Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sädekeräyksen epäselvyyksistä ei saa keskustella

Vierailija
31.07.2015 |

Ihmettelen, miksi tämä on niin suojattu, vaikka kyse on meidän lahjoittajien rahoista. Onko meitä huijattu. Miksi tästä ei saa keskustella

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:33"]Mikä on ton Marikan ja Jennin suhde? Vaikea nyt ventovieraaksi kuvitella.
[/quote] tuntisivatko toisensa, kun säre syrämes laukutkin oli valmiiksi painettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:33"]Mikä on ton Marikan ja Jennin suhde? Vaikea nyt ventovieraaksi kuvitella.
[/quote] tuntisivatko toisensa, kun säre syrämes laukutkin oli valmiiksi painettu
[/quote]

Suunniteltu juttu tämä tuotteistus ja keräyskampanja.

Vierailija
44/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla vitsi. INTIIMISUOJA. Siis wtf? Eikö iltalehdellä ole yhtään toimitussihteeriä paikalla joka oikolukisi ja ehkä jopa lähdetarkistaisi jutut mitä nettiin suolletaan?

Vierailija
45/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huijattu ja pahemman kerran.

Vierailija
46/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai kerennyt lahjoittamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.

Vierailija
48/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]

Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.

[/quote]

Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]

Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.

[/quote]

Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?

[/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan?

Vierailija
50/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]

Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.

[/quote]

Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?

[/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan?
[/quote]
Totuus sattuu joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]

Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.

[/quote]

Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?

[/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan?

[/quote]

Onko se "mitä paskaa vaan", jos kaipaisi selvitystä julkisen rahankeräyksen moniin epäselvyyksiin?

Vierailija
52/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"] Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla. [/quote] Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle? [/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan? [/quote] Totuus sattuu joskus.

[/quote]Millä sä kaiken sanomasi todistat totuudeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mille tilille ne rahat ensin menee, noista tuotteista? Ja sekö maksaa sitten veron? Eikö itselle ota mitään välistä?

Hittoko ei voi facebookissa kysyä kun pitäisi ensin liittyä, enkä liity ennenku saan tarkempaa tietoa.

Vierailija
54/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"] Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla. [/quote] Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle? [/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan? [/quote] Totuus sattuu joskus.

[/quote]Millä sä kaiken sanomasi todistat totuudeksi?
[/quote]
Olen kirjotellu tänne oheistuotteista ja siitä miten Iltalehdessä on vääristelevät otsikot siitä ettei äiti saanut mukamas mitään apua. Mikä näistä on valhetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"] Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla. [/quote] Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle? [/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan? [/quote] Totuus sattuu joskus. [/quote]Millä sä kaiken sanomasi todistat totuudeksi? [/quote] Olen kirjotellu tänne oheistuotteista ja siitä miten Iltalehdessä on vääristelevät otsikot siitä ettei äiti saanut mukamas mitään apua. Mikä näistä on valhetta?

[/quote]Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi