Jos teille tulisi nyt murtovaras, millä kalauttaisit häntä?
Mä kaivaisin äkkiä keittiön kaapista puisen perunanuijan ja paukauttaisin sillä niin kovaa kuin lähtee. :D
Kommentit (82)
Veitsi on pöydällä, joten joutuisin sillä tuikkaamaan. Niin pieni asunto, että kummasta ovesta tahansa (parveke vai ulko-ovi) tullessa joutuis nopeasti reagoimaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:25"]On niin pieni kämppä, että se olisi heti tuossa edessäni. Pamauttaisin läppärillä, ainut mikä on nyt käsillä. Sitten av:lta kyselemään, että mitäs nyt kun murtovaras makaa tuossa lattialla.
[/quote]
Äläs nyt herrajumala läppäriä tuhoa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:36"]Miksi ihmeessä löisitte?
[/quote]
No mitä pitäisi tehdä? Ojentaa rahat ja arvoesineet jo heti ovella?
Kyllähän tämä kiimapillu asettuu kontilleen, että tervetuloa....
Jos joku tulisi nyt asuntooni, reagoisin siihen kaasuttamalla hänet saksasta tilatulla 12% oc juovalla. Sitten hakkaisin patukalla jos ei muuten usko. Jos en olisi kotona ja kämppäni tyhjennettäisiin, olisi mukana ylläri. Viinahyllyssäni on yksi pullo joka on avaamaton. Siitä kun varas tekee sitten drinksuja, ei hän maista eikä haista mitään. Vaan krapula voi olla melkoinen koska sisältää itse lisäämääni ainetta joka tuhoaa maksan vuorokaudessa. Kuolema on aivan kauhea. Se on minun kostoni, niin kuin marlboro on intiaanien kosto.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:48"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:36"]Miksi ihmeessä löisitte? [/quote] No mitä pitäisi tehdä? Ojentaa rahat ja arvoesineet jo heti ovella?
[/quote] Jos nyt tulisi murtovaras, snaoisin pöö ja toivoisin etteivät taita niskaansa pakoon juostessaan. Eiväthän he mitään pahoinpitelijöitä ole.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:33"]10kg kahvakuula on tuossa hollilla sopivasti.
[/quote]Jos näyttäisit kahvakuulaa minulle, löytäisit sen peräreijästäsi.
Mun luona on Taina Uppa ja se työntää kuulan sun sinne mihin airinko ei paista.
Menisin jonnekin kulman taakse piiloon ja sopivalla hetkellä hyppäisin esiin sanoen "Kädet ylös, tämä on ryöstö".
Mun ei todennäköisesti tarvitsis turvautua väkivaltaan, koska toi kovaääninen räksyttäjä ajaisi jo äänellään pois meidän ovelta. Mutta voisin ihan mielenkiinnolla antaa sille vauhtia tuolla meidän imurilla. Näkyy ottaneen paikkansa keskeltä eteisen lattiaa. Eipä meillä tässä oikein muuta ole millä paukauttaa. Eli koiralla ja imurilla :D
Varmaan tuosta terävimmän veitsen nappaisin käteen, mutta varmaan yrittäisin myös jutella, että eiköhän tää nyt ollu väärä kämppä tällä kertaa? Et nyt te mokasitte. Parempi tutkimus seuraavalla kertaa, menkää nyt, en soita kyttiä pariin minuuttiin. Ei mitään riitaa.....
En millään; kysyisin mitä herra etsii, ja jos vastaus olis rahaa tai muuta arvokasta, menisin auttamaan etsinnöissä!
Mulla on viidakkoveitsi sängyn vieressä. Ei mistään erityisestä syystä, sille vaan on sopiva paikka siinä. Varmaan vaan uhittelisin, tuskin tarvitsisi "kolauttaa".
Juuri nyt istun anoppilan vierashuoneessa. Täällä ei oo oikein mitään aseeksi kelpaavaa... Tuossa silmiini osui mun hiuslakkapullo. Varmaan sillä suihkuttaisin murtovarasta silmiin. Lisäksi tuossa on koristeena hyllyssä joku antiikkipotta (?!?!), erilaisia palkintopokaaleja ja lisäksi avaamaton shampanjapullo. Eiköhän niillä lähtisi taju kankaalle. Noita pokaaleja on sen verran paljon et niitä vois myös heitellä murtovarkaan päälle hämäykseksi. :D
Meidän kämppä on nyt tällä hetkellä sellainen miinarata, ettei se murtovaras kovinkaan montaa askelta pystyisi ottamaan.
Olemme ostaneet uuden hienon vahtikoiran ja se nyt levittelee pikkupisuja ja kakkoja ja leluja ja koko pyykkikorin sisällön ja noita saamarin nahkaluita joka jalan alla yhdistettynä parketin liukkauteen on tappoase. Lisäksi tuo koiranpentu juoksee jalkoihin nopeammin kuin kukaan ihminen löytää valokatkaisinta edes tutusta talosta. Siihen kaatuis jo eteisessä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:29"]
Mä avaisin aamutakin vyön ja paljastaisin itseni, toimii....
[/quote]
Ei ne ole murtovarkaita höpsö.. ne on naapurin sedät tulleet lainaamaan teiltä sokeria.
[/quote]
Ei siinä kiireessä ehdi erotella rosvoja ja sokerin lainaajia, takki auki vaan ja menoksi, kotini on linnani, eli home sweet home......