Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassa!Minkälaisille asiakkaan ostoksille hihittelet mielessäsi?

Vierailija
30.07.2015 |

Tuleeko mieleesi heti esim kaksimieliset jutut, jos näet jonkun ostavan ison kurkun tai munakoison?

Tai jos näet jonkun ostavan kondomeita, hihitteletkö mielessäsi ajatellessasi, että kohta tuo asiakas saa kyytiä sängyssä?

Vai huvittaako sinua nähdä, että joku ostaa sidepaketin, hymyiletkö mielessäsi kun tiedät, milloin kenenkin kuukautiset on?

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "liukkari OJA kurkku"? :O (tuolla ekan sivun yhdessä viestissä)

Vierailija
62/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]- kuukautissiteet

- kortsupaketit

- liukuvoiteet

En voi mitään mutta nämä jää aina mieleen, kun katsoo kassalla silmiiin pyytäessä maksuvälinettä..
[/quote]

Mä käyn ostamassa menkkarättejä vielä oikein kunnolla kerralla että on aina kaapissa. Varmaan kassatyttöä niin naurattaa että tollapa runsaat, hihihi. Enkä ees tajua hävetä.
[/quote]

Voi luoja mun eräs kauppareissu :D menin ostamaan siteitä pikku kyläkaupastamme. Näin et onkin kolmen setti tarjouksessa ja otin kolme, hylly oli huonosti hyllytetty niin paketteja satoi päälleni vielä 5-7pkt... Ei mitään, mieheni kaveri käveli juuri ohi :D oli meinannut tulla juttelemaan mut teki pikakäännöksen pois :D :D menin kassalle niin eiköhän bestikseni poikaystävä tullut luokseni irvailevasti kysyen "mitäs nyt ostat?" Meni hiukka hämilleen kun näki mun sylissä kolme sidepakettia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin viikko-ostoksilla mitä kassa ajattelee, kun käyn kaupassa noin kuuden lapsen kanssa ja ostoksia on 2-3 kukkuralllista isoa kärryä ja pari lasten pikkukärryllistä tai koria siihen päälle. Joudun pakkaamaan kiireellä toisesta päästä, kun ei kaikki mahdu kerralla hihnalle ja myyjän eteenkin jää vuori. Usein tulee 7-8 kassillista ruokaa. Kassamyyjä näyttää kärsivältä ja pimputtelee kellolla toista kassaa hätiin. (Ja ennen kuin joku keksii ehdottaa ostosten jakamista eri käyntikerroille, kerron että aika on usein rajallinen ja tällä lössillä ei tee mieli tehdä samaa kierrosta moneen kertaan.)

Vierailija
64/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden vanhemman kassalla työskentelevän naisen, joka oikein tutkii asiakkaan ostokset ja kommentoi niitä tyyliin "Ootpa löytäny nätin paidan, nämä keksit on kyllä hyviä..." jne. Hirveen hidasta se kassatyöskentely, ku pitää joka tavara käännellä ja asiatonta kommentoida ostoksia.

Vierailija
65/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:22"]Tuleeko mieleesi heti esim kaksimieliset jutut, jos näet jonkun ostavan ison kurkun tai munakoison?

Tai jos näet jonkun ostavan kondomeita, hihitteletkö mielessäsi ajatellessasi, että kohta tuo asiakas saa kyytiä sängyssä?

Vai huvittaako sinua nähdä, että joku ostaa sidepaketin, hymyiletkö mielessäsi kun tiedät, milloin kenenkin kuukautiset on?
[/quote]
Ootko sä kuinka nuori?

Vierailija
66/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:14"]Kamalia on ne pariskuntien naiset! Tervehdin molempia kun kävelevät kassan ohi: yleensä toinen menee jo pakkaamaan. Katsotaan nokka nyrpeänä. Ei tervehditä, ei kiitosta jos ojennan ekana muovikassin, ei heippoja ei mitään. Olen nykyään ajatellut mielessäni että kiitos, kun olen mielestäsi näköjään nätimpi. Siitä se kenkä kai puristaa... Mulla ei ole mitään miekenkiintoa muiden miehiin, hädin tuskin katson kuka maksaa kuhan joku sen hoitaa. Tervehdintä ja kiitokset ja heipat. Ne ois kivat myös asiakkaalta mutta ei väkisin. N25
[/quote]

Tämä. Olen mies ja tehnyt saman havainnon naisista kassajonossa. Ovat usein tosi happamia kassatytöille. Pelkkä "moi" näyttää olevan ylitsepääsemätön suoritus.
[/quote]

Olen ollut kassalla töissä ja nyt vaatemyyjänä. Naiset molemmissa tuollaisia, jos ovat pariskuntana liikkeellä ja ikää 18-30. Usein happamat asiakkaat ovat venäläisiä, he katsovat joskus "nauravalla" ilmeellä kun autan heidän miestään etsimään vaikka oikean koon paidasta.

Olen kiinnittänyt huomiota myös siihen, miten jotkut nätit tytöt moikkaavat yli-innokkaasti katsoessaan minua ja ovat jotenkin todella reippaan oloisia. Ikäänkuin heistä paistaisi "mua ei ärsytä nätit naismyyjät YH-TÄÄN! :)" voiko auttaa, jälkeen sanovat salamana hyvin ystävällisesti "ei kiitos!". Ja mieheltä ei kysytä. :D Eräs mies sanoi hiljaa naiselleen että ei jaksa yksin etsiä, antaa vaan auttaa. Vastaus oli hiljaisuus ja kohti ovia..

Ja sitten suurin osa on ihan normaalisti käyttäytyviä nuoria naisia.
[/quote]

:D :D Eli on huono jos ei moikkaa ja mököttää, mutta on myös huono jos iloisesti tervehtii? Ruma, kaunis, laiha, lihava kassaneiti tai myyjä, eli mikä vaan möntti niin aika heikosti kyllä menee jos sen uhaksi omalle parisuhteelleen kokee.

Vierailija
67/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hihittele kenenkään ostoksille. Tuskin edes huomaan, mitä asiakas ostaa.

Jos kysytään ostotapahtuman jälkeen, mitä asiakas osti juuri kaksi sekuntia sitten - en muista.

terv.kassatäti

Vierailija
68/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:09"]Entisenä, yhä hieman oireilevana bulimikkona kiinnitän huomioni vain siihen, jos joku ostaa hirveänä binge & purge ruokaa: Jäätelöä, pehmeitä leivonnaisia, suklaata, popcornia jne. Meidän kaupassa käy yksi ihan hoikka parikymppinen tyttö, joka käy yhden päivän aikana kaksi kertaa kaupassa: Ekalla kerralla ostaa salaattia, soijamaitoa, siemeniä, kanaa, omenoita ja muuta terveellistä, mutta parin tunnin päästä palaa kauppaan ja ostaa yleensä pussin pari popcorneja, litran jäätelöpaketin ja siihen kylkeen vielä suklaata, pakastepitsoja ja milloin mitäkin. Kyllä koira koiran tunnistaa, joskus tekisi mieli halata tyttöä, sillä hänellä on toisella ostosreissulla yleensä tuskainen ilme ja itkuiset silmät. Tekisi mieli sanoa jotain, kuten että olen itse ollut samassa jamassa ja bulimiasta voi päästä yli. Itse en enää oksentele, mutta pari kertaa vuodessa saatan mättää järjettömiä määriä perusruokaa (makaroonilaatikkoa, jugurttia jne) jos oikein stressaa. Eihän ahmiminen mitään auta. Tulee vain entistä pahempi fiilis, mutta olen luvannut itselleni etten enää koskaan oksenna tahallaan. Sillä tiellä olen pysynyt, mutta old habits die hard. Ahmiminen on siis yhä satunnainen osa elämääni ja aina kun tämä tyttö tulee kassalleni niin itselleni nousee pala kurkkuun, sillä voin vain kuvitella miten huono olo hänellä on. :(

Paitsi yhdet toisetkin ostokseni jäi mieleeni! Nuori mies tuli kassalle kurkun, liukkarin ja elmukelmun kanssa. :D Vuoroon tullut kaveri kertoi hänen varmaan olleen polttarisankari, sillä pihalla odotti joukko muita humalaisia miehiä ja he siellä hekottelivat ja nostivat kuppia "Sulhas-Simolle".
[/quote]

Mä vuorottelen kolmea lähikauppaa, että mistä ostan mätöt. Mulla on ahmimishäiriö ja silloin tällöin oksennan. Nyt on ollut aika huono kausi, joka päivä oon vetänyt jotain. Tänään esim sipsipussin ja purkin jäätelöä. Eilen suklaalevyn jne. En kehtaa enää käydä kahdessa lähimmässä kaupassa, koska oon ihan varma et ne myyjät muistaa mut jo. En oikeastaan enää siinä kolmannessakaan "lähikaupassa" kehtaa käydä...

Vierailija
69/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:26"]Ne kortsupaketit kyllä aina ottaa silmään. Kuukautissiteitä tai alkoholiostoksia en kyllä noteeraa. Jos jollakulla on jotenkin erikoisia ostosyhdistelmiä tai määriä, niin niitä tulee joskus mietittyä. Jos joku esim ostaa 30 proteiinipatukkaa kerran viikossa tai jos joku ostaa pelkästään jäätelöä ja chilikastiketta.
[/quote]

Ostan M-kaupasta ainoastaan muutamaa tuotetta. Jos joku ostaa vain jäätelöä ja chilikastiketta hän saattaa vaikka tykätä Pirkan jäätelöstä ja chilikastikkeesta ja ostelee sitten niitä K-kaupasta.

Vierailija
70/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kassa meinas hajota kun kävin ostamassa tampooneja ja kumihanskoja ja heitn kaverille että kotona sitte kumihanskat kätee ja asettelee

Vierailija
71/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]- kuukautissiteet

- kortsupaketit

- liukuvoiteet

En voi mitään mutta nämä jää aina mieleen, kun katsoo kassalla silmiiin pyytäessä maksuvälinettä..
[/quote]

Mä käyn ostamassa menkkarättejä vielä oikein kunnolla kerralla että on aina kaapissa. Varmaan kassatyttöä niin naurattaa että tollapa runsaat, hihihi. Enkä ees tajua hävetä.
[/quote]

Voi luoja mun eräs kauppareissu :D menin ostamaan siteitä pikku kyläkaupastamme. Näin et onkin kolmen setti tarjouksessa ja otin kolme, hylly oli huonosti hyllytetty niin paketteja satoi päälleni vielä 5-7pkt... Ei mitään, mieheni kaveri käveli juuri ohi :D oli meinannut tulla juttelemaan mut teki pikakäännöksen pois :D :D menin kassalle niin eiköhän bestikseni poikaystävä tullut luokseni irvailevasti kysyen "mitäs nyt ostat?" Meni hiukka hämilleen kun näki mun sylissä kolme sidepakettia :D
[/quote]

Voi luoja.

Vierailija
72/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:14"]Kamalia on ne pariskuntien naiset! Tervehdin molempia kun kävelevät kassan ohi: yleensä toinen menee jo pakkaamaan. Katsotaan nokka nyrpeänä. Ei tervehditä, ei kiitosta jos ojennan ekana muovikassin, ei heippoja ei mitään. Olen nykyään ajatellut mielessäni että kiitos, kun olen mielestäsi näköjään nätimpi. Siitä se kenkä kai puristaa... Mulla ei ole mitään miekenkiintoa muiden miehiin, hädin tuskin katson kuka maksaa kuhan joku sen hoitaa. Tervehdintä ja kiitokset ja heipat. Ne ois kivat myös asiakkaalta mutta ei väkisin. N25
[/quote]

Tämä. Olen mies ja tehnyt saman havainnon naisista kassajonossa. Ovat usein tosi happamia kassatytöille. Pelkkä "moi" näyttää olevan ylitsepääsemätön suoritus.

Vierailija
73/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:14"]Kerran kassa meinas hajota kun kävin ostamassa tampooneja ja kumihanskoja ja heitn kaverille että kotona sitte kumihanskat kätee ja asettelee
[/quote]

XDxDxDDDxDDD niin hauskaa! xDDD!!!!

Vierailija
74/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä en edes huomaa, mitä ostetaan? Vedän tuotteita viivakoodin läpi ja sitten loppusumma.

Tämän sokeus-ostoksille-sairauteni takia olen kiitollinen sille kassakoneen ohjelmoijalle, jonka ansiosta kassakone huomauttaa K18- ostoksista (esim alkoholi) eikä päästä eteenpäin ennen kuin reagoin siihen jotenkin.

Vierailija
75/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti naura mut usein kun nään naisen ostamassa vessapaperia, tekisi mieli mennä tokaisemaan "NO KYLLÄ NYT KELPOO PASKOO!"

Vierailija
76/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]- kuukautissiteet - kortsupaketit - liukuvoiteet En voi mitään mutta nämä jää aina mieleen, kun katsoo kassalla silmiiin pyytäessä maksuvälinettä.. [/quote] Mä käyn ostamassa menkkarättejä vielä oikein kunnolla kerralla että on aina kaapissa. Varmaan kassatyttöä niin naurattaa että tollapa runsaat, hihihi. Enkä ees tajua hävetä.

[/quote]

Teen ite ihan samaa :D Monesti liukuhihalla on jos jonkinmoista rättiä ja tamponia, suklaalevy, ja naistenlehti. Kassatädit ei yleensä hihitä mutta miesasiakkaat menee tosi vaikeeks. Jotenki hauskaa :D

Vierailija
77/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:49"]

Olen 167/65, mutta miellän itseni valtavaksi norsuksi. Etenkin lasta rattaissa työntäessä nolottaa mättää lähi-Salessa hihnalle pelkkiä herkkuja: vanukkaita, suklaata, karkkia ja keksejä. Tämä palsta antaa vahvistuksen, että kassa todella pudistelee päätään nolon, pullean juristin ostoksille. Totuus nyt kuitenkin on se, että yleensä tuo mättömäärä tulee haettua kun vietetään kavereiden kanssa extempore-leffailtaa (no, vanukkaat ehkä jälkkäriksi) tai sitten riittää pidemmäksi aikaa, enkä suinkaan vedä kaikkea yksin samana iltana. Pitää varmaan alkaa tekemään tiliä kassalle ettei vain hihittelisi. Niin ja seksiäkin harrastamme, hihihii! Ja kassa ei tiedä milloin minun menkat on, aniharvoin ostan tampoonit kuukautisten aikaan. Hihitteleeköhän kassa jos ostan kortsuja ja tampooneja, kun luulee minulla olevan menkkaverifetissi?

[/quote]

Kassana en voi tietää ammattiasi eikä sillä mitään merkitystä olisikaan. 
[/quote]
Eikä sitä, millaiseksi asiakas mieltää ulkonäkönsä? Tartuit silti juuri tuohon koukkuun :)

Vierailija
78/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:21"]Muistan kun kävin ensimmäistä kertaa ostamassa kortsuja. Ikää taisi olla sen 16 vee. Kädet tärisi ja kylmä hiki oli otsalla kun yritin piilottaa sen kortsupaketin muiden ostosten sekaan hihnalle. Kassatäti nappasi ensin kortsupaketin, löi sen kassaan (ei ollut lukijoita siihen aikaan) ja piti paketin kassan edessä piilossa sen aikaa että kassakoneen toisella puolella oli riittävästi tavaraa ja sujautti paketin sitten huomaamattomasti muiden tavaroiden sekaan. Elämää ymmärtävä täti-ihminen <3.
[/quote]
Ihana <3

Vierailija
79/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla opiskeluaikana en kyllä kiinnittänyt mitään huomiota esim. kortsuihin, jos ne oli muiden ostosten seassa. Muutaman kerran tuli joku teinipoika punastellen ostamaan korsuja. Piilotteli niitä kämmenien sisällä ja antoi vasta viime hetkellä skannattavaksi. Olivat yleensä niin nolon näköisiä, että itselläkin alkoi punastuttaa ja naurattaa ihan tahtomatta.

Oma kokemus: Kaupasta ei näköjään saa ostaa vain yhtä pulloa olutta. En itse juo olutta enkä siideriä ja ostan ainoan alkoholijuomani viinin alkosta. Teen kuintekin aina silloin tällöin erästä piirakkaa, jonka pohjataikinaan tarvitsee pullollisen olutta. Monesti on kassa kysynyt ihmetellen, että "Eikö näitä ole enempää?". Ehkä kukaan ei yleensä osta vain yhtä pulloa tai sitten kassa ajattelee, että niitä on kärryssä enemmänkin...

Vierailija
80/125 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suulas muutenkin ja yleensä kuulemma näitä kortsupaketin tai siteiden piilottajia piikittelee sanomalla ääneen "oho en meinannut tätä kortsupakettia ollenkaan".. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän