Mitä te ETTE SAA TEHDÄ avioliitossa?
Eli rehellisesti asioita mitä ette saa tehdä, tai mitä toinen ei hyväksy ollenkaan teidän suhteessa?
Meillä
-tupakointi
-alkoholin juominen
-jatkuvasti ystävien kanssa oleminen
-tietty pettäminen
-ravintolassa käyminen jatkuvasti
Kommentit (236)
En saisi valittaa. Valitan silti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin pitkä ”kielto-lista” etten edes muista tai välttämättä edes tiedä kaikkea. Ukko suuttuu aivan kaikesta ja raivostuu ja pelkään aina sitä, joten yritän tehdä aina niin ettei tiedä tai toimin oikein, en jaksa riitoja
Ootko miettiny natoon liittymistä ? Jos he turvais sun selustan
Kavereiden kanssa kapakassa käyminen, sukulaisten kanssa ulkomaan reissut, shoppailu, uusien ystävien hakeminen, harrastaminen,
Harrastukset, kodin ulkopuolinen elämä yleensä, petostelu, miespuolinen kaveri,
En saa ottaa koiraa, enkä hankkia enempää lapsia
Mulla oli kunnon suhde, mutta se vain muuttui yhtäkkiä vuosien varrella sellaiseksi, etten saa/voi/ole lupa tehdä sitä tai tätä, vaan heti suuttuminen ja uhkailut erolla.
Miespuoliset kaverit, gay-kamut myöskin
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa seksiä, koska naimisissa pihtarimiehen kanssa.
Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole sellaisia asioita. Kumpikaan ei määrää aikuisen puolisonsa tekemisiä. Kaikesta mitä toinen tekee, ei tarvitse tykätä, mutta hei, avioliitossa ollaan ihan vapaaehtoisesti. Oma valinta on, sietääkö vai lähteekö.
Siis oikeastikin toiset asettaa jotain kieltoja? Tai siis, ei tässä joku pettäminen tulisi mieleenkään, vaikkei sitä erikseen kielletä.
Ai eikö ole tullut tilannetta vastaan, jossa jompi kumpi on joutunut kieltämään toista sen jälkeen kun on tehnyt jotain ikävää?
Minä yritin kieltää poikkista syömästä omaa räkäänsä ja olemaan runkkaamatta että suostuisi parittelemaan edes 1/krt vuodessa ja olemaan jättämättä paskapökäleitä roikkumaan kiinni persekarvoihinsa muttei onnistunut ja erosimme.
Miten mies voisi tietää minä päivänä sinua sattuu kiinnostamaan seksi?
Runkkaus on ratkaisu ongelmaan, ei ongelma
Itselläni tapana syödä shipsejä suu auki - en ollut huomannut itse. Katseista päätellen ei ole suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole sellaisia asioita. Kumpikaan ei määrää aikuisen puolisonsa tekemisiä. Kaikesta mitä toinen tekee, ei tarvitse tykätä, mutta hei, avioliitossa ollaan ihan vapaaehtoisesti. Oma valinta on, sietääkö vai lähteekö.
Siis oikeastikin toiset asettaa jotain kieltoja? Tai siis, ei tässä joku pettäminen tulisi mieleenkään, vaikkei sitä erikseen kielletä.
Ai eikö ole tullut tilannetta vastaan, jossa jompi kumpi on joutunut kieltämään toista sen jälkeen kun on tehnyt jotain ikävää?
Minä yritin kieltää poikkista syömästä omaa räkäänsä ja olemaan runkkaamatta että suostuisi parittelemaan edes 1/krt vuodessa ja olemaan jättämättä paskapökäleitä roikkumaan kiinni persekarvoihinsa muttei onnistunut ja erosimme.
Miten mies voisi tietää minä päivänä sinua sattuu kiinnostamaan seksi?
Runkkaus on ratkaisu ongelmaan, ei ongelma
Tein aiheesta aloituksenkin joskus:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4077260/mikseivat-miehet-halua-seksia
Vierailija kirjoitti:
Ootko itse mies?
Mies ei ole mustasukkainen eikä rajoita tekemisiäni tai tekemättä jättämisiäni.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tapana syödä shipsejä suu auki - en ollut huomannut itse. Katseista päätellen ei ole suotavaa.
Mistä on shipsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ollut mikään trolli. Mieheni on alkanut näin parinkymmenen vuoden jälkeen määräilemään kaikesta
Ja sinä annat määrätä. Vedä lättyyn sitä ja käske helvettiin ulisemasta.
Ongelma on, että sitten on olen koditon ja en näe enää lapsia ja kuka puskuroi kotona, kun mies saa raivareita heitä kohta, ellen minä. Jokainen joutuu kantamaan ristinsä ja mulla se on ilmeisesti sitten tämä. Kärsin kyllä.. löytyy vakava masennus, paniikki-ja yleinen ahdistuneisuushäiriö, sosiaalistentilanteiden pelkoa, unettomuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa seksiä, koska naimisissa pihtarimiehen kanssa.
Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Ukko on lihonut viime vuosina. Testot nollassa ja ei huvita eikä onnistu toiminta. Kai se sohvalla kaljan kittaaminen ja rikossarjojen tuijottelu on mukavampaa kuin tehdä asioille mitään. Kyllä, eroprosessi on minun pääni sisällä jo alkanut. Lähiaikoina avaan suuni ja pistän oikean prosessin käyntiin.
Kaikissa suhteissa oleva saa vastata ei haittaa
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen
Meillä myös röökinpoltto ja Alkon käyttö, sekä baarit ja kaverireisst on nou nou
Kun nainen sanoo niin lista on pitkä. En jaksa luetella eikä kiinnosta pätkääkään.