Kassa!Minkälaisille asiakkaan ostoksille hihittelet mielessäsi?
Tuleeko mieleesi heti esim kaksimieliset jutut, jos näet jonkun ostavan ison kurkun tai munakoison?
Tai jos näet jonkun ostavan kondomeita, hihitteletkö mielessäsi ajatellessasi, että kohta tuo asiakas saa kyytiä sängyssä?
Vai huvittaako sinua nähdä, että joku ostaa sidepaketin, hymyiletkö mielessäsi kun tiedät, milloin kenenkin kuukautiset on?
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:49"]
Olen 167/65, mutta miellän itseni valtavaksi norsuksi. Etenkin lasta rattaissa työntäessä nolottaa mättää lähi-Salessa hihnalle pelkkiä herkkuja: vanukkaita, suklaata, karkkia ja keksejä. Tämä palsta antaa vahvistuksen, että kassa todella pudistelee päätään nolon, pullean juristin ostoksille. Totuus nyt kuitenkin on se, että yleensä tuo mättömäärä tulee haettua kun vietetään kavereiden kanssa extempore-leffailtaa (no, vanukkaat ehkä jälkkäriksi) tai sitten riittää pidemmäksi aikaa, enkä suinkaan vedä kaikkea yksin samana iltana. Pitää varmaan alkaa tekemään tiliä kassalle ettei vain hihittelisi. Niin ja seksiäkin harrastamme, hihihii! Ja kassa ei tiedä milloin minun menkat on, aniharvoin ostan tampoonit kuukautisten aikaan. Hihitteleeköhän kassa jos ostan kortsuja ja tampooneja, kun luulee minulla olevan menkkaverifetissi?
[/quote]
Kassana en voi tietää ammattiasi eikä sillä mitään merkitystä olisikaan.
Eniten ahdisti kun perhe, (pienet viattomat lapset ja lihavat vanhemmat ) osti pelkkää pakastepitsaa, ransiksia, limsoja, vaahtokarkkeja, sipsiä, suklaata. En pystynyt hymyillä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]- kuukautissiteet
- kortsupaketit
- liukuvoiteet
En voi mitään mutta nämä jää aina mieleen, kun katsoo kassalla silmiiin pyytäessä maksuvälinettä..
[/quote] luulisi että noihinkin turtuu. Etenkin jotkut sidepaketit, onko ne sen kummempia ostoksia kuin vaikka vessapaperi?
[/quote] Tai ehkä kassaa naurattaa vessapaperikin, "hihii, toi käy kakalla ja pyyhkii, hihii!" Halvat on huvit :P
Itse kun käyn kaupassa, ostamme viikon tarpeet yleensä Prismasta. Lähi-smarketissa käydään useimmiten hakemassa useimmiten herkkuja tai vaikkapa ranskiksia ja jotain muuta pikaruokaa kaveriksi jos on sellainen päivä. Voin vaan kuvitella mitä he ajattelevat meidän ruokavaliosta mutta kuvitelkoon.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:22"]Tuleeko mieleesi heti esim kaksimieliset jutut, jos näet jonkun ostavan ison kurkun tai munakoison?
Tai jos näet jonkun ostavan kondomeita, hihitteletkö mielessäsi ajatellessasi, että kohta tuo asiakas saa kyytiä sängyssä?
Vai huvittaako sinua nähdä, että joku ostaa sidepaketin, hymyiletkö mielessäsi kun tiedät, milloin kenenkin kuukautiset on?
[/quote]
Minkä ikäinen olet? For real...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:49"]
Olen 167/65, mutta miellän itseni valtavaksi norsuksi. Etenkin lasta rattaissa työntäessä nolottaa mättää lähi-Salessa hihnalle pelkkiä herkkuja: vanukkaita, suklaata, karkkia ja keksejä. Tämä palsta antaa vahvistuksen, että kassa todella pudistelee päätään nolon, pullean juristin ostoksille. Totuus nyt kuitenkin on se, että yleensä tuo mättömäärä tulee haettua kun vietetään kavereiden kanssa extempore-leffailtaa (no, vanukkaat ehkä jälkkäriksi) tai sitten riittää pidemmäksi aikaa, enkä suinkaan vedä kaikkea yksin samana iltana. Pitää varmaan alkaa tekemään tiliä kassalle ettei vain hihittelisi. Niin ja seksiäkin harrastamme, hihihii! Ja kassa ei tiedä milloin minun menkat on, aniharvoin ostan tampoonit kuukautisten aikaan. Hihitteleeköhän kassa jos ostan kortsuja ja tampooneja, kun luulee minulla olevan menkkaverifetissi?
[/quote]
Kassana en voi tietää ammattiasi eikä sillä mitään merkitystä olisikaan.
[/quote]
Juristin tunnistaa siitä että sillä on kädet jonkun toisen taskuissa.
Anteeksi. Isäni on asianajaja ja kertoo huonoja juttuja.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:22"]Tuleeko mieleesi heti esim kaksimieliset jutut, jos näet jonkun ostavan ison kurkun tai munakoison?
[/quote]
[/quote]
33v. Really. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]- kuukautissiteet - kortsupaketit - liukuvoiteet En voi mitään mutta nämä jää aina mieleen, kun katsoo kassalla silmiiin pyytäessä maksuvälinettä.. [/quote] luulisi että noihinkin turtuu. Etenkin jotkut sidepaketit, onko ne sen kummempia ostoksia kuin vaikka vessapaperi? [/quote] Tai ehkä kassaa naurattaa vessapaperikin, "hihii, toi käy kakalla ja pyyhkii, hihii!" Halvat on huvit :P
[/quote]
Näillä palkoilla ei ole varaa kalliimpiin :D
Minuakin joskus nolottaa ostaa kortsuja ja liukkareita yms. mutta kun olen kassan toisella puolella en kiinnitä mitään huomiota ihmisten ostoksiin, kun niitä kuitenkin sen verran paljon joutuu päivän aikana vinguttelemaan.
Mitä hassua on kuukautissuojissa?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]
- kuukautissiteet
- kortsupaketit
- liukuvoiteet
En voi mitään mutta nämä jää aina mieleen, kun katsoo kassalla silmiiin pyytäessä maksuvälinettä..
[/quote]
Et taida koskaan kassalla ollut ollutkaan. Itse ei tosiaankaan edes kiinnosta katsoa niitä ostoksia, vedän niitä vain läpi ja odottelen kun työvuoroni matelee kohti loppua.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:03"]
Mitä hassua on kuukautissuojissa?
[/quote]
Olen aina miettinyt samaa. Nolompaa se olisi kulkea verisissä housuissa.
Nyt on pakko kysyä... Saako marketista liukkaria?
Mua aina huvittaa mielessäni, jos näen vaikkapa kaksi laihaa vanhusta, jotka ostavat ruisleipää ja hernekeittoa ja perässä tulee melkoisen ylipainoinen perhe, jonka ruoka koostuu rasvasipseistä, sokerikarkeista ja einespullista ja mietin, että elääköhän ne koskaan yhtä vanhaksi kuin edellä olevat vanhukset.
Entisenä, yhä hieman oireilevana bulimikkona kiinnitän huomioni vain siihen, jos joku ostaa hirveänä binge & purge ruokaa: Jäätelöä, pehmeitä leivonnaisia, suklaata, popcornia jne. Meidän kaupassa käy yksi ihan hoikka parikymppinen tyttö, joka käy yhden päivän aikana kaksi kertaa kaupassa: Ekalla kerralla ostaa salaattia, soijamaitoa, siemeniä, kanaa, omenoita ja muuta terveellistä, mutta parin tunnin päästä palaa kauppaan ja ostaa yleensä pussin pari popcorneja, litran jäätelöpaketin ja siihen kylkeen vielä suklaata, pakastepitsoja ja milloin mitäkin. Kyllä koira koiran tunnistaa, joskus tekisi mieli halata tyttöä, sillä hänellä on toisella ostosreissulla yleensä tuskainen ilme ja itkuiset silmät. Tekisi mieli sanoa jotain, kuten että olen itse ollut samassa jamassa ja bulimiasta voi päästä yli. Itse en enää oksentele, mutta pari kertaa vuodessa saatan mättää järjettömiä määriä perusruokaa (makaroonilaatikkoa, jugurttia jne) jos oikein stressaa. Eihän ahmiminen mitään auta. Tulee vain entistä pahempi fiilis, mutta olen luvannut itselleni etten enää koskaan oksenna tahallaan. Sillä tiellä olen pysynyt, mutta old habits die hard. Ahmiminen on siis yhä satunnainen osa elämääni ja aina kun tämä tyttö tulee kassalleni niin itselleni nousee pala kurkkuun, sillä voin vain kuvitella miten huono olo hänellä on. :(
Paitsi yhdet toisetkin ostokseni jäi mieleeni! Nuori mies tuli kassalle kurkun, liukkarin ja elmukelmun kanssa. :D Vuoroon tullut kaveri kertoi hänen varmaan olleen polttarisankari, sillä pihalla odotti joukko muita humalaisia miehiä ja he siellä hekottelivat ja nostivat kuppia "Sulhas-Simolle".
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:05"]
Nyt on pakko kysyä... Saako marketista liukkaria?
[/quote]
Ainakin minun vakio hypermarketista saa RFSU merkin liukkaria
Itse tulee useinkin aina kassajonossa seisoskellessa ajan kuluksi katseltua, mitä kukakin ostaa. Sen takia mua mietityttää yleensä enemmän se, että mitähän se kassajonossa mun edellä tai perässä oleva ajattelee niistä mun ostoksista, ei niinkään se, mitä se kassa ajattelee. Tosin yleensä jotain siteitä ostaessani yritän jostain syystä aina valita naispuolisen kassan....
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:33"]Eräs isokokoinen ja parrakas mieshenkilö kävi tiettävästi takavuosina ostamassa vaimonsa pyynnöstä kuukautissiteitä ja kepsuppia lähikaupasta. Eikä muuta.
[/quote]
Kepsuppia? Öö...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:22"]Tuleeko mieleesi heti esim kaksimieliset jutut, jos näet jonkun ostavan ison kurkun tai munakoison?
[/quote]
[/quote]
33v. Really. Ap
[/quote]
Olisikohan aikuiseksi kasvamisen paikka? Itsehän olen 23 ja myötähäpeilin aloitusta niin että kuolin...
Ainoa ajatus josta olen jäänyt itselleni kiinni on jos asiakkaalla on pelkkiä siemeniä ja luomuvihanneksia hihna täynnä niin saatan mielessä miettiä että hienoa että jaksaa ja on rahaa ylläpitää noin terveellistä (/terveellisen näköistä, mistäs minä tiedän mitä muulloin ostaa) elämäntapaa ja ravitsemusta mutta onkohan muutenkin yhtä kuivakka ja säntillinen ihminen? Typerää koska tunnen oikein mukavan ja räväkän kasvissyöjän. Muutoin en ajattele pahalla ihmisten ostoksia, ei kuulu minulle. Jos joku on ostoksistaan kovin nolona niin tunnen sympatiaa ja tulee itsellekin epämukava olo. Tekis mieli sanoa jotain että asiakkaalle että häntä ei nolottais turhaan mutta en oikein ole hyvä sellaisessa eikä ole korrektia oikein mitenkään kommentoida ääneen ostoksia. Sen sijaan hoidan asiakaspalvelun ystävällisesti ja hymyilen aivan kuten muidenkin asiakkaiden kohdalla.