Lääkkeetön elämä, muita?
Pidän lääketeollisuutta isona bisneksenä itse suurimmalta osin. Ihmisen ei kuulu syödä jatkuvasti teollisesti tehtyjä pilsuja.
Uskon kuitenkin että Läntinen sairaanhoito on hyvää, mutta en usko näihin pillereihin mitä jaellaan jo ennenkuin ihmisellä on edes mitään vaivoja.
Pyrin jättämään kaikki turhat pois, haluan terveellisen elämän
Kommentit (120)
Mä olen elänyt viimeiset noin 30 vuotta ilman lääketieteen apua, eli ei lääkäreitä, lääkkeitä yms. Pyrin elämään näin myös loppuikäni. Pääsyy on, että vastustan eläinkokeita, ja lääketiede ja lääkekehitys perustuu pitkälti niille. Lisäksi, olen sitä mieltä että ihmisiä on liikaa enkä kokisi eettiseksi pyrkiä pidentämään omaa elämääni lääketieteen keinoin. Lähden sitten kun luonto niin määrää.
Mitä nää on nää pillerit joita jaellaan ilman että olisi mitään vaivoja? En ole ikinä kuullutkaan.
Opiskelin nuorempana homeopatiaa vuosia ja en tarvitse muita lääkkeitä. Lääketeollisuuden lääkkeet poistavat oireita, mutta sairaus jatkaa kulkuaan kehossa.
Vhh ruokavaliolla pääsin eroon useasta lääkkeestä. Nykyään tarvitsen vain joskus harvoin buranan tms. Lopetin myös hormonaalisen ehkäisyn.
Jätät siis myös Buranan ottamatta jos päätä särkee? Odotatko jotain palkintoa nyt sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vhh ruokavaliolla pääsin eroon useasta lääkkeestä. Nykyään tarvitsen vain joskus harvoin buranan tms. Lopetin myös hormonaalisen ehkäisyn.
Kohta voikin sitten olla tarvetta monenmoiselle lääkkeelle kun suolistosyöpä iskee.
Ruokabisnes on vielä suurempaa, mutta et kai sinä syömistä lopeta. Jos et viihdy markkinatalousmaassa, niin Pohjois-Korea on yksi vaihtoehto. Sikäläinen lääketarjonta olisi varmaan sinullekin mieluinen.
Jotkut ihmiset eivät pysyisi edes hengissä, elleivät saisi sairauksiinsa lääkitystä; Nitrot, insuliini, astmasuihke, allegiareaktiot, muutamia mainitakseni.
Voimakkaat lamaavat kivut esim. tapaturmssa, onnettomuuksssa, vahvan asteen palovammat ja muut vastaavat tarvitsevat vahvoja kipulääkkeitä. Samoin pahasti sodissa haavoittuneet sotilaat samoin.
On se niin helppoa ja kevyttä huudella, arvostella, syyllistää ja vouhkata näistäkin asioista, kun ja jos itsellä on höyhen kevyt elämänkokemus.
Aika harva ihminen huvikseen niitä lääkkeitä ottaa, mutta uskoisin, että sinullekin kelpaavat kun saat ensimmäisen merkittävän ja vaikean tautisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta voikin sitten olla tarvetta monenmoiselle lääkkeelle kun suolistosyöpä iskee.
Kerro toki lisää
Vierailija kirjoitti:
Multa on poistettu kilpirauhanen syövän vuoksi ja joudun syömään lopun ikääni tyroksiinia. Auttaako vhh myös siihen?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen elänyt viimeiset noin 30 vuotta ilman lääketieteen apua, eli ei lääkäreitä, lääkkeitä yms. Pyrin elämään näin myös loppuikäni. Pääsyy on, että vastustan eläinkokeita, ja lääketiede ja lääkekehitys perustuu pitkälti niille. Lisäksi, olen sitä mieltä että ihmisiä on liikaa enkä kokisi eettiseksi pyrkiä pidentämään omaa elämääni lääketieteen keinoin. Lähden sitten kun luonto niin määrää.
On aika vaikeaa ihan itse päättää että minä en ota mitään niin vaarallista tautia että tarvitsisin lääkettä. Olisi jännä nähdä reaktiosi, jos saisit esim. syöpätaudin joka pystyttäisiin lääkkeillä hoitamaan. Tiedät varmaan, että kolmasosa ihmisistä saa elinaikanaan jonkun syöpätaudin.
"Pyrin jättämään kaikki turhat pois"
Ihan huvin vuoksiko sä luulet että me muut niitä lääkkeitä syödään? Aika moni tarvitsee niitä esim. siksi ettei halua kuolla ihan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin nuorempana homeopatiaa vuosia ja en tarvitse muita lääkkeitä. Lääketeollisuuden lääkkeet poistavat oireita, mutta sairaus jatkaa kulkuaan kehossa.
Et ehkä tiedä, mutta homeopaattiset lääkkeet on monissa tutkimuksissa todettu plasebon tehoisiksi. Katsotaan miten käy, kun saat ensimmäisen todellisen tautisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki lisää
Osaat varmaan tämän verran Googlea käyttää itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennatko vielä, mitkä kaikki lääkeaineet pystyit lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki lisää
Osaat varmaan tämän verran Googlea käyttää itsekin.
Osaan toki, mutta en ole löytänyt vielä yhtään tutkimusta, joka tukisi väitettäsi.
Kyllä mä kuolisin jos en ottaisi astmasuihkeita astmaan ja thyroxinia kilpirauhasen vajaatoimintaan.
Kuka nyt lääkkeitä huvikseen syö? En minä ainakaan. Helppoa olla myös syömättä kun ei ole mitään vaivoja. No, d-vitamiinia kyllä syön vitamiiniteollisuuden uhrina.
Jankuti, jankuti