Jos teille tulisi nyt murtovaras, millä kalauttaisit häntä?
Mä kaivaisin äkkiä keittiön kaapista puisen perunanuijan ja paukauttaisin sillä niin kovaa kuin lähtee. :D
Kommentit (82)
Mä vaanisin sitä pöydän alla ja löisin paistomittarilla täysillä polvilumpioon :D
Jäätävän kovalla huudolla. Jos ei menisi jakeluun, niin sitten asianmukaisella varusteella eli nyrkillä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:21"]Mä vaanisin sitä pöydän alla ja löisin paistomittarilla täysillä polvilumpioon :D
[/quote]
Hauska! :`) ap
Lapio jostain syystä kulkeutui porstuaan, kun päivällä tongin pihalla, joten lapiohommiksi menisi. Jos yrittäisi taka-ovesta, on siellä tällä hetkellä pyykinkuivausteline seinää vasten, eli siitä sitten seuraavalle.
Jos ei koiran huudosta ja ärinästä lähtis meneen. Niin nousisin sohvalta, pari kertaa nyrkkiä naamaan ja takas rappukäytävään portaita alas.
On niin pieni kämppä, että se olisi heti tuossa edessäni. Pamauttaisin läppärillä, ainut mikä on nyt käsillä. Sitten av:lta kyselemään, että mitäs nyt kun murtovaras makaa tuossa lattialla.
En ehkä millään, luotan siihen, että mies hoitaisi asian. Mä vaan huutaisin ja olisin henkisenä tukena :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:25"]On niin pieni kämppä, että se olisi heti tuossa edessäni. Pamauttaisin läppärillä, ainut mikä on nyt käsillä. Sitten av:lta kyselemään, että mitäs nyt kun murtovaras makaa tuossa lattialla.
[/quote]
Aika terästä sun läppäri. :-)
En kalauttaisi, mutta ottaisin paistinpannun itsesuojelua varten.
olen ulkoistanut tämän homman koiralle.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:26"]En ehkä millään, luotan siihen, että mies hoitaisi asian. Mä vaan huutaisin ja olisin henkisenä tukena :D
[/quote]
"Äääääääääääääää!!!!!" "Oo ny hiljaa siin, etkö nää että yritän just taltuttaa tätä tyyppiä tässä?". :-)
Mä avaisin aamutakin vyön ja paljastaisin itseni, toimii....
Toivottavasti en erehdy koputtamaan teidän oveen ;)
Nyrkki olisi varmaan lähimpänä. Tosin onhan mulla tässä tää läppärikin ja vieressä ipadi, mutta en haluaisi rikkoa kumpaakaan jonkun murtovarkaan takia. Ehkä tuo mukillinen kuumaa teetä voisi toimia silmille heitettynä?
Kutsuisin kahville, ei täällä mitään pöllittävää ole. Kahvit sais tuoda ite, kun sitäkää ei oo.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:27"]
En kalauttaisi, mutta ottaisin paistinpannun itsesuojelua varten.
[/quote]
Mä mietin oikeesti aika pitkään, ja ajttelin kenkiä.. mutta tuo paistinpannu on hyvä:)! Kiitos vinkistä:).
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:29"]
Mä avaisin aamutakin vyön ja paljastaisin itseni, toimii....
[/quote]Kuinka moneen murtovarkaaseen olet testannut?
Ja miten se toimii? Murtovaras kirkaisee kauhusta, ja ilmoittaa pakenevansa poliisilaitokselle?
selfietikulla