Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sädekeräyksen epäselvyyksistä ei saa keskustella

Vierailija
31.07.2015 |

Ihmettelen, miksi tämä on niin suojattu, vaikka kyse on meidän lahjoittajien rahoista. Onko meitä huijattu. Miksi tästä ei saa keskustella

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:10"]

Miten olen aistivinani, että ihan kuin jollain alkaisi hieman kuumottaa, että suurelle yleisölle on paljastumassa jotain, mitä heidän ei pitäisi tietää?

[/quote]Ai tän ketjun perusteella?

Vierailija
22/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:07"]

Sokeakin näkee että on epäselvyyksiä.

[/quote]Mutta sä et sitä pysty todistaan mitenkään.
[/quote]
Kyllä ne vielä julki tulee, älä huoli ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:10"]

Miten olen aistivinani, että ihan kuin jollain alkaisi hieman kuumottaa, että suurelle yleisölle on paljastumassa jotain, mitä heidän ei pitäisi tietää?

[/quote]Ai tän ketjun perusteella?
[/quote]
Varmaan tuon innokkaan puolustelijan takia.

Vierailija
24/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:10"] Miten olen aistivinani, että ihan kuin jollain alkaisi hieman kuumottaa, että suurelle yleisölle on paljastumassa jotain, mitä heidän ei pitäisi tietää? [/quote]Ai tän ketjun perusteella? [/quote] Varmaan tuon innokkaan puolustelijan takia.

[/quote]Niin vedätettävissä.

Vierailija
25/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa on keksitty taas uusi taktinen vetolinja. Vaihtelua vanhan kunnon kateuskortin heilutteluun :D

 

Vierailija
26/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:07"]

Sokeakin näkee että on epäselvyyksiä.

[/quote]Mutta sä et sitä pysty todistaan mitenkään.

[/quote]

Mitä sä nyt horiset? Epäselvyyden voi todistaa sillä, että asianosaiset ovat jättäneet asiat epäselviksi, eivät esim. kerro tarkkaa summaa, eivät päivitä tilannetta jne. Ei minkään asian epäselvänä pitäminen, ja siitä julkisesti keskusteleminen, ole rangaistava teko.

 

Ihme vänkääjä. Muutenkin ihmetyttää "lahjoittajien" vimma tukahduttaa kaikki keskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa kun asiaa spekuloidaan täällä. Jos rehellisesti toisitte julki asiat mitä täälä ihmetellään, niin silloin ei tarvisi spekuloida. Hirveä puolustaminen, mutta silti ei suostuta antamaan vastauksia kysymyksiin.

Ja se jos mikä tekee tästä keissistä entistä epäilyttävämmän.

Vierailija
28/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:07"]

Sokeakin näkee että on epäselvyyksiä.

[/quote]Mutta sä et sitä pysty todistaan mitenkään.

[/quote]

Mitä sä nyt horiset? Epäselvyyden voi todistaa sillä, että asianosaiset ovat jättäneet asiat epäselviksi, eivät esim. kerro tarkkaa summaa, eivät päivitä tilannetta jne. Ei minkään asian epäselvänä pitäminen, ja siitä julkisesti keskusteleminen, ole rangaistava teko.

 

Ihme vänkääjä. Muutenkin ihmetyttää "lahjoittajien" vimma tukahduttaa kaikki keskustelu.

[/quote]Mitä se sulle edes sitten kuuluu jos et ole lahjoittaja. Alkaa vaikuttaa noitavainoilta nää teidän jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:55"]Rupesi kyllä epäilyttämään jo tuo huutokauppakin. Kalliita huonekaluja saaneet mm. Iskulta ja suomen sänkytukulta lahjoituksena ja näin nopealla aikataululla? Herää kysymys, vaihtaako oikeasti tavarat omistajaansa, vai onko koko huutokauppa vain huijausta?
[/quote]

Tossa on jotain niiiin hämärää...

Vierailija
30/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:38"]

Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa. Tosin sä jankkaat koko ajan yksityishenkilöiden asioista, eikä se ole sallittua tällä palstalla.

[/quote]

Mikä yksityishenkilö se semmoinen on, joka vapaaehtoisesti myy tarinansa keltaiselle lehdistölle?

[/quote]Meinaatko ettei sua suojele lait enää ollenkaan jos on ollut lehdessä? Ja susta saa kirjoittaa mitä paskaa vaan?

[/quote]

Onko se "mitä paskaa vaan", jos kaipaisi selvitystä julkisen rahankeräyksen moniin epäselvyyksiin?

[/quote]

Ei, kun pannaan vain rahaa ja ostellaan parissa päivässä ilmestyneitä tuotteita ja kenenkään ei tarvitse ottaa selvää, mihin rahat menevät ja ketä on takana

[/quote]Ota yhteys ao. tahoon ja kysy sieltä. Täältä et vastauksia saa.

[/quote]Miksei siihen tahoon voi ottaa yhteyttä facebookin Säde-ryhmässä ilman kirjautumista, vaikka rehellisestä jutusta kyse???

[/quote]

Näkyy olevan tällainen sähköpostiosoite siellä: sare.syrammes@gmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:10"]Miten olen aistivinani, että ihan kuin jollain alkaisi hieman kuumottaa, että suurelle yleisölle on paljastumassa jotain, mitä heidän ei pitäisi tietää?
[/quote]

Paljon mahdollista ;)

Vierailija
32/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin päivänselvää huijausta, mutta lahjoittakoot ja uskokoot ken tahtoo. Ihme perhe ja suku, mutta näitähän vedättäjiä riittää, missä myydään kaikki vauvan kuolemasta lähtien. Ei säälitä enää yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään mistään kuluista tai summista ei ole mitään tositteita tarinaa vahvistamaan. Mitä summaa nykyään muuten kerätään? Syö uskottavuutta yks kaks hupsista miltei tuplata tavoiteltu summa.

Vierailija
34/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika härskit pohjahinnat tuolla huutokaupassa. Tuotteet ovat kuitenkin lahjoituksia, eli kenenkään ei tarvitse saada omiaan pois, vaan kaikki tuotto on vain plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ton Marikan ja Jennin suhde? Vaikea nyt ventovieraaksi kuvitella.

Vierailija
36/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"] Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä. [/quote]Mä ja moni muu on koko jutusta lukenut vain lehdestä, vihjaatko, ettei totta ole mikään mitä lehdestä on luettu? Ja ainakaan keräyssivustoon ei voi ottaa yhteyttä liittymättä niin ainakaan sieltä ei kysyä voi. [/quote]Silti se ei oikeuta spekuloimaan asiaa täällä. Onko se nyt niin helkkarin vaikea ymmärtää? [/quote] Ja miksi ei oikeuta? Kyllä julkisesta asiasta saa puhua. Eri asia miksi joku on halunnut tehdä julkisen oman lapsensa menehtymisestä.

[/quote]Ap. puhui asiasta varmana että jutussa on epäselvyyksiä. Miten hän ne todistaa? Jos ei todista niin sitä voi pitää herjauksena. Ja muutoinkin näitä keskusteluja täällä palstalla voi pitää yksityisyyttä loukkaavina. Vai miksi nämä keskustelut on poistettu?
[/quote]

Minulle ainakin on monikin asia epäselvää näissä keräyksissä. Epäselvää on mm se, paljonko rahaa tarvitaan ja paljonko sitä on jo kertynyt. Jos sinä kerran tiedät vastaukset näihin kysymyksiin, niin kerro ihmeessä! Mielelläni minä selvyyden saisin näihin kysymyksiin, jotka ovat minulle epäselviksi jääneet.

Vierailija
38/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"] Pystytkö oikeudessa todistamaan niiden todenperäisyyden vai sanotko että luit lehdestä? Edelleen kehoitan sua ottamaan yhteyttä ao. tahoon jos epäilet väärinkäytöksiä, etkä levittele juttuja täällä. [/quote]Mä ja moni muu on koko jutusta lukenut vain lehdestä, vihjaatko, ettei totta ole mikään mitä lehdestä on luettu? Ja ainakaan keräyssivustoon ei voi ottaa yhteyttä liittymättä niin ainakaan sieltä ei kysyä voi. [/quote]Silti se ei oikeuta spekuloimaan asiaa täällä. Onko se nyt niin helkkarin vaikea ymmärtää? [/quote] Ja miksi ei oikeuta? Kyllä julkisesta asiasta saa puhua. Eri asia miksi joku on halunnut tehdä julkisen oman lapsensa menehtymisestä.

[/quote]Ap. puhui asiasta varmana että jutussa on epäselvyyksiä. Miten hän ne todistaa? Jos ei todista niin sitä voi pitää herjauksena. Ja muutoinkin näitä keskusteluja täällä palstalla voi pitää yksityisyyttä loukkaavina. Vai miksi nämä keskustelut on poistettu?
[/quote]

Minulle ainakin on monikin asia epäselvää näissä keräyksissä. Epäselvää on mm se, paljonko rahaa tarvitaan ja paljonko sitä on jo kertynyt. Jos sinä kerran tiedät vastaukset näihin kysymyksiin, niin kerro ihmeessä! Mielelläni minä selvyyden saisin näihin kysymyksiin, jotka ovat minulle epäselviksi jääneet.
[/quote]

Samoin moni muu haluaisi myös tietää!

Vierailija
39/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:07"]

Sokeakin näkee että on epäselvyyksiä.

[/quote]Mutta sä et sitä pysty todistaan mitenkään.

[/quote]

Mitä sä nyt horiset? Epäselvyyden voi todistaa sillä, että asianosaiset ovat jättäneet asiat epäselviksi, eivät esim. kerro tarkkaa summaa, eivät päivitä tilannetta jne. Ei minkään asian epäselvänä pitäminen, ja siitä julkisesti keskusteleminen, ole rangaistava teko.

 

Ihme vänkääjä. Muutenkin ihmetyttää "lahjoittajien" vimma tukahduttaa kaikki keskustelu.

[/quote]Mitä se sulle edes sitten kuuluu jos et ole lahjoittaja. Alkaa vaikuttaa noitavainoilta nää teidän jutut.
[/quote]

Minä olisin kiinnostunut lahjoittamaan, mikäli tietäisin että lahjoituksia vielä tarvitaan. Joten kerrohan nyt pyydetyt tiedot ja summat, asiahan minulle auttamishaluisena kai kuitenkin kuuluu.

Vierailija
40/55 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:07"]

Sokeakin näkee että on epäselvyyksiä.

[/quote]Mutta sä et sitä pysty todistaan mitenkään.

[/quote]

Mitä sä nyt horiset? Epäselvyyden voi todistaa sillä, että asianosaiset ovat jättäneet asiat epäselviksi, eivät esim. kerro tarkkaa summaa, eivät päivitä tilannetta jne. Ei minkään asian epäselvänä pitäminen, ja siitä julkisesti keskusteleminen, ole rangaistava teko.

 

Ihme vänkääjä. Muutenkin ihmetyttää "lahjoittajien" vimma tukahduttaa kaikki keskustelu.

[/quote]Mitä se sulle edes sitten kuuluu jos et ole lahjoittaja. Alkaa vaikuttaa noitavainoilta nää teidän jutut.
[/quote]

Minä olisin kiinnostunut lahjoittamaan, mikäli tietäisin että lahjoituksia vielä tarvitaan. Joten kerrohan nyt pyydetyt tiedot ja summat, asiahan minulle auttamishaluisena kai kuitenkin kuuluu.
[/quote]

Kts. Facepäivitys: if maksoi lennon, keräys jatkuu perheen "kuluihin" ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän