötä myöden, matkustella pidempiä matkoja ystävien kesken. Tän tyylistä.
Mulla on niin pitkä ”kielto-lista” etten edes muista tai välttämättä edes tiedä kaikkea. Ukko suuttuu aivan kaikesta ja raivostuu ja pelkään aina sitä, joten yritän tehdä aina niin ettei tiedä tai toimin oikein, en jaksa riitoja
Harrastaa seksiä, koska naimisissa pihtarimiehen kanssa.