Ootteko ottaneet Hoploppiin ja muihin vastaaviin omia eväitä?
Niin, ootteko? Onko tullut sanomista henkilökunnan puolelta?
Joo tiedän, että säännöt kieltää, mutta tapahtuu siellä muutakin sääntöjen vastaista. (Esim. liian pienet juoksee keskenään tai isompien lasten valvonnassa.)
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:59"]No tämä on kyllä totta. Siksi kysyinkin, että onko muilla kokemuksia henkilökunnan suhtautumisesta.
Muistakaahan te junteiksi huutelijat pitää itse huoli niistä lapsistanne siellä Hoplopissa (ja muuallakin). Sen kaksi kertaa, kun olen ko. paikassa käynyt, olen joutunut todistamaan monenlaista välinpitämättömyyttä omista lapsista. Siellä sokkeloissa tapahtuu pienempien tönimistä, etuilua ja putoamisia ja vanhemmat istuvat ihanasti omassa rauhassaan tietokoneen/älypuhelimen kanssa pöydässä tyytyväisenä siitä, kun lapset ei häiritse. Nenän edessä toki Hoplopista ostettu kahvi, ettei kukaan pääse juntiksi haukkumaan. Näistä roskaamisepäilyistä päätellen sitä mukia ei kuitenkaan osata viedä roskikseen.
Nojoo, provosoiduin, anteeksi siitä ja hyvää päivänjatkoa. Ap.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:48"]
Omia eväitä ei saa syödä.
vielä ankeampaa on jos teidät heitetään ulos sieltä omien eväiden syömisen takia, kuin syödä evätt ulkona.
[/quote]
[/quote]
En ole niin juntti että edes kävisin HopLopissa.
HopLop on kahvilaan/ravintolaan verrattava paikka ja en sellaisessakaan syö omia eväitä. Jos tulee kauempaa, järjestää syömisensä ennen tai jälkeen tai käy muualla syömässä. Tämähän pätee ihan kaikkeen. Jos tulen Riihimäeltä Helsinkiin Stockmannille ostoksille, en istahda naistenvaateosaston penkille ja ota esille termaria ja sämpylöitä. HopLopilla on tietty liikeidea ja ymmärrän hyvin, että siellä ei haluta omien eväiden syöjiä.
Sanotko nyt että hoplop ei ole osa yhteiskuntaa?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:35"]Ja kaikki ei osaa kirjoittaa asiallista kieltä.
Yhteiskunnan sääntöjä noudatan kyllä, mutten ihan rinnasta yhteiskuntaa ja Hoploppia :)
Ajellaan pidemmät matkan päästä kolmen lapsen kanssa ja rahaa menee meidän perheen mittakaavassa ihan tarpeeksi lippuihinkin. Mietin kyllä, että os syödään autossa välipalaa ennen ja jälkeen, mutta on se sekin vähän ankeaa.
Onpa täällä kuuliaista väkeä, kun kukaan ei tunnusta syöneensä omia eväitä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:20"]Voi vittu. Mikset voi syödä niitä omia eväitä ennen tai jälkeen sinne menoa jos on pakko nimenomaan omia eväitä syödä? [/quote] Kaikki ei kykene noudattamaan yhteiskunnan säätämiä asetuksia
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:37"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:33"]
Henkilökunnan varmaan kiva siivota teidän sotkuja ylimääräisenä työnä. Roskaa tulee myös takuulla paljon, tuskin viette niitä mukananne tai viette purnukat kotiinne tiskattavaksi.
[/quote]
Kyllä me osataan viedä roskamme roskiin. Ihan lapsetkin jo osaa. Aattele. Mitenkähän teidän lapset on opetettu toimimaan?
Ap
[/quote]
Mulla ei ole lapsia, mutta useinkin siivoan muitten ihmisten roskia ja sotkuja sellaisessa tilasssa, joka ei ole tosiaankaan syömiseeen tarkoitettu. Kerro sinä, miksi on aivan pakko syödä tuollaisessa paikassa? Miksi et puolestasi opeta lapsillesi, että kaikkialla ei voi tehdä mitä huvittaa? Yritys tarjoaa teille käsittääkseni leikkitilapalveluita ja voi ihan itse määritellä, mitä heidän tiloissaan tehdään. Joillakin ihmisillä on tilannetajua ja luontevasti hyvät tavat, joillakin taas ei. Menettekö sapuskoimaan vaikka pankin penkille, jos teillä sattuu olemaan sinne asiaa?