Jos teille tulisi nyt murtovaras, millä kalauttaisit häntä?
Mä kaivaisin äkkiä keittiön kaapista puisen perunanuijan ja paukauttaisin sillä niin kovaa kuin lähtee. :D
Kommentit (82)
Hirvikiväärillä pätkäyttäisin kun on niin sopivasti saatavilla :) Sorkkarautakin löytyy :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:21"]
Mä vaanisin sitä pöydän alla ja löisin paistomittarilla täysillä polvilumpioon :D
[/quote]
Hahha kun oon niin lyhyt etten yltäisi lyödä sitä millään päähän :P
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:31"]Kutsuisin kahville, ei täällä mitään pöllittävää ole. Kahvit sais tuoda ite, kun sitäkää ei oo. 
[/quote]Mu
N yksi tuttu vanha mummo joka asui muistaakseni 4.kerroksessa vitsaili aina, että jos hänen parvekkeeltaan joku murtovaras iskisi, niin hän kyllä tarjoais kahvit. Että kyllä sellainen uroteko kuin 4.kerrokseen kiipeäminen pitäisi jollain tavalla palkita. :-)
Kahdella sormella tuohon kurkkurustoon. Henki pois!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:29"]
Mä avaisin aamutakin vyön ja paljastaisin itseni, toimii....
[/quote]Kuinka moneen murtovarkaaseen olet testannut?
Ja miten se toimii? Murtovaras kirkaisee kauhusta, ja ilmoittaa pakenevansa poliisilaitokselle?
[/quote]
Olen realisti, se riittää...
[/quote] Minä rullaisin tissit pois rintsikoista ja antaisin heilua :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:27"]
En kalauttaisi, mutta ottaisin paistinpannun itsesuojelua varten.
[/quote]
Mä mietin oikeesti aika pitkään, ja ajttelin kenkiä.. mutta tuo paistinpannu on hyvä:)! Kiitos vinkistä:).
[/quote]
Mulla löytys korkokengät eteisestä. Sillä vaan suoraan silmään. O_o
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:28"]olen ulkoistanut tämän homman koiralle. [/quote]Panisin koiraasi perseeseen, ja sitten työntäisin kullini suuhusi, sen jälkeen pyyhkisin vehkeeni verhoihin ja suorittaisin ryöstön.
[/quote] ei mulla oo verhoja
[/quote]
Siihen mullakin tää homma perustuu. Välillä voi heittää olalle ja taas rullalle...
Täällä on niin sotkuista, että murtovaras kaatuisi heti eteisessä ja kalauttaisi päänsä vessan oveen. Siitä voisi poliisit tyypin noukkia.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:37"]
[/quote]
Siihen mullakin tää homma perustuu. Välillä voi heittää olalle ja taas rullalle...
[/quote]
Läpsyttelisin kilometririipputisseillä päin näköä. :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:31"]Kutsuisin kahville, ei täällä mitään pöllittävää ole. Kahvit sais tuoda ite, kun sitäkää ei oo. [/quote]Mu N yksi tuttu vanha mummo joka asui muistaakseni 4.kerroksessa vitsaili aina, että jos hänen parvekkeeltaan joku murtovaras iskisi, niin hän kyllä tarjoais kahvit. Että kyllä sellainen uroteko kuin 4.kerrokseen kiipeäminen pitäisi jollain tavalla palkita. :-)
[/quote]Jep, mummologiikalla murtovaras tulee tietenkin parvekkeen, ei käytävän oven kautta. Mummo lienee hoitolaitoksessa nykyään.
[/quote]
Ei ne ole murtovarkaita höpsö.. ne on naapurin sedät tulleet lainaamaan teiltä sokeria.
No jos se koiran ohi pääsee niin omalla jalalla. Lasketaanko kipsi astaloksi?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:27"] En kalauttaisi, mutta ottaisin paistinpannun itsesuojelua varten. [/quote] Mä mietin oikeesti aika pitkään, ja ajttelin kenkiä.. mutta tuo paistinpannu on hyvä:)! Kiitos vinkistä:). [/quote] Mulla löytys korkokengät eteisestä. Sillä vaan suoraan silmään. O_o
[/quote]
Pers. sellaiseen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:31"]Kutsuisin kahville, ei täällä mitään pöllittävää ole. Kahvit sais tuoda ite, kun sitäkää ei oo. [/quote]Mu N yksi tuttu vanha mummo joka asui muistaakseni 4.kerroksessa vitsaili aina, että jos hänen parvekkeeltaan joku murtovaras iskisi, niin hän kyllä tarjoais kahvit. Että kyllä sellainen uroteko kuin 4.kerrokseen kiipeäminen pitäisi jollain tavalla palkita. :-)
[/quote]Jep, mummologiikalla murtovaras tulee tietenkin parvekkeen, ei käytävän oven kautta. Mummo lienee hoitolaitoksessa nykyään.
[/quote]
Kuollut. R.I.P :`(
Kahvakuulalla täräyttäisin. Syytteitä en saisi, koska olis tietenkin just silloin treeni menossa...