Miksi sädekeräyksen epäselvyyksistä ei saa keskustella
Ihmettelen, miksi tämä on niin suojattu, vaikka kyse on meidän lahjoittajien rahoista. Onko meitä huijattu. Miksi tästä ei saa keskustella
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:33"]Mikä on ton Marikan ja Jennin suhde? Vaikea nyt ventovieraaksi kuvitella.
[/quote] tuntisivatko toisensa, kun säre syrämes laukutkin oli valmiiksi painettu
[/quote]
Suunniteltu juttu tämä tuotteistus ja keräyskampanja.
Tän on pakko olla vitsi. INTIIMISUOJA. Siis wtf? Eikö iltalehdellä ole yhtään toimitussihteeriä paikalla joka oikolukisi ja ehkä jopa lähdetarkistaisi jutut mitä nettiin suolletaan?
Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]
Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.
[/quote]
Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]
Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.
[/quote]
Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?
[/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]
Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.
[/quote]
Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?
[/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan?
[/quote]
Totuus sattuu joskus.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]
Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.
[/quote]
Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?
[/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan?
[/quote]
Onko se "mitä paskaa vaan", jos kaipaisi selvitystä julkisen rahankeräyksen moniin epäselvyyksiin?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"] Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla. [/quote] Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle? [/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan? [/quote] Totuus sattuu joskus.
[/quote]Millä sä kaiken sanomasi todistat totuudeksi?
Siis mille tilille ne rahat ensin menee, noista tuotteista? Ja sekö maksaa sitten veron? Eikö itselle ota mitään välistä?
Hittoko ei voi facebookissa kysyä kun pitäisi ensin liittyä, enkä liity ennenku saan tarkempaa tietoa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"] Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla. [/quote] Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle? [/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan? [/quote] Totuus sattuu joskus.
[/quote]Millä sä kaiken sanomasi todistat totuudeksi?
[/quote]
Olen kirjotellu tänne oheistuotteista ja siitä miten Iltalehdessä on vääristelevät otsikot siitä ettei äiti saanut mukamas mitään apua. Mikä näistä on valhetta?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"] Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla. [/quote] Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle? [/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan? [/quote] Totuus sattuu joskus. [/quote]Millä sä kaiken sanomasi todistat totuudeksi? [/quote] Olen kirjotellu tänne oheistuotteista ja siitä miten Iltalehdessä on vääristelevät otsikot siitä ettei äiti saanut mukamas mitään apua. Mikä näistä on valhetta?
[/quote]Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:33"]Mikä on ton Marikan ja Jennin suhde? Vaikea nyt ventovieraaksi kuvitella.
[/quote] tuntisivatko toisensa, kun säre syrämes laukutkin oli valmiiksi painettu