Jos teille tulisi nyt murtovaras, millä kalauttaisit häntä?
Mä kaivaisin äkkiä keittiön kaapista puisen perunanuijan ja paukauttaisin sillä niin kovaa kuin lähtee. :D
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:37"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:29"] Mä avaisin aamutakin vyön ja paljastaisin itseni, toimii.... [/quote] Minä rullaisin tissit pois rintsikoista ja antaisin heilua :D [/quote] Siihen mullakin tää homma perustuu. Välillä voi heittää olalle ja taas rullalle... [/quote] Läpsyttelisin kilometririipputisseillä päin näköä. :D
[/quote]
Kuulostaa lupaavalta :D Pitäis vaan kattoo, ettei tukehdu..
Puhelimella 112. Harmi kun vahtikoira kuoli.
Lyömisen sijaan suihkuttaisin mieluummin hiuskiinnettä silmiin ja sen jälkeen mojova potku persuksille. Mutta jos nyt ihan jonkin aseen kanssa sisälle pyrkii, niin sitten saisi maistaa tuolia...
Sokaisisin tän kännykän apuvalolla. On niin kirkas, että heikompia hirvittää. :-)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:27"]
En kalauttaisi, mutta ottaisin paistinpannun itsesuojelua varten.
[/quote]
Mä mietin oikeesti aika pitkään, ja ajttelin kenkiä.. mutta tuo paistinpannu on hyvä:)! Kiitos vinkistä:).
[/quote]
Jos oikeessa tilanteessa jäis miettimään pitkään, siinähän olisi jo monta ryöstöä kerinnyt tehdä. 
" kengät.....äääh, ei. Tuoli..... ääääh ei sekään. Entäs hiuskiinne.....no ehkä ei auttais paljoa...... mitäsmitäsmitäs......aaaagh! Emmä keksi mitää! Hei eiku nyt mä keksin, paistinpannu, joooooo!!!! Hei mut.....mihis se tyyppi hävis?????" :`D
Alkaisin tanssia oudosti hiippaillen ja rosvolaulua laulaen (Kasper, Jesper, Joonatan).
Samalla kutsuisin varasta mukaan leikkiin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:03"]Liukastaisin anaalireikäni, ja menisin kontilleni
[/quote]
Rosmo tulee pimeästä oviaukosta taskulamppu kädestä sojottaen. "Plumps". Ohoh, mihis se taskulamppu hävis? Mites tänne tuli yhtäkkiä näin pimeetä?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:46"]No jos se koiran ohi pääsee niin omalla jalalla. Lasketaanko kipsi astaloksi?
[/quote]ammun koiraltasi aivot pellolle ja panen koiraasi perseeseen, sen jälkeen vatkaan spermat naamallesi.
[/quote]
Lopettakaa! En halua, että tää ketju poistetaan. Osa jutuista on nimittäin mun mielestä tosi hauskoja. Nämä tämmöset ei kuulu siihen kastiin. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:55"]
[/quote] itsehän soitan aina kengällä tai perunalla.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:03"]
Alkaisin tanssia oudosti hiippaillen ja rosvolaulua laulaen (Kasper, Jesper, Joonatan).
[/quote]
Mun pomo saattaisi tehdä just jotain tollasta! Eikä tämä ole vitsi. :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:07"]
[/quote]
Maxwell Smart.
Haulikon perällä. On vaatekaapissani makuuhuoneessa.
Talossa on myös kaksi dobermannia, joten tuskin tulisi tarvetta kaivella kaappia :-)
10kg kahvakuula on tuossa hollilla sopivasti.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:07"]
[/quote]
Maxwell Smart.
[/quote]
Pakko vielä linkata kuvakin: 
http://linkis.com/url-image/http://netdna.copyblogger.com/images/get-smart.jpg
No tietenkin pyytäisin miestäni potkaisemaan varasta kierrepotkulla. Mikäs av-mamma mä olisin, jos mieheni ei yhtä varasta hoitelisi karatella... ;-)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:25"]
[/quote]
[/quote]Toivottavasti olet jo nukkumassa, työmyyräni! ;)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:29"]
Mä avaisin aamutakin vyön ja paljastaisin itseni, toimii....
[/quote] Minä rullaisin tissit pois rintsikoista ja antaisin heilua :D
[/quote]
Siihen mullakin tää homma perustuu. Välillä voi heittää olalle ja taas rullalle...
[/quote] 
Täällä kanssa! Ehkä myös meetvurstinänneillä läiskisin pitkin poskia
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:19"]
Mä kaivaisin äkkiä keittiön kaapista puisen perunanuijan ja paukauttaisin sillä niin kovaa kuin lähtee. :D
[/quote] En löisi. Miski löisin?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:25"]
[/quote]
[/quote]Toivottavasti olet jo nukkumassa, työmyyräni! ;)
[/quote]
Totta kai! Ja aamulla pirteänä töissä! ;)
Mulla varmaan riittäisi kun menisin kotivaatteissani eteiseen katsomaan, kuka sieltä on yrittämässä sisään. Näytän näissä vanhoissa repaleisissa retkuissa niin köyhältä, että murtovaras päättelisi heti, ettei täällä ole mitään varastamisen arvoista.