Kysymys Nuvaringistä
Aloitin käyttämään Nuvaringiä tiistaina, ohjeiden mukaan kierron ensimmäisenä päivänä (=ensimmäisenä vuotopäivänä). Olen nyt vähän hämilläni siitä, että pitäisikö kuukautisten siis tulla vai ei? Luulin, että ne tulevat ihan normaalisti Nuvaringistä huolimatta, mutta eivät ole ainakaan vielä alkaneet..
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:14"]Häh. Siis loppuko ne kun laitoit nuvaringin?
[/quote]
Siis ohjeessa (jonka luin ainakin kolme kertaa läpi) sanottiin, että ekana vuotopäivänä. Laitoin siis sen päivän aamuna, kun laskujeni mukaan mulla pitäisi kuukautiset alkaa. Vuotoa ei siis ehtinyt vielä tulla. Ja juu myönnän, että hakusessa on käyttö, kun en ole ennen yhdistelmäehkäisyä käyttänyt.. T.ap
[/quote]
Anteeksi epäselvä viesti.. Siis ohjeessa sanottiin, että eka rengas laitetaan ekana vuotopäivänä. Ap
[/quote]
Niin etkä laittanut. Laitoit kun ehkä vissiin mahdollisesti muistaakseni pitäisi alkaa
Ja siis siinä ohjeessa EI lue, että pitäisikö niiden kuukautisten tulla silloin kun ottaa renkaan käyttöön ja laittaa sen ekana vuotopäivänä, vai estääkö se rengas kuukautisten alkamisen. Ap
Miksi sitten laitoit jos ei vuoto ole alkanut? Se laitetaan kun se oikeasti alkaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:14"]Häh. Siis loppuko ne kun laitoit nuvaringin?
[/quote]
Siis ohjeessa (jonka luin ainakin kolme kertaa läpi) sanottiin, että ekana vuotopäivänä. Laitoin siis sen päivän aamuna, kun laskujeni mukaan mulla pitäisi kuukautiset alkaa. Vuotoa ei siis ehtinyt vielä tulla. Ja juu myönnän, että hakusessa on käyttö, kun en ole ennen yhdistelmäehkäisyä käyttänyt.. T.ap
[/quote]
No niin, eli ei siis ollut eka vuotopäivä. Olisi pitänyt odottaa että oikeasti alkaa eikä laskeskella.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:14"]Häh. Siis loppuko ne kun laitoit nuvaringin? [/quote] Siis ohjeessa (jonka luin ainakin kolme kertaa läpi) sanottiin, että ekana vuotopäivänä. Laitoin siis sen päivän aamuna, kun laskujeni mukaan mulla pitäisi kuukautiset alkaa. Vuotoa ei siis ehtinyt vielä tulla. Ja juu myönnän, että hakusessa on käyttö, kun en ole ennen yhdistelmäehkäisyä käyttänyt.. T.ap [/quote] Anteeksi epäselvä viesti.. Siis ohjeessa sanottiin, että eka rengas laitetaan ekana vuotopäivänä. Ap
[/quote]
Eli sinun olisi kuulunut laittaa rengas ensimmäisenä päivänä jona jo vuodat, ei päivänä jona uskot alkavasi vuotamaan. Kuukautisethan voivat välillä olla epäsäännölliset ihan ilman tiettyä syytä. Itse en nyt luottaisi ehkäisytehoon 100%
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:14"]Häh. Siis loppuko ne kun laitoit nuvaringin?
[/quote]
[/quote]
Ei siinä mitään lasketa ja oleteta. Se rengas laitetaan vasta kun vuoto on jo as lkanit eli ole toiminut väärin. Et kai ole ollut yhdynnässä vain renkaaseen luottaen?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:14"]Häh. Siis loppuko ne kun laitoit nuvaringin?
[/quote]
[/quote]
Anteeksi epäselvä viesti.. Siis ohjeessa sanottiin, että eka rengas laitetaan ekana vuotopäivänä. Ap
[/quote]
No miksi et sitten toiminut niin?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:42"]No ei sitä kyllä muistaakseni ekana vuotopäivänä pitänyt laittaa, vaan vasta muutaman päivän päästä. Kuten sitten jatkossa vuoto alkaa pari päivää siitä kun renkaan on ottanut pois.
[/quote]
Höpö, höpö.
Mäkin muistelen että oli tarkoitus pistää kun oikeasti verta jo tulee. Voi olla et sulta jää nää kuukautiset välistä mut ei se varmasti ole vakavaa. Sillä ringillähän voi tahallaankin jättää yhdet kuukautiset välistä jos haluaa. Sulle kävi nyt niin vahingossa
[/quote]
[/quote]